Dat is slechts een spelletje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar is hij te autistisch voor.
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef loezzzje het volgende:
Die nieuwe jongen die er in komt, is dat de love interest voor Lucas misschien?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar is hij te autistisch voor.
Mijn ogen wat doe je?!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hier toch absoluut niet
http://zappen.blog.nl/soa(...)gtst-niet-vrijwillig
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Ben ik de enige die het wél leuk vind staan? :p 't Is gelijk niet meer zo'n scholiertje/pubertje
Edwin zit bij de BearForce
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Toch zag ie er in dat interview wel verdomd lekker uit
[ afbeelding ]
Nu je dat zo zegt.. Het is wel het seizoen van de dooien.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat Rosa en Jasmijn ook dood zijn gegaan dit seizoen, vergeten ze voor het gemak gewoon even.
Er waren toch nog wat mensen die benieuwd warenquote:
Hij lijkt wel een sherriffquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hier toch absoluut niet
In plaats van Bram de turk?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een sherriff
Misschien kan hij meespelen in Moordvrouw?
Ik stem voor. Mits die Chava Voor In 't Holt dan in GTST gaat spelenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een sherriff
Misschien kan hij meespelen in Moordvrouw?
Ik vond Edwin zozo, maar het is pas echt erg voor zijn familie en Lucas.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Edwin was zelf niet zoveel aan, maar ik vind het wel zielig voor Lucas.
Oh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hier toch absoluut niet
Ja dat heb ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik vond Edwin zozo, maar het is pas echt erg voor zijn familie en Lucas.
Of hij moet met zo'n Franse pet in Parijs gaan zitten, dan kan het wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er waren toch nog wat mensen die benieuwd waren
edit: met die snor ziet hij er verl ouder uit, blijkt ie pas 22 te zijnjongens van 22 moeten nog geen snor hebben
Ik heb ook vooral medelijden met de familie, maar niet echt met Lucas eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Edwin had ik niets maar in het totaal plaatje mis ik hem nu wel.En met Anton. Bianca en Sjoerd leefde ik gister diep bedroefd mee.
Terwijl ik dus eigenlijk de familie oversloeg en alleen aan Lucas dacht.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb ook vooral medelijden met de familie, maar niet echt met Lucas eigenlijk.
Anton vind ik nog steeds het ergste.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Terwijl ik dus eigenlijk de familie oversloeg en alleen aan Lucas dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |