Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zit wel eens stickertje over het logo dus het zal niet als reclame zijn dan denk ik.
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapselquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Rik zit nog steeds in de schulden he, dus die kan niet AH Excellence gaan kopen
Ja heel mooi, ik ga er ook bijna van huilen en ik huil niet zo snel.quote:
Ja dat weet ik maar hij kocht toch boodschappen voor Rik en Maxime? Tenminste dat dacht ik omdat hij daar binnen kwam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het was Danny, je weet wel, die gladgestreken makelaar met dat playmobielkapsel
Och ja. Logisch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar hij kocht toch boodschappen voor Rik en Maxime? Tenminste dat dacht ik omdat hij daar binnen kwam.
Ferry
Het is je vergeven, ik was er om 5.15 uit dus weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Och ja. Logisch.
Was vandaag half 4 op, dus ben niet zo scherp meer.
Ok hahahahahaha, droge Ludoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het is je vergeven, ik was er om 5.15 uit dus weet hoe je je voelt
En Lucas zei; ik heb me aangekleed en Ludo zei; knap hoor
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Op het bekende Ludo-toontje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |