Ja, dat valt mij ook op. Hoe komt dat eigenlijk, flexwet of tijdelijke contracten die niet meer verlengd worden? Of in Lexmonds' geval druk met andere werkzaamheden, geloof ik?quote:
Blijkbaar niet. Er zijn er wel meer met een aversie tegen Charlie.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef inZanity het volgende:
Ben toch wel heel blij dat Charley eruit is.. Verschrikkelijk irritant wijf, of ligt t gewoon aan mij?
Dan mogen ze wel eerst een hersentransplantatie uitvoeren bij Valentijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef Frey het volgende:
Nu is het wachten op de terugkeer van een 16-jarige Valentijn die ook nog wraak wil nemen op Tante Heks.
Tegen die tijd wordt Valentijn verliefd opquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eerst een hersentransplantatie uitvoeren bij Valentijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eerst een hersentransplantatie uitvoeren bij Valentijn.
quote:Noooooooooooooooooo, what happen whit the writer,always have to killing, the gay people,on the couple. shit
MrLazel17 1 day ago
quote:Ik heb mezelf gister in slaap gehuild omdat ik telkens aan deze shortie moest denken
Ik ben een echte ludwin fan !!!
OMG ik ga hem zo missen... Ik zal lucas nooit meer leuk vinden met een andere jongen..
mauddoedensxx 1 day ago
quote:I have a lot of respect for the Dutch people but the way GTST is treating its gay characters is very disappointing !!!
LoveMyMuttie 1 day ago
quote:@Kev1987online where did I use the word "discrimination"?
It's the message that come across with this s/l that is wrong: if you're gay you'll end up dead or miserable ! why they didn't kill off Charlie, Danny or Nick? they were leaving anyway.. no, let's get rid of the gay people ! GTST is not certainly a homophobic show, but its homophobic viewers are going to be happy with this outcome (just read the messages over here..)
79butters 1 day ago
quote:If Edwin is dead -- and I'm still holding out hope there'll be a delicious soapy revival -- then I think you do have to look at the writers/GTST and their treatment of gay characters. It's impossible not to and to suggest otherwise is a bit lame.
bluebeachboy1 1 day ago
quote:oh my fucking god, thats such a load of bollox, i mean the hell, this beyond a joke, great actor, brillant on screen chemistry and they kill him off, i am sofucking annoyed, like what is the point in watching anything when crap like this happens,,,,,,,,,,,,,,so sick of this, i mean kill of noud, he's boring as hell.
ilovetodreamatno3 1 day ago 5
Zelfs Raynor had het bij boulevard over Ludwin......quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:04 schreef loezzzje het volgende:
" dat vind ik ook! als ik de spoilers ging lezen, zocht ik altijd eerst de woorden ''Lucas'' en ''Edwin'' en nu gewoon nooit meer ludwin.. echt nooit meer..
Dat vind ik echt heterofoob!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat Rosa en Jasmijn ook dood zijn gegaan dit seizoen, vergeten ze voor het gemak gewoon even.
Amerikaanse idioten die gewoon alles volgen waar een gay koppel inzit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Charlie en Nick mogen allebei wel overlijden aan het ebolavirus.
Die Ludwinfans.
[..]![]()
![]()
Daar is hij te autistisch voor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef Frey het volgende:
Nu is het wachten op de terugkeer van een 16-jarige Valentijn die ook nog wraak wil nemen op Tante Heks.
Dat is slechts een spelletje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar is hij te autistisch voor.
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef loezzzje het volgende:
Die nieuwe jongen die er in komt, is dat de love interest voor Lucas misschien?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar is hij te autistisch voor.
Mijn ogen wat doe je?!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hier toch absoluut niet
http://zappen.blog.nl/soa(...)gtst-niet-vrijwillig
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Ben ik de enige die het wél leuk vind staan? :p 't Is gelijk niet meer zo'n scholiertje/pubertje
Edwin zit bij de BearForce
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Toch zag ie er in dat interview wel verdomd lekker uit
[ afbeelding ]
Nu je dat zo zegt.. Het is wel het seizoen van de dooien.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat Rosa en Jasmijn ook dood zijn gegaan dit seizoen, vergeten ze voor het gemak gewoon even.
Er waren toch nog wat mensen die benieuwd warenquote:
Hij lijkt wel een sherriffquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hier toch absoluut niet
In plaats van Bram de turk?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een sherriff
Misschien kan hij meespelen in Moordvrouw?
Ik stem voor. Mits die Chava Voor In 't Holt dan in GTST gaat spelenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een sherriff
Misschien kan hij meespelen in Moordvrouw?
Ik vond Edwin zozo, maar het is pas echt erg voor zijn familie en Lucas.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Edwin was zelf niet zoveel aan, maar ik vind het wel zielig voor Lucas.
Oh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hier toch absoluut niet
Ja dat heb ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik vond Edwin zozo, maar het is pas echt erg voor zijn familie en Lucas.
Of hij moet met zo'n Franse pet in Parijs gaan zitten, dan kan het wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er waren toch nog wat mensen die benieuwd waren
edit: met die snor ziet hij er verl ouder uit, blijkt ie pas 22 te zijnjongens van 22 moeten nog geen snor hebben
Ik heb ook vooral medelijden met de familie, maar niet echt met Lucas eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Edwin had ik niets maar in het totaal plaatje mis ik hem nu wel.En met Anton. Bianca en Sjoerd leefde ik gister diep bedroefd mee.
Terwijl ik dus eigenlijk de familie oversloeg en alleen aan Lucas dacht.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb ook vooral medelijden met de familie, maar niet echt met Lucas eigenlijk.
Anton vind ik nog steeds het ergste.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Terwijl ik dus eigenlijk de familie oversloeg en alleen aan Lucas dacht.
Zoooo, dat is ff heel anders..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hier toch absoluut niet
Maar misschien kwam dat omdat het voor familie sowieso logisch is dat het kut is, partner is ook kut maar toch anders.quote:
Zijn gezicht er ook bij.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
15 seconden te laat zijn om het leven van je oudste zoon te redden
Waarom niet met Lucas?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb ook vooral medelijden met de familie, maar niet echt met Lucas eigenlijk.
Ik heb gewoon helemaal niks met het personage. Ik vind het echt een dramaqueen, eist altijd alle aandacht op.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of hij moet met zo'n Franse pet in Parijs gaan zitten, dan kan het wel.
Jasmijn kan je niet echt tot iemand van de cast rekenen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond het afschuwelijk hoe Lucas die scene kaapte en alle aandacht naar hem ging (vooral bedankt schrijvers). Hoe erg het ook is voor een vrindje, maar een kind dat nog in huis woont bij de ouders, sterft in de armen van zijn moeder (of vader natuurlijk).quote:Op zondag 22 januari 2012 01:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Terwijl ik dus eigenlijk de familie oversloeg en alleen aan Lucas dacht.
Zwaar leven zeker?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Mooi, wat minder homo-gedoe in de serie.
Soms een begrafenis met wat figuranten, meer niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:13 schreef loezzzje het volgende:
Voor de ouders/broer/zus is het natuurlijk het ergste. En daarna komt het vriendje/vriendinnetje.
Wat ik altijd raar vind bij zo'n soap is dat nu bijv. Edwin dood is, er wordt geen verdere familie ingelicht. Broers/zussen van Anton & Bianca of opa & oma. Het is net of ze met zijn 4en zijn zonder enige familie. Maarja dan wordt het natuurlijk te ingewikkeld
Ach gut.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Is toch zo. Het homo gedoe wordt zo overdreven in beeld gebracht "kijk ons homo zijn", dat ze juist zichzelf in een hokje plaatsen. Prima als er homo's inzitten, maar moet het daar constant om draaien, en moet het zo expliciet?quote:
Ja, en alle vrienden van Edwin uit het boerendorp. Je zou denken dat die straks ook op de begrafenis verschijnen, maar dat zal wel niet ;-)quote:Op zondag 22 januari 2012 10:13 schreef loezzzje het volgende:
Voor de ouders/broer/zus is het natuurlijk het ergste. En daarna komt het vriendje/vriendinnetje.
Wat ik altijd raar vind bij zo'n soap is dat nu bijv. Edwin dood is, er wordt geen verdere familie ingelicht. Broers/zussen van Anton & Bianca of opa & oma. Het is net of ze met zijn 4en zijn zonder enige familie. Maarja dan wordt het natuurlijk te ingewikkeld
Ik denk het wel. Die "gevatte" teksten altijd bij hun onderwerpenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef ejiraM het volgende:
Ben ik overigens de enige die echt moest lachen om de opmerking van ik geloof Boulevard "Net uit de kast, en nu al uit de cast"
Het homo-onderwerp in gtst was even een hype. Lucas valt op mannen en heeft dus uiteraard een vriend. Nu Erwin 'overleden' is, geloof ik echt niet dat Lucas de rest van z'n leven vrijgezel blijft.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Is toch zo. Het homo gedoe wordt zo overdreven in beeld gebracht "kijk ons homo zijn", dat ze juist zichzelf in een hokje plaatsen. Prima als er homo's inzitten, maar moet het daar constant om draaien, en moet het zo expliciet?
Lucas zal gewoon in homotherapie gaan en binnen de kortste keren weer hetero zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef miep63 het volgende:
[..]
Het homo-onderwerp in gtst was even een hype. Lucas valt op mannen en heeft dus uiteraard een vriend. Nu Erwin 'overleden' is, geloof ik echt niet dat Lucas de rest van z'n leven vrijgezel blijft.
Je weet wat we doen met homohaters he??quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel, want ik vind die woordgrapjes van RTL Boulevard nooit leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ben ik overigens de enige die echt moest lachen om de opmerking van ik geloof Boulevard "Net uit de kast, en nu al uit de cast"
Dat is hetzelfde met andere verhaallijnen. Maar omdat het hier om homo's gaat is het voor sommige kijkers ineens heel erg.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Is toch zo. Het homo gedoe wordt zo overdreven in beeld gebracht "kijk ons homo zijn", dat ze juist zichzelf in een hokje plaatsen. Prima als er homo's inzitten, maar moet het daar constant om draaien, en moet het zo expliciet?
Onwijsquote:
Oh, nu ben ik een homo hater, moet niet gekker worden hier. Vertel, wat ga je doen, de Vereniging voor Vrouwen met een Kort Pittig Kapsel waar je lid van bent op me afsturen ?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je weet wat we doen met homohaters he??
Jef met Lorenaquote:Op zondag 22 januari 2012 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er in de huidige cast twee mensen die géén seks met elkaar hebben gehad?
En zo zijn er ook zat negers die zich kapotschamen voor Bing. Je punt?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik een homo hater, moet niet gekker worden hier. Vertel, wat ga je doen, de Vereniging voor Vrouwen met een Kort Pittig Kapsel waar je lid van bent op me afsturen ?
Lets face it, het was gewoon teveel. Te hysterisch, te overdreven rolbevestigend, te overdreven 'sexy' om interessant te zijn. Er zijn zat normale homo's die zich kapot schamen voor een type Lucas.
ik deel jou menning.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik een homo hater, moet niet gekker worden hier. Vertel, wat ga je doen, de Vereniging voor Vrouwen met een Kort Pittig Kapsel waar je lid van bent op me afsturen ?
Lets face it, het was gewoon teveel. Te hysterisch, te overdreven rolbevestigend, te overdreven 'sexy' om interessant te zijn. Er zijn zat normale homo's die zich kapot schamen voor een type Lucas.
Ik vind dat nog wel mee vallen. Het is naar mijn mening gewoon een leuk spontaan personage. Wel duidelijk homo, maar geen nichtquote:Op zondag 22 januari 2012 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik deel jou menning.
Lucas is eerst homo en dan pas een rol het ligt er te dik boven op. Ik vind Lucas om die redden ook vervelend. Ron en Edwin hadden dat niet. Lucas is net die gay uit glee.
Klopt al is ook de broer en zoon van op toepassing betreft Anton Sjoerd en Bianca. Die ik alle 3 veel leuker vind dan Lucas . Daarom vind ik het ergens jammer dat hij er al uit is leuke jonge acteur waar ze meer mee konden doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin is nooit meer geweest dan "het vriendje van".
Word je gedwongen om naar de kermis te gaan ofzo, het is geen verplichting.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik schaam me kapot voor die homo's op de tilburgse kermis op roze maandag. Daar komt lucas nog niet eens bij in de buurt. Hij is gewoon een blije persoonlijkheid. Snap niet wat daar mis mee is. Snap de opmerking; 'mooi minder homo gedoe in de serie' ook niet echt
Ik wel die user wil minder homo lijnen in gtst dat kan toch ?.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik schaam me kapot voor die homo's op de tilburgse kermis op roze maandag. Daar komt lucas nog niet eens bij in de buurt. Hij is gewoon een blije persoonlijkheid. Snap niet wat daar mis mee is. Snap de opmerking; 'mooi minder homo gedoe in de serie' ook niet echt
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort kapsel blinde vink!!!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op dan? Serieus alleen om die opmerkingen hier?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort kapsel blinde vink!!!
Je blijft gewoon een homohater en die moeten opgeruimd worden.
Maar als we zeggen dat we van alle buitenlanders af willen dan zijn we ineens racist. Snap nog steeds niet wat er mis is met een 'homo' verhaal lijn. Dit is geen 1930 meerquote:Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wel die user wil minder homo lijnen in gtst dat kan toch ?.
Ik ga nooit naar roze maandag maar kan ik me nog wel schamen voor die overdreven lui.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Word je gedwongen om naar de kermis te gaan ofzo, het is geen verplichting.
Het is net de echte wereld af en toe daarquote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje wat .
Homo's moeten ook minder vaak gelijk iedereen voor homofoob uitmaken .iedereen die iets negatief over Lucas of homo gedoe in gtst zegt is gelijk homo hater.
Geld ook voor negers en islamieten trouwens.
Alles is maar gelijk discriminatie .
Ik heb hem pas een foto gestuurd en hij zegt dat daarop een kort kapsel te zien is.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op dan? Serieus alleen om die opmerkingen hier?
Jef en Bing, Ludo en Laura etc.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er in de huidige cast twee mensen die géén seks met elkaar hebben gehad?
Er is niets mis met een homo in een serie.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar als we zeggen dat we van alle buitenlanders af willen dan zijn we ineens racist. Snap nog steeds niet wat er mis is met een 'homo' verhaal lijn. Dit is geen 1930 meer
Nou haal je wel alles uit de kast om dat overdreven homogedoe recht te praten.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En zo zijn er ook zat negers die zich kapotschamen voor Bing. Je punt?
Nou, ik vind het wel erg overdreven. Ik ken genoeg homo's die het niet getatoueerd hebben op hun voorhoofd en kont.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel mee vallen. Het is naar mijn mening gewoon een leuk spontaan personage. Wel duidelijk homo, maar geen nicht
Dit.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas is helemaal niet overdreven nichterig.
Als je echt overdreven homo's wilt zien, moet je modeprogramma's gaan kijken.
En dat zijn dus echte mensen en geen personages in soaps ...
Dat had ik er niet achter staan.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas is helemaal niet overdreven nichterig.
Het was een reactie op meerdere posts in dit topic.quote:
Daar heb je wel een punt in. Dat zal dus betekenen dat ze na een tijdje ook niet meer weten wat ze met Lucas aan moeten. Misschien dat hij op een dag teruggaat naar z'n pa in de USA.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:34 schreef Maartel het volgende:
Zelfs als ze Lucas homo houden zullen zijn vriendjes ws uit de serie blijven verdwijnen, omdat ze niet snel een 3e, 4e, 5e homo aan de cast toe zullen voegen zodat Edwin etc ook iemand anders kunnen daten. Da´s het voornaamste probleem voor schrijvers met homo karakters, ze kunnen niet heel Meerdijk afwerken zoals de rest van de cast, dus je bent er snel klaar mee.
Maar ook dat is een mening. Lucas is helemaal niet zo overdreven homo.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou haal je wel alles uit de kast om dat overdreven homogedoe recht te praten.
Worden de negers bij de haren gesleept. Ook onder de negers zijn er homo's en daar gaat het over. Ook onder hen zullen er homo's zijn die zich diep schamen voor dat overdreven gedoe.
Halen we volgende keer de joden erbij, of de roodharigen?
Het gaat gewoon om dat overdreven homogedoe, waar je ook kijk, zijn er figuren die zich zo overdreven willen neerzetten en dan roepen dat ze gediscrimineerd worden.
Ja maar iemand onmiddellijk in elkaar beuken mag dan gewoon? Dat had wat mij betreft niet eens met het homogebeuren te maken, dat vond ik al belachelijk an sich.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is niets mis met een homo in een serie.
Kijk maar naar true blood, spangas atwt etc.
Allemaal prima leuke rollen bij Lucas was het alleen zo dat het teveel werd.
Voorbeeld Lucas gaat uit is eens iedereen met wie hij praat in de kroeg ook gay. Nog een voorbeeld Lucas betast Dex en Sjoerd.
Die zeggen er wat van. Geven hem een duw en opeens zijn zij de homofoob. Terwijl als ik uitga en zomaar een meisje betast kan ik ook mee naar het bureau.
Of toen Anton hem in elkaar sloeg. Ze hadden sex in zijn praktijk/Wachtruimte waar patienten komen !!!. Als het Sjoerd en Rikki waren geweest was hij ook kwaad geworden. Maar omdat het om Lucas ging werd het weer op het gay gebeuren gegooit.
Inderdaad, de manier waarop het gezegd wordt erger ik me aan. "Homogedoe." Het is gewoon een liefdesverhaallijn. Ik ergerde me ook aan het feit dat het een knipperlichtrelatie was, dus ik praat heus niet alles goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:57 schreef loezzzje het volgende:
Hoezo een mening. Een drogreden is het.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ook dat is een mening. Lucas is helemaal niet zo overdreven homo.
Ja maar Lukas vond van wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar iemand onmiddellijk in elkaar beuken mag dan gewoon? [b]Dat had wat mij betreft niet eens met het homogebeuren te maken, dat vond ik al belachelijk an sich.[/b}
Janet in As The World Turns ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo een mening. Een drogreden is het.
Lukas is wel een overdreven homo. Het ergste is nog dat hij zich constant tekort gedaan voelt.
Hij domineert elke scene waar hij in zit en meestal niet in de positieve zin.
Dat heeft dus niks met het 'homogedoe' te maken, want blijkbaar met Edwin en Ron is het niet erg. Dan ligt het gewoon aan Lucas zelf en dat heeft niks met zijn geaardheid te maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef Frey het volgende:
Ik had ook steeds dat ik me ergerde aan dat "homo gedoe". Maar toen Edwin en Ron iets hadden, ergerde ik me daar niet aan. Bij mij ligt het gewoon aan Lucas, ik kan niet tegen zijn overacting de hele tijd. Dat kan soms nog wel eens grappig zijn, maar niet constant. En als het om de liefde gaat bij hem, dan wordt het alleen nog maar erger.
Dat kwam toch alleen maar omdat Anton het niet zo op homo's had ofwel?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Janet in As The World Turns ook.
Maar die vind jij dan weer fantastisch.
Maar dat is natuurlijk geen homo.
Omdat hij disrespectvol bezig was in de praktijk van Anton. Anders had hij hem wel eerder in elkaar kunnen slaan. Dat een man aan zijn zoon zat zal voor hem ook geen plezierige aanblik zijn geweest, dat dan weer wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kwam toch alleen maar omdat Anton het niet zo op homo's had ofwel?
Dit heeft niets te maken met o.a. negers of andere groepen te vergelijken met homo's (waar ik op reageerde). Hooguit dat als je er iets over zegt, dat je meteen als hater wordt neergezet.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Janet in As The World Turns ook.
Maar die vind jij dan weer fantastisch.
Maar dat is natuurlijk geen homo.
Ja, maar dat is gewoon een irritant karakter. Dat heeft niets met al dan niet homo zijn te maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo een mening. Een drogreden is het.
Lukas is wel een overdreven homo. Het ergste is nog dat hij zich constant tekort gedaan voelt.
Hij domineert elke scene waar hij in zit en meestal niet in de positieve zin.
Ik ken jouw postgeschiedenis. Regelmatig homofobe opmerkingen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met o.a. negers of andere groepen te vergelijken met homo's. Hooguit dat als je er iets over zegt, dat je meteen als hater wordt neergezet.
En ik weet niet wat Janet hiermee te maken heeft, en ja, ik vind haar geweldig, op en top vrouw en Dusty een lekker ding, dat dan weer wel.
Janet is zeker een irritant karakter, en Lucas toevallig een extraverte persoonlijkheid.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon een irritant karakter. Dat heeft niets met al dan niet homo zijn te maken.
Je hebt ook genoeg hetero's die aandachtsgeil of theatraal zijn (over het algemeen meer vrouwen dan mannen ws, maar toch).
Ik vind lukas echt overdreven, met Ron had ik helemaal geen moeite.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon een irritant karakter. Dat heeft niets met al dan niet homo zijn te maken.
Je hebt ook genoeg hetero's die aandachtsgeil of theatraal zijn (over het algemeen meer vrouwen dan mannen ws, maar toch).
Dus wat? Je gaat nu persoonlijk worden?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken jouw postgeschiedenis. Regelmatig homofobe opmerkingen.
Ja, da's dus gewoon persoonlijk. Heeft niks met zijn geaardheid te maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind lukas echt overdreven, met Ron had ik helemaal geen moeite.
De redenen die jij geeft waarom jij Lucas een vervelend personage vindt, zijn ook van toepassing op Janet.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus wat? Je gaat nu persoonlijk worden?
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, da's dus gewoon persoonlijk. Heeft niks met zijn geaardheid te maken.
Op een moment dat Charlie eindelijk vertrekt roep ik ook niet 'hehe, eindelijk van dat hetero/vrouwen-gedoe af!'.
Dat snap ik, want ze doet verder niet alsof ze het heterozijn moet overdrijven. Ze is een sloerie, meer niet. Zo is het in het echte leven ook, zou ik me ook aan haar store n als ze alle mannen zou aflopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, da's dus gewoon persoonlijk. Heeft niks met zijn geaardheid te maken.
Op een moment dat Charlie eindelijk vertrekt roep ik ook niet 'hehe, eindelijk van dat hetero/vrouwen-gedoe af!'.
Charlie is toch ook een grotere slet dan Lorena? Aan de een erger je je misschien toch ook meer dan de ander? Zijn anders allebei hetero.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind lukas echt overdreven, met Ron had ik helemaal geen moeite.
De geaardheid van iemand staat toch los van iemand zijn karakter?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat snap ik, want ze doet verder niet alsof ze het heterozijn moet overdrijven. Ze is een sloerie, meer niet. Zo is het in het echte leven ook, zou ik me ook aan haar store n als ze alle mannen zou aflopen.
Dan moet je jezelf laten nakijken, dan is het erger gesteld met jou dan ik dacht.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De redenen die jij geeft waarom jij Lucas een vervelend personage vindt, zijn ook van toepassing op Janet.
Ik vind niet dat ik een rare conclusie trek.
Voor jou geldt hetzelfde als voor madame X. Geen appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Charlie is toch ook een grotere slet dan Lorena? Aan de een erger je je misschien toch ook meer dan de ander? Zijn anders allebei hetero.
Daarnaast past het gewoon bij elkaar, Nina is ook een dramaqueen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
De geaardheid van iemand staat toch los van iemand zijn karakter?
Ik snap niet dat het extraverte gedrag van Lucas niet los van zijn geaardheid gezien kan worden.
Ik vergelijk op hetero's met homo's ja. Dat zijn appels en peren inderdaad. Toch vind ik het een goede vergelijking.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor madame X. Geen appels met peren vergelijken.
Ik ben het geloof ik voor het eerst in onze FOK!carrièrs eens met jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De redenen die jij geeft waarom jij Lucas een vervelend personage vindt, zijn ook van toepassing op Janet.
Ik vind niet dat ik een rare conclusie trek.
Ik ben liever zo dan homofoob.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf laten nakijken, dan is het erger gesteld met jou dan ik dacht.
Overigens, als jij andere zaken wil aanhalen (wat ik niet snel zal doen) moet je dat vooral doen, getuigt van onzekerheid over deze kwestie. Slaat als een tang op een vareken.
Het is een eigenschap van de doorsnee homo, die zichzelf moet etaleren als 'kijk mij nou homo zijn". Ja, daar word ik misselijk van ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
De geaardheid van iemand staat toch los van iemand zijn karakter?
Ik snap niet dat het extraverte gedrag van Lucas niet los van zijn geaardheid gezien kan worden.
Hier ga je de fout in. Dit is NIET de eigenschap van de doorsnee homo.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een eigenschap van de doorsnee homo, die zichzelf moet etaleren als 'kijk mij nou homo zijn". Ja, daar word ik misselijk van ja.
Niet met je eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vergelijk op hetero's met homo's ja. Dat zijn appels en peren inderdaad. Toch vind ik het een goede vergelijking.
Ik heb geen idee in hoeverre Ferry op Lucas lijkt, of dat ie het allemaal aandikt 'omdat ie een homo speelt', maar ja, zijn manier van doen ben ik ook geen grote fan van. Net zo goed als dat ik dat niet van overdreven macho's ben die alleen maar 'heeeui, tiettuuuuuh' zitten bij elke vrouw die ze zien langslopen. Maar over het algemeen zijn beide vormen van aangeleerd gedrag door hun omgeving. Als ik een tijdje veel met bepaalde mensen optrek betrap ik mezelf er op bepaalde grapjes en soms zelfs het accent over te nemen. Het aandachtsschreeuwerige gedrag lijkt me wel iets wat je bewust doet, maar als t meer over een wijverige manier van bewegen en praten gaat is dat doorgaans volgens mij niet iets wat iemand doet om bewust 'meer homo over te komen'.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat snap ik, want ze doet verder niet alsof ze het heterozijn moet overdrijven.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een eigenschap van de doorsnee homo, die zichzelf moet etaleren als 'kijk mij nou homo zijn". Ja, daar word ik misselijk van ja.
Misschien moet ik zeggen relnicht, ipv homo, want zo zie ik ze als ze zich zo gedragen. Doe mij maar een homo die niet de behoefte heeft om de wereld naar zijn hand te zetten en meteen discrimitatie gaat janken.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier ga je de fout in. Dit is NIET de eigenschap van de doorsnee homo.
Daar erger ik me ook niet aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
waar baseer je dat nou weer op?
In ATWT zijn degene die een homoseksueel personage spelen, toch niet zoals jij ze omschrijft.
Als jij Lucas al een relnicht vind kun je ook niks hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien moet ik zeggen relnicht, ipv homo, want zo zie ik ze als ze zich zo gedragen. Doe mij maar een homo die niet de behoefte heeft om de wereld naar zijn hand te zetten en meteen discrimitatie gaat janken.
Nou nou, de doorsnee homo.. de gillende Geer en Goors (en fans) wellicht, maar die komen doorgaans nou niet uit een milieu waarin alle hetero's wel zo beheerst en beschaafd zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook niet aan.
Hier irriteer ik me aan!!! Je scheert iedere homoseksueel over een kam!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een eigenschap van de doorsnee homo, die zichzelf moet etaleren als 'kijk mij nou homo zijn". Ja, daar word ik misselijk van ja.[
Het kan natuurlijk altijd erger.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als jij Lucas al een relnicht vind kun je ook niks hebben.
Daar kan ik me dan wel weer in vinden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk altijd erger.
Eigenlijk vind ik dat gezever over dat homogedoe nog erger dan die hele Lukas zelf. Wat mij betreft was Lukas ipv Edwin het hoekje om gegaan.
Liever Bing dan Lucas of Edwin. Maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk altijd erger.
Eigenlijk vind ik dat gezever over dat homogedoe nog erger dan die hele Lukas zelf. Wat mij betreft was Lukas ipv Edwin het hoekje om gegaan.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Liever Bing dan Lucas of Edwin. Maar dat is een andere discussie.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Liever Bing dan Lucas of Edwin. Maar dat is een andere discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het interesseert me weinig. Ik ga niet de hele homoscene erbij halen. Ik heb het over de rol die neergezet wordt in GTST, en dat vind ik zwaar irritant. Misschien omdat hij echt homo is, dat hij het zo 'overtuigend' probeert neer te zetten. Geen idee. Ik vind het niets, hij mag er wat mij betreft uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou nou, de doorsnee homo.. de gillende Geer en Goors (en fans) wellicht, maar die komen doorgaans nou niet uit een milieu waarin alle hetero's wel zo beheerst en beschaafd zijn.
Ik ken echt veel meer homo's die in de verste verte niets weghebben van Lucas, dan die wel zulke maniertjes hebben. Alleen vallen die laatste natuurlijk meer op want die overschreeuwen met gemak 100 homo's waarvan je niet eens doorhebt dat ze homo zijn.
Klopt, wat het gaat er bij Janet niet om dat zij ons "een andere geaardheid" door de strot wil duwen van "kijk mij nou anders zijn, maar ik wil toch als normaal gezien worden".quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Hier irriteer ik me aan!!! Je scheert iedere homoseksueel over een kam!
En omdat toevallig een homoseksueel iemand betreft is het maar gelijk een relnicht![]()
En zoals Janet in ATWT doet, dat is nog vele maken extremer dan Lucas in GTST doet.
Omdat Janet een vrouw is en hetero is het wel geoorloofd
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]Racist!!!
Nee, want dat is inderdaad om zijn rasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ohja? Kan Lucas niet ook gewoon zo zijn? Gedrag heeft niks met geaardheid te makenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, wat het gaat er bij Janet niet om dat zij ons "een andere geaardheid" door de strot wil duwen van "kijk mij nou anders zijn, maar ik wil toch als normaal gezien worden".
Ja, en dat is denk ik wat de meeste mensen tegen de borst stuit, dat je zonder je er in te verdiepen (fair enough als het je niet interesseert) ongenuanceerde uitspraken doet over 'doorsnee homo's'.quote:Het interesseert me weinig. Ik ga niet de hele homoscene erbij halen.
Dat is de interpretatie die jijzelf er aan geeft.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, wat het gaat er bij Janet niet om dat zij ons "een andere geaardheid" door de strot wil duwen van "kijk mij nou anders zijn, maar ik wil toch als normaal gezien worden".
Wat een gelul, omdat een aantal bi-figuren zichzelf moeten rechtvaardigen en zo de homo's te hulp moeten schieten zodra er maar iets over een homo gezegd word, moet ik hier een uitgebreide discussie over homo's gaan voeren. Nee, het gaat over de rol in GTST en het irritante van een homofiguur die sommigen soms de strot uit komt door zijn nichterig gedrag.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, en dat is denk ik wat de meeste mensen tegen de borst stuit, dat je zonder je er in te verdiepen (fair enough als het je niet interesseert) ongenuanceerde uitspraken doet over 'doorsnee homo's'.
Yep!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is de interpretatie die jijzelf er aan geeft.
Ja, fair enough als het haar niet interesseert nee. Maar dat is hetzelfde als mensen die dingen gaan roepen over het geloof, terwijl ze er ook helemaal niks van af weten.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, en dat is denk ik wat de meeste mensen tegen de borst stuit, dat je zonder je er in te verdiepen (fair enough als het je niet interesseert) ongenuanceerde uitspraken doet over 'doorsnee homo's'.
Gelukkig geloof ik ook niet meer. Dat scheelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, fair enough als het haar niet interesseert nee. Maar dat is hetzelfde als mensen die dingen gaan roepen over het geloof, terwijl ze er ook helemaal niks van af weten.
Niks moet hoor, jij had die discussie zelf kunnen stoppen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een gelul, omdat een aantal bi-figuren zichzelf moeten rechtvaardigen en zo de homo's te hulp moeten schieten zodra er maar iets over een homo gezegd word, moet ik hier een uitgebreide discussie over homo's gaan voeren. Nee, het gaat over de rol in GTST en het irritante van een homofiguur die sommigen soms de strot uit komt door zijn nichterig gedrag.
Het gaat zoals het gaat. Ik ben niet vies van een discussie op de juiste plaats en in de juiste context.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niks moet hoor, jij had die discussie zelf kunnen stoppen.
Bi-figuren?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een gelul, omdat een aantal bi-figuren zichzelf moeten rechtvaardigen en zo de homo's te hulp moeten schieten zodra er maar iets over een homo gezegd word, moet ik hier een uitgebreide discussie over homo's gaan voeren. Nee, het gaat over de rol in GTST en het irritante van een homofiguur die sommigen soms de strot uit komt door zijn nichterig gedrag.
Over t algemeen zijn degenen die nadrukkelijk anders proberen te zijn niet bezig met 'als normaal gezien worden'. Over het algemeen is dat sowieso niet iets waar homo's om schreeuwen, dat ze anders zijn weten ze best. Het voornaamste wat ze willen is dezelfde rechten en met respect behandeld worden als ieder ander mens. En dat zou normaal voor iedereen moeten zijn, en staat volkomen los van hoe iemand zich al dan niet gedraagt. Als je dat er bij gaat halen dan zou je menige hetero ook het recht van trouwen/adopteren etc kunnen ontzeggen omdat ze te luidruchtig/extravagant/aandachtsgeil etc zijn ('ga je eerst maar eens normaal gedragen, dan kijken we nog wel een keer of je gewoon meetelt!')quote:Klopt, wat het gaat er bij Janet niet om dat zij ons "een andere geaardheid" door de strot wil duwen van "kijk mij nou anders zijn, maar ik wil toch als normaal gezien worden".
Net als die ene gast in Spangasquote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een liefde hier.![]()
Lucas draagt gelukkig geen strakke roze hotpants en loopt niet de hele tijd met z'n handje te zwaaien, want anders zou ik hem ook vervelend vinden.
Let maar eens op welke mensen meteen in de bres springen als ze alleen maar het woordje homo zien staan.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bi-figuren?rechtvaardigen? wat je er weer rare zaken erbij te halen, die hier niets mee te maken hebben.
Je hoeft een discussie te voerenjij zit gewoon vast in je tunnelvisie
Dat had dan nog niks met zijn geaardheid te maken (ondanks dat ik toch weinig hetero mannen dat zie doen)quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een liefde hier.![]()
Lucas draagt gelukkig geen strakke roze hotpants en loopt niet de hele tijd met z'n handje te zwaaien, want anders zou ik hem ook vervelend vinden.
Oh daar let ik niet op hoor, het maakt mij geen biet uit wat voor geaardheid iemand heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Let maar eens op welke mensen meteen in de bres springen als ze alleen maar het woordje homo zien staan.
Ook die vond ik nog wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net als die ene gast in Spangas
Met zijn kunstnagels en make-up
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem pas een foto gestuurd en hij zegt dat daarop een kort kapsel te zien is.
Doodsverwensing, ban.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort kapsel blinde vink!!!
Je blijft gewoon een homohater en die moeten opgeruimd worden.
Ben ik helemaal met je eens. Sommige mensen kunnen zich zodanig gedragen dat ze bepaalde rechten eigenlijk verspelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Over t algemeen zijn degenen die nadrukkelijk anders proberen te zijn niet bezig met 'als normaal gezien worden'. Over het algemeen is dat sowieso niet iets waar homo's om schreeuwen, dat ze anders zijn weten ze best. Het voornaamste wat ze willen is dezelfde rechten en met respect behandeld worden als ieder ander mens. En dat zou normaal voor iedereen moeten zijn, en staat volkomen los van hoe iemand zich al dan niet gedraagt. Als je dat er bij gaat halen dan zou je menige hetero ook het recht van trouwen/adopteren etc kunnen ontzeggen omdat ze te luidruchtig/extravagant/aandachtsgeil etc zijn ('ga je eerst maar eens normaal gedragen, dan kijken we nog wel een keer of je gewoon meetelt!')
Dan weet ik meer dan jij. Dan zie je toch verbanden. Niet dat dat mij iets uitmaakt verder, ik kan met iedereen overweg.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh daar let ik niet op hoor, het maakt mij geen biet uit wat voor geaardheid iemand heeft
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat had dan nog niks met zijn geaardheid te maken (ondanks dat ik toch weinig hetero mannen dat zie doen)
Haha, banaanvraag, ban.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
[..]
Doodsverwensing, ban.
Ik zou niet weten op wie je doelt hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan weet ik meer dan jij. Dan zie je toch verbanden. Niet dat dat mij iets uitmaakt verder, ik kan met iedereen overweg.
Ik heb geen idee, ik kijk dat niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net als die ene gast in Spangas
Met zijn kunstnagels en make-up
Tja, doe er maar lacherig over. Ik doe een opmerking plaatsen over de verhaallijn van Edwin/Lucas/Die andere gast en ik ben gelijk een homohater die opgeruimd dient te worden. Dan zit er toch echt iets niet goed in het hersenpannetje bij desbetreffende user hoor.quote:
was een kleine rol, zal wel eens even googelenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kijk dat niet.
Maar zo'n rol zou een kleine rol moeten zijn. Dan kan het nog komisch zijn.
Als zo'n rol heel groot wordt, ga je je er al heel snel aan ergeren.
En zij maar roepen dat ze gedemoniseerd worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, doe er maar lacherig over. Ik doe een opmerking plaatsen over de verhaallijn van Edwin/Lucas/Die andere gast en ik ben gelijk een homohater die opgeruimd dient te worden. Dan zit er toch echt iets niet goed in het hersenpannetje bij desbetreffende user hoor.
Racisme!!! Homohaters!! Deaud!!! Hoe durven jullie!! En ik heb absoluut geen pittig kort kapsel!!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En zij maar roepen dat ze gedemoniseerd worden.
Ach, ik neem doodsverwensingen op FOK! niet zo serieus meer.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, doe er maar lacherig over. Ik doe een opmerking plaatsen over de verhaallijn van Edwin/Lucas/Die andere gast en ik ben gelijk een homohater die opgeruimd dient te worden. Dan zit er toch echt iets niet goed in het hersenpannetje bij desbetreffende user hoor.
Dat zouden meer mensen met GTST moeten doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik neem doodsverwensingen op FOK! niet zo serieus meer.
Maar het had andesom gezegd moeten worden, dan waren de rapen gaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik neem doodsverwensingen op FOK! niet zo serieus meer.
Ik vind het iets anders als hij zou zeggen dat homo's dood zouden moeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar het had andesom gezegd moeten worden, dan waren de rapen gaar.
Dat is nou precies wat ik bedoel.
Ik heb het opgegeven om er tegenin te gaan, want je bent direct een homohater als je het niet verheerlijkt als het 8e wereldwonder. Als je een eigen andere mening hebt dan hen, dan moet je geslachtofferd worden. Dan maar omofoob, maar ik loop niet achter de caravaan om uit de wind te blijven van de toorn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Racisme!!! Homohaters!! Deaud!!! Hoe durven jullie!! En ik heb absoluut geen pittig kort kapsel!!
Die laatste was dan weer spot-on, ook heb ik nog steeds geen foto ontvangen.
Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om er tegenin te gaan, want je bent direct een homohater als je het niet verheerlijkt als het 8e wereldwonder. Als je een eigen andere mening hebt dan hen, dan moet je geslachtofferd worden. Dan maar omofoob, maar ik loop niet achter de caravaan om uit de wind te blijven van de toorn.
Jij hebt anale seks vergeleken met seks met kinderen en seks met dieren.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om er tegenin te gaan, want je bent direct een homohater als je het niet verheerlijkt als het 8e wereldwonder. Als je een eigen andere mening hebt dan hen, dan moet je geslachtofferd worden. Dan maar omofoob, maar ik loop niet achter de caravaan om uit de wind te blijven van de toorn.
Flikker toch een end op. Je moet niet zomaar dingen gaan roepen nu.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij hebt anale seks vergeleken met seks met kinderen en seks met dieren.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, maar wel vond ik Lucas een stuk irritanter, aanweziger, drammeriger en zelfs iets egoïstischer worden toen hij een relatie kreeg met Edwin. Zegt dat iets over homoseksualiteit an sich? Wat mij betreft voor geen millimeter, je hebt ook hetero's die zo doen in een relatie, zoals Bing![]()
En wat betreft Lucas en relnichten: ik zou hem geen relnicht willen noemen, maar hij is wel nichteriger dan bepaalde homo's die ik ken en ook nichteriger dan Edwin bijvoorbeeld. Paul Groot (speelde Stan Nijholt, maakt nu deel uit van Koefnoen) is ook homo, maar totaal niet nichterig. Aan André van Duin kan je ook niet echt zien dat ie homo is.
Persoonlijk vind ik dat prettiger omdat ik van die mensen die wel nichterig doen steeds idee heb dat ze nep bezig zijn en dat is dan ook het enige dat me stoort. Dan neppe, het feit dat ze homoseksueel zijn, laat me daarbij volstrekt koud. Charlie (net als Lieke van Lexmond) kon ik ook niet uitstaan om die reden en die is toch redelijk hetero (net als Lieke van Lexmond).
Wat wel zo is, is dat er een categorie homo's bestaat die dit neppe, nichterige gedrag bezigen. Er schijnt een verband tussen te bestaan, iets wat ik ook van andere homo's hoor die zich er ook groen en geel aan ergeren. Maar mijn ergernis heeft puur met hun gedrag te maken, niet met hun geaardheid al bestaat er dus wellicht wel een relatie ertussen.
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194quote:Op zondag 22 januari 2012 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Flikker toch een end op. Je moet niet zomaar dingen gaan roepen nu.
Oh man.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194
Oké, dierenmishandeling i.p.v. seks met dieren.
Maar geef gewoon toe dat je homofoob bent, want het is allang duidelijk.
Het is duidelijk dat je niet kunt lezen en vooringenomen bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194
Oké, dierenmishandeling i.p.v. seks met dieren.
Maar geef gewoon toe dat je homofoob bent, want het is allang duidelijk.
Ja, dat doen we echt. En dat houdt ook wel weer een keer op.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef mirelia het volgende:
Gaan jullie nou echt hele topics volruzien over homos?
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft de shortie:
Arme Bianca en Lucas
haaaiquote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Man, jullie zijn zelf net een stel nichten, hoe jullie hier bekvechten
[Offtopic]quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verwijs je door naar Frey, ik weet het niet preciesquote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
Frey of HvB, weten jullie nog hoe het tussen Maxime en Bianca zat?
Zij hadden toch een soort van conflict met elkaar?
Maxime had haar toch bedreigd of ben ik in de war?
Ik weet ook niks van Maxime en Bianca.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar Frey, ik weet het niet precies
Wat ik wel weet is dat er soms een bedreiging wordt geuit en wraak wordt gezworen en dat dit vervolgens in de ijskast of zelfs in de put der vergetelheid raakt.
'Getting along' zonder af en toe een conflictje her en der is een utopiequote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Why can't we all just get along?
Er stond mij iets van bij, of ik haal Bianca en Irene door de war..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van Maxime en Bianca.
Wel van Maxime en Irene.
Dat zal het zijn ja. Waardeloze verhaallijn was dat, in die tijd keek ik alleen de shorties.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Maxime Bianca toen met dat geheim over de aanrijding van Noud min of meer onder druk gezet heeft omdat zij te weten was gekomen dat Anton er ook vanaf wist en erover gelogen had.
Er begint weer wat te dagen...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Maxime Bianca toen met dat geheim over de aanrijding van Noud min of meer onder druk gezet heeft omdat zij te weten was gekomen dat Anton er ook vanaf wist en erover gelogen had.
Nee dat was ook to much...maarquote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar iemand onmiddellijk in elkaar beuken mag dan gewoon? Dat had wat mij betreft niet eens met het homogebeuren te maken, dat vond ik al belachelijk an sich.
Hoiquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Het hoort er gewoon bij dat dat af en toe gebeurd. Er was ooit een forum waarbij altijd aardig en lief gedaan moest worden, wat dus ook voor geen meter werkte omdat de ergernis er toch uitkwam op de meest vreemde manieren. Plotsklaps had iedereen ruzie met elkaar. Frey weet daar misschien ook nog het een en ander van, als getuige uiteraard, net als ik![]()
[/Offtopic]
Ik vond vooral die slachtofferrol toen vreselijk. Anton was al flink aangepakt, maar Lucas ging door met hem steeds zwart maken. Toen Edwin uiteindelijk partij voor zijn vader koos, ging meneertje lopen zeiken dat Anton weer zat te stoken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat was ook to much...maar
Het ging weer om Lucas.
Niets tegen homo's maar Lucas is to much.
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben nooit een jaknikker, hielenlikker geweest.
Edwin koos toen eerst ook partij voor Lucas en toen hij later opeens partij voor zijn vader koos, verwachtte hij van Lucas dat die dat ook meteen ging doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond vooral die slachtofferrol toen vreselijk. Anton was al flink aangepakt, maar Lucas ging door met hem steeds zwart maken. Toen Edwin uiteindelijk partij voor zijn vader koos, ging meneertje lopen zeiken dat Anton weer zat te stoken.![]()
Het leek toen eigenlijk wel een Fischer.
En ik loop niet per definitie mee met de meute.quote:
Oké.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ik loop niet per definitie mee met de meute.
Spaans!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef cleany het volgende:
Reanimatie had geen zin blijkbaar. Je ziet iedereen Edwin echt zo aanstaren...Beetje reanimeren en dan die spuit toedienen, beetje arts doet dat wel natuurlijk.
Wederom een zwak einde van een verhaallijn, net als bij Charlie.
Daarnaast moest Edwin er natuurlijk überhaupt niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
En Lucas! Alledrie heel goed gespeeld. De tranen van Sjoerd.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:58 schreef loezzzje het volgende:
Wordt weer janken vanavond mensenIk moest hier meer bij huilen dan die van vrijdag, nou zie je dat het echt tot iedereen doordringt.
SjoerdBianca
Daar moest ik het meest om huilen, zo zieligquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar moest ik het meest om huilen, zo zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:31 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ze het ivm die interne bloedingen niet doen..quote:Op maandag 23 januari 2012 14:38 schreef loezzzje het volgende:
Reanimeren heeft waarschijnlijk geen zin meer maar ik vind dat je het wel altijd moet proberen
En het had waarschijnlijk toch niet meer geholpen.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ivm die interne bloedingen niet doen..
Als je ergens geen verstand van hebt, kan je maar beter je mond houden, voor je zulke domme uitspraken doetquote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
HO, stop. Dit deel hebben we gehad oke?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Als je ergens geen verstand van hebt, kan je maar beter je mond houden, voor je zulke domme uitspraken doet
ik dacht dat ik al op de laatste pagina zat, had niet naar de datum gkekenquote:Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HO, stop. Dit deel hebben we gehad oke?
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En het had waarschijnlijk toch niet meer geholpen.Wat ik sowieso niet snap, waarom reanimeren ze die jongen niet eens? Om t n beetje realistisch te houden.. in het echt zou dat nog wel gedaan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waarom ligt ie niet op een IC? ohnee die filmset hebben ze niet
Edit: Oh lol ik ben niet helemaal wakker...die vraag was al gesteld....haken is cool
Wat een knuppel, dat kan je beter aan de familieleden zeggen, wat heeft zij er nou aan. Aan de andere moet je open en eerlijk zijn, maar door zoiets te zeggen, bezorg je iemand juist bijna een hartaanval lijkt mequote:Op maandag 23 januari 2012 17:35 schreef loezzzje het volgende:
Toen mijn oma uitgedroogd was, lag ze ook in het ziekenhuis. Toen vertelde de dokter doodleuk dat als haar hart ermee stopten dat ze dan niet zouden reanimeren want dan zou ze er toch heel slecht uitkomen. Mijn oma helemaal overstuur en wij hadden zoiets van; dude doe even normaal, ze heeft het niet eens aan haar hart, waarom onnodig oude mensen bang maken
Waarschijnlijk dachten ze dus dat hij toch niet meer te redden was en doen ze daarom niet reanimeren.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Ludwinfans.![]()
"GTST was zo populair vanwege Ludwin en nu gaan ze heel veel kijkers verliezen."
___
moet je even de wgbo doorlezenquote:Op maandag 23 januari 2012 17:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat een knuppel, dat kan je beter aan de familieleden zeggen, wat heeft zij er nou aan. Aan de andere moet je open en eerlijk zijn, maar door zoiets te zeggen, bezorg je iemand juist bijna een hartaanval lijkt me![]()
...alles verder wel goedgekomen met je oma trouwens?
Ik snap dat jij dat zegt, dat dan weer wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Als je ergens geen verstand van hebt, kan je maar beter je mond houden, voor je zulke domme uitspraken doet
Bij Ebola bloed je heel erg, dus ik kan me voorstellen dat ze dat niet gedaan hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:29 schreef MissN het volgende:
[..]
Wat ik sowieso niet snap, waarom reanimeren ze die jongen niet eens? Om t n beetje realistisch te houden.. in het echt zou dat nog wel gedaan zijnen waarom ligt ie niet op een IC? ohnee die filmset hebben ze niet
Edit: Oh lol ik ben niet helemaal wakker...die vraag was al gesteld....
Je bent nep aan het huilen??quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn, krokodillentranen hier..
idd. Kutwijfquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
stfu Prins, hoelang blijft zij erin?
Anton is zo goed en ethisch dat zijn plicht voor zijn zoon gaatquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Anton gedraagt zich niet echt als iemand die net z'n zoon is kwijtgeraakt
sowieso voor iedereen met ook maar enige medische achtergrondquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
Anton
Een medicijn is nooit een wondermiddel
Sowieso is dit hele verhaal pijnlijk om te zien als medisch bioloog.
Het heet toch goede tijden slechte tijden, niet normale tijdenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Anton is zo goed en ethisch dat zijn plicht voor zijn zoon gaat
Ook al staat de patiënt het toe, als iemand dan dood gaat gaat de familie vaak de arts aanklagen, ondanks schriftelijke verklaringquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stom dit. Ik snap dat het niet mag, maar toch vind ik dat Prins dr mond moet houden
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent nep aan het huilen??
http://www.encyclo.nl/begrip/KROKODILLENTRANEN
Trekt veel met Gigi (pasta) Ravelli op hèquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef fotostarter het volgende:
Nina krijgt ook steeds dikkere memmen
Ja, meer mensen verwarren het. Maar het is dus nephuilen. Weer wat geleerd tijdens GTSTquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.
Dat bedoel ik dus.
ohquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.
Dat bedoel ik dus.
dat is het inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan een manier van reageren zijn, ik vind het niet zo gek
ghehe, die kende ik dan nog nietquote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohdat is gewoon dweilen met de traankranen open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |