Als je dan even tot zulke vreemde inzichten kan komen dat verkrachting iets leuks is.quote:
Ja sorry voor de onduidelijkheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Aaah, je doelde op Thunderbitch, en niet op mij.
@Thunderbitch; ik hoef het niet terug te lezen, het is namelijk van mijn kant een heel normale discussie, en ik denk dat er meer mensen het met mij eens zijn dan met jou. Wat vind je er zelf van? Van jouw argumenten?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sorry voor de onduidelijkheid.
Denken dat je kunt vliegen is idd beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Maar zelfs mét drugs moet je het niet willen![]()
Vage discussie.. Hier zouden geeneens discussies over moeten zijn!
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Denken dat je kunt vliegen is idd beter.
Geweldig!quote:
Kwam dat niet door een bepaald goedje wat in de verf was gedaan ofzoquote:
Deze actie niet, toen deed Nick alsofquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kwam dat niet door een bepaald goedje wat in de verf was gedaan ofzo
Daar nog niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Deze actie niet, toen deed Nick alsof
Zoals in de film Cruel Intentions.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het normaal met hun stiefbroer/stiefzus het bed in te duiken. Want het is geen 'echte' broer of zus. GAD-VER-DAMME!
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Zoals in de film Cruel Intentions.
Sarah Michelle Gellar & Ryan Phillippe.
Heerlijke film ze doen niets trouwens.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Zoals in de film Cruel Intentions.
Sarah Michelle Gellar & Ryan Phillippe.
Weg met Bing, terug met Nickquote:Op zondag 29 januari 2012 09:04 schreef Estherdv het volgende:
ik vind het echt leuk al die oude afleveringen, en die verhaallijnen
Die van Rik, Noud en Nina mogen ook veranderd worden zeg. Tenslotte imiteerd Jack Ludo in de opening dus die mag ook weg!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo zou gewoon het laatste shot moeten hebben ipv Nina
Overigens: kan dat shot van Aysen niet héél snel veranderd worden? Er kan geen lachje van af!
Nog beter: update eens een keer álle shots. Die van Laura en Janine komen uit 2005.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |