Nou nou, de doorsnee homo.. de gillende Geer en Goors (en fans) wellicht, maar die komen doorgaans nou niet uit een milieu waarin alle hetero's wel zo beheerst en beschaafd zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een eigenschap van de doorsnee homo, die zichzelf moet etaleren als 'kijk mij nou homo zijn". Ja, daar word ik misselijk van ja.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook niet aan.
Hier irriteer ik me aan!!! Je scheert iedere homoseksueel over een kam!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een eigenschap van de doorsnee homo, die zichzelf moet etaleren als 'kijk mij nou homo zijn". Ja, daar word ik misselijk van ja.[
Het kan natuurlijk altijd erger.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als jij Lucas al een relnicht vind kun je ook niks hebben.
Daar kan ik me dan wel weer in vinden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk altijd erger.
Eigenlijk vind ik dat gezever over dat homogedoe nog erger dan die hele Lukas zelf. Wat mij betreft was Lukas ipv Edwin het hoekje om gegaan.
Liever Bing dan Lucas of Edwin. Maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk altijd erger.
Eigenlijk vind ik dat gezever over dat homogedoe nog erger dan die hele Lukas zelf. Wat mij betreft was Lukas ipv Edwin het hoekje om gegaan.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Liever Bing dan Lucas of Edwin. Maar dat is een andere discussie.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Liever Bing dan Lucas of Edwin. Maar dat is een andere discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het interesseert me weinig. Ik ga niet de hele homoscene erbij halen. Ik heb het over de rol die neergezet wordt in GTST, en dat vind ik zwaar irritant. Misschien omdat hij echt homo is, dat hij het zo 'overtuigend' probeert neer te zetten. Geen idee. Ik vind het niets, hij mag er wat mij betreft uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou nou, de doorsnee homo.. de gillende Geer en Goors (en fans) wellicht, maar die komen doorgaans nou niet uit een milieu waarin alle hetero's wel zo beheerst en beschaafd zijn.
Ik ken echt veel meer homo's die in de verste verte niets weghebben van Lucas, dan die wel zulke maniertjes hebben. Alleen vallen die laatste natuurlijk meer op want die overschreeuwen met gemak 100 homo's waarvan je niet eens doorhebt dat ze homo zijn.
Klopt, wat het gaat er bij Janet niet om dat zij ons "een andere geaardheid" door de strot wil duwen van "kijk mij nou anders zijn, maar ik wil toch als normaal gezien worden".quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Hier irriteer ik me aan!!! Je scheert iedere homoseksueel over een kam!
En omdat toevallig een homoseksueel iemand betreft is het maar gelijk een relnicht![]()
En zoals Janet in ATWT doet, dat is nog vele maken extremer dan Lucas in GTST doet.
Omdat Janet een vrouw is en hetero is het wel geoorloofd
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]Racist!!!
Nee, want dat is inderdaad om zijn rasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ohja? Kan Lucas niet ook gewoon zo zijn? Gedrag heeft niks met geaardheid te makenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, wat het gaat er bij Janet niet om dat zij ons "een andere geaardheid" door de strot wil duwen van "kijk mij nou anders zijn, maar ik wil toch als normaal gezien worden".
Ja, en dat is denk ik wat de meeste mensen tegen de borst stuit, dat je zonder je er in te verdiepen (fair enough als het je niet interesseert) ongenuanceerde uitspraken doet over 'doorsnee homo's'.quote:Het interesseert me weinig. Ik ga niet de hele homoscene erbij halen.
Dat is de interpretatie die jijzelf er aan geeft.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, wat het gaat er bij Janet niet om dat zij ons "een andere geaardheid" door de strot wil duwen van "kijk mij nou anders zijn, maar ik wil toch als normaal gezien worden".
Wat een gelul, omdat een aantal bi-figuren zichzelf moeten rechtvaardigen en zo de homo's te hulp moeten schieten zodra er maar iets over een homo gezegd word, moet ik hier een uitgebreide discussie over homo's gaan voeren. Nee, het gaat over de rol in GTST en het irritante van een homofiguur die sommigen soms de strot uit komt door zijn nichterig gedrag.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, en dat is denk ik wat de meeste mensen tegen de borst stuit, dat je zonder je er in te verdiepen (fair enough als het je niet interesseert) ongenuanceerde uitspraken doet over 'doorsnee homo's'.
Yep!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is de interpretatie die jijzelf er aan geeft.
Ja, fair enough als het haar niet interesseert nee. Maar dat is hetzelfde als mensen die dingen gaan roepen over het geloof, terwijl ze er ook helemaal niks van af weten.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, en dat is denk ik wat de meeste mensen tegen de borst stuit, dat je zonder je er in te verdiepen (fair enough als het je niet interesseert) ongenuanceerde uitspraken doet over 'doorsnee homo's'.
Gelukkig geloof ik ook niet meer. Dat scheelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, fair enough als het haar niet interesseert nee. Maar dat is hetzelfde als mensen die dingen gaan roepen over het geloof, terwijl ze er ook helemaal niks van af weten.
Niks moet hoor, jij had die discussie zelf kunnen stoppen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een gelul, omdat een aantal bi-figuren zichzelf moeten rechtvaardigen en zo de homo's te hulp moeten schieten zodra er maar iets over een homo gezegd word, moet ik hier een uitgebreide discussie over homo's gaan voeren. Nee, het gaat over de rol in GTST en het irritante van een homofiguur die sommigen soms de strot uit komt door zijn nichterig gedrag.
Het gaat zoals het gaat. Ik ben niet vies van een discussie op de juiste plaats en in de juiste context.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niks moet hoor, jij had die discussie zelf kunnen stoppen.
Bi-figuren?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een gelul, omdat een aantal bi-figuren zichzelf moeten rechtvaardigen en zo de homo's te hulp moeten schieten zodra er maar iets over een homo gezegd word, moet ik hier een uitgebreide discussie over homo's gaan voeren. Nee, het gaat over de rol in GTST en het irritante van een homofiguur die sommigen soms de strot uit komt door zijn nichterig gedrag.
Over t algemeen zijn degenen die nadrukkelijk anders proberen te zijn niet bezig met 'als normaal gezien worden'. Over het algemeen is dat sowieso niet iets waar homo's om schreeuwen, dat ze anders zijn weten ze best. Het voornaamste wat ze willen is dezelfde rechten en met respect behandeld worden als ieder ander mens. En dat zou normaal voor iedereen moeten zijn, en staat volkomen los van hoe iemand zich al dan niet gedraagt. Als je dat er bij gaat halen dan zou je menige hetero ook het recht van trouwen/adopteren etc kunnen ontzeggen omdat ze te luidruchtig/extravagant/aandachtsgeil etc zijn ('ga je eerst maar eens normaal gedragen, dan kijken we nog wel een keer of je gewoon meetelt!')quote:Klopt, wat het gaat er bij Janet niet om dat zij ons "een andere geaardheid" door de strot wil duwen van "kijk mij nou anders zijn, maar ik wil toch als normaal gezien worden".
Net als die ene gast in Spangasquote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een liefde hier.![]()
Lucas draagt gelukkig geen strakke roze hotpants en loopt niet de hele tijd met z'n handje te zwaaien, want anders zou ik hem ook vervelend vinden.
Let maar eens op welke mensen meteen in de bres springen als ze alleen maar het woordje homo zien staan.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bi-figuren?rechtvaardigen? wat je er weer rare zaken erbij te halen, die hier niets mee te maken hebben.
Je hoeft een discussie te voerenjij zit gewoon vast in je tunnelvisie
Dat had dan nog niks met zijn geaardheid te maken (ondanks dat ik toch weinig hetero mannen dat zie doen)quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een liefde hier.![]()
Lucas draagt gelukkig geen strakke roze hotpants en loopt niet de hele tijd met z'n handje te zwaaien, want anders zou ik hem ook vervelend vinden.
Oh daar let ik niet op hoor, het maakt mij geen biet uit wat voor geaardheid iemand heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Let maar eens op welke mensen meteen in de bres springen als ze alleen maar het woordje homo zien staan.
Ook die vond ik nog wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net als die ene gast in Spangas
Met zijn kunstnagels en make-up
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem pas een foto gestuurd en hij zegt dat daarop een kort kapsel te zien is.
Doodsverwensing, ban.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort kapsel blinde vink!!!
Je blijft gewoon een homohater en die moeten opgeruimd worden.
Ben ik helemaal met je eens. Sommige mensen kunnen zich zodanig gedragen dat ze bepaalde rechten eigenlijk verspelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Over t algemeen zijn degenen die nadrukkelijk anders proberen te zijn niet bezig met 'als normaal gezien worden'. Over het algemeen is dat sowieso niet iets waar homo's om schreeuwen, dat ze anders zijn weten ze best. Het voornaamste wat ze willen is dezelfde rechten en met respect behandeld worden als ieder ander mens. En dat zou normaal voor iedereen moeten zijn, en staat volkomen los van hoe iemand zich al dan niet gedraagt. Als je dat er bij gaat halen dan zou je menige hetero ook het recht van trouwen/adopteren etc kunnen ontzeggen omdat ze te luidruchtig/extravagant/aandachtsgeil etc zijn ('ga je eerst maar eens normaal gedragen, dan kijken we nog wel een keer of je gewoon meetelt!')
Dan weet ik meer dan jij. Dan zie je toch verbanden. Niet dat dat mij iets uitmaakt verder, ik kan met iedereen overweg.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh daar let ik niet op hoor, het maakt mij geen biet uit wat voor geaardheid iemand heeft
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat had dan nog niks met zijn geaardheid te maken (ondanks dat ik toch weinig hetero mannen dat zie doen)
Haha, banaanvraag, ban.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
[..]
Doodsverwensing, ban.
Ik zou niet weten op wie je doelt hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan weet ik meer dan jij. Dan zie je toch verbanden. Niet dat dat mij iets uitmaakt verder, ik kan met iedereen overweg.
Ik heb geen idee, ik kijk dat niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net als die ene gast in Spangas
Met zijn kunstnagels en make-up
Tja, doe er maar lacherig over. Ik doe een opmerking plaatsen over de verhaallijn van Edwin/Lucas/Die andere gast en ik ben gelijk een homohater die opgeruimd dient te worden. Dan zit er toch echt iets niet goed in het hersenpannetje bij desbetreffende user hoor.quote:
was een kleine rol, zal wel eens even googelenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kijk dat niet.
Maar zo'n rol zou een kleine rol moeten zijn. Dan kan het nog komisch zijn.
Als zo'n rol heel groot wordt, ga je je er al heel snel aan ergeren.
En zij maar roepen dat ze gedemoniseerd worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, doe er maar lacherig over. Ik doe een opmerking plaatsen over de verhaallijn van Edwin/Lucas/Die andere gast en ik ben gelijk een homohater die opgeruimd dient te worden. Dan zit er toch echt iets niet goed in het hersenpannetje bij desbetreffende user hoor.
Racisme!!! Homohaters!! Deaud!!! Hoe durven jullie!! En ik heb absoluut geen pittig kort kapsel!!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En zij maar roepen dat ze gedemoniseerd worden.
Ach, ik neem doodsverwensingen op FOK! niet zo serieus meer.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, doe er maar lacherig over. Ik doe een opmerking plaatsen over de verhaallijn van Edwin/Lucas/Die andere gast en ik ben gelijk een homohater die opgeruimd dient te worden. Dan zit er toch echt iets niet goed in het hersenpannetje bij desbetreffende user hoor.
Dat zouden meer mensen met GTST moeten doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik neem doodsverwensingen op FOK! niet zo serieus meer.
Maar het had andesom gezegd moeten worden, dan waren de rapen gaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik neem doodsverwensingen op FOK! niet zo serieus meer.
Ik vind het iets anders als hij zou zeggen dat homo's dood zouden moeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar het had andesom gezegd moeten worden, dan waren de rapen gaar.
Dat is nou precies wat ik bedoel.
Ik heb het opgegeven om er tegenin te gaan, want je bent direct een homohater als je het niet verheerlijkt als het 8e wereldwonder. Als je een eigen andere mening hebt dan hen, dan moet je geslachtofferd worden. Dan maar omofoob, maar ik loop niet achter de caravaan om uit de wind te blijven van de toorn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Racisme!!! Homohaters!! Deaud!!! Hoe durven jullie!! En ik heb absoluut geen pittig kort kapsel!!
Die laatste was dan weer spot-on, ook heb ik nog steeds geen foto ontvangen.
Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om er tegenin te gaan, want je bent direct een homohater als je het niet verheerlijkt als het 8e wereldwonder. Als je een eigen andere mening hebt dan hen, dan moet je geslachtofferd worden. Dan maar omofoob, maar ik loop niet achter de caravaan om uit de wind te blijven van de toorn.
Jij hebt anale seks vergeleken met seks met kinderen en seks met dieren.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om er tegenin te gaan, want je bent direct een homohater als je het niet verheerlijkt als het 8e wereldwonder. Als je een eigen andere mening hebt dan hen, dan moet je geslachtofferd worden. Dan maar omofoob, maar ik loop niet achter de caravaan om uit de wind te blijven van de toorn.
Flikker toch een end op. Je moet niet zomaar dingen gaan roepen nu.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij hebt anale seks vergeleken met seks met kinderen en seks met dieren.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, maar wel vond ik Lucas een stuk irritanter, aanweziger, drammeriger en zelfs iets egoïstischer worden toen hij een relatie kreeg met Edwin. Zegt dat iets over homoseksualiteit an sich? Wat mij betreft voor geen millimeter, je hebt ook hetero's die zo doen in een relatie, zoals Bing![]()
En wat betreft Lucas en relnichten: ik zou hem geen relnicht willen noemen, maar hij is wel nichteriger dan bepaalde homo's die ik ken en ook nichteriger dan Edwin bijvoorbeeld. Paul Groot (speelde Stan Nijholt, maakt nu deel uit van Koefnoen) is ook homo, maar totaal niet nichterig. Aan André van Duin kan je ook niet echt zien dat ie homo is.
Persoonlijk vind ik dat prettiger omdat ik van die mensen die wel nichterig doen steeds idee heb dat ze nep bezig zijn en dat is dan ook het enige dat me stoort. Dan neppe, het feit dat ze homoseksueel zijn, laat me daarbij volstrekt koud. Charlie (net als Lieke van Lexmond) kon ik ook niet uitstaan om die reden en die is toch redelijk hetero (net als Lieke van Lexmond).
Wat wel zo is, is dat er een categorie homo's bestaat die dit neppe, nichterige gedrag bezigen. Er schijnt een verband tussen te bestaan, iets wat ik ook van andere homo's hoor die zich er ook groen en geel aan ergeren. Maar mijn ergernis heeft puur met hun gedrag te maken, niet met hun geaardheid al bestaat er dus wellicht wel een relatie ertussen.
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194quote:Op zondag 22 januari 2012 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Flikker toch een end op. Je moet niet zomaar dingen gaan roepen nu.
Oh man.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194
Oké, dierenmishandeling i.p.v. seks met dieren.
Maar geef gewoon toe dat je homofoob bent, want het is allang duidelijk.
Het is duidelijk dat je niet kunt lezen en vooringenomen bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194
Oké, dierenmishandeling i.p.v. seks met dieren.
Maar geef gewoon toe dat je homofoob bent, want het is allang duidelijk.
Ja, dat doen we echt. En dat houdt ook wel weer een keer op.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef mirelia het volgende:
Gaan jullie nou echt hele topics volruzien over homos?
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft de shortie:
Arme Bianca en Lucas
haaaiquote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Man, jullie zijn zelf net een stel nichten, hoe jullie hier bekvechten
[Offtopic]quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verwijs je door naar Frey, ik weet het niet preciesquote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
Frey of HvB, weten jullie nog hoe het tussen Maxime en Bianca zat?
Zij hadden toch een soort van conflict met elkaar?
Maxime had haar toch bedreigd of ben ik in de war?
Ik weet ook niks van Maxime en Bianca.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar Frey, ik weet het niet precies
Wat ik wel weet is dat er soms een bedreiging wordt geuit en wraak wordt gezworen en dat dit vervolgens in de ijskast of zelfs in de put der vergetelheid raakt.
'Getting along' zonder af en toe een conflictje her en der is een utopiequote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Why can't we all just get along?
Er stond mij iets van bij, of ik haal Bianca en Irene door de war..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van Maxime en Bianca.
Wel van Maxime en Irene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |