Oh daar let ik niet op hoor, het maakt mij geen biet uit wat voor geaardheid iemand heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Let maar eens op welke mensen meteen in de bres springen als ze alleen maar het woordje homo zien staan.
Ook die vond ik nog wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net als die ene gast in Spangas
Met zijn kunstnagels en make-up
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem pas een foto gestuurd en hij zegt dat daarop een kort kapsel te zien is.
Doodsverwensing, ban.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort kapsel blinde vink!!!
Je blijft gewoon een homohater en die moeten opgeruimd worden.
Ben ik helemaal met je eens. Sommige mensen kunnen zich zodanig gedragen dat ze bepaalde rechten eigenlijk verspelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Over t algemeen zijn degenen die nadrukkelijk anders proberen te zijn niet bezig met 'als normaal gezien worden'. Over het algemeen is dat sowieso niet iets waar homo's om schreeuwen, dat ze anders zijn weten ze best. Het voornaamste wat ze willen is dezelfde rechten en met respect behandeld worden als ieder ander mens. En dat zou normaal voor iedereen moeten zijn, en staat volkomen los van hoe iemand zich al dan niet gedraagt. Als je dat er bij gaat halen dan zou je menige hetero ook het recht van trouwen/adopteren etc kunnen ontzeggen omdat ze te luidruchtig/extravagant/aandachtsgeil etc zijn ('ga je eerst maar eens normaal gedragen, dan kijken we nog wel een keer of je gewoon meetelt!')
Dan weet ik meer dan jij. Dan zie je toch verbanden. Niet dat dat mij iets uitmaakt verder, ik kan met iedereen overweg.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh daar let ik niet op hoor, het maakt mij geen biet uit wat voor geaardheid iemand heeft
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat had dan nog niks met zijn geaardheid te maken (ondanks dat ik toch weinig hetero mannen dat zie doen)
Haha, banaanvraag, ban.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
[..]
Doodsverwensing, ban.
Ik zou niet weten op wie je doelt hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan weet ik meer dan jij. Dan zie je toch verbanden. Niet dat dat mij iets uitmaakt verder, ik kan met iedereen overweg.
Ik heb geen idee, ik kijk dat niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net als die ene gast in Spangas
Met zijn kunstnagels en make-up
Tja, doe er maar lacherig over. Ik doe een opmerking plaatsen over de verhaallijn van Edwin/Lucas/Die andere gast en ik ben gelijk een homohater die opgeruimd dient te worden. Dan zit er toch echt iets niet goed in het hersenpannetje bij desbetreffende user hoor.quote:
was een kleine rol, zal wel eens even googelenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kijk dat niet.
Maar zo'n rol zou een kleine rol moeten zijn. Dan kan het nog komisch zijn.
Als zo'n rol heel groot wordt, ga je je er al heel snel aan ergeren.
En zij maar roepen dat ze gedemoniseerd worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, doe er maar lacherig over. Ik doe een opmerking plaatsen over de verhaallijn van Edwin/Lucas/Die andere gast en ik ben gelijk een homohater die opgeruimd dient te worden. Dan zit er toch echt iets niet goed in het hersenpannetje bij desbetreffende user hoor.
Racisme!!! Homohaters!! Deaud!!! Hoe durven jullie!! En ik heb absoluut geen pittig kort kapsel!!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En zij maar roepen dat ze gedemoniseerd worden.
Ach, ik neem doodsverwensingen op FOK! niet zo serieus meer.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, doe er maar lacherig over. Ik doe een opmerking plaatsen over de verhaallijn van Edwin/Lucas/Die andere gast en ik ben gelijk een homohater die opgeruimd dient te worden. Dan zit er toch echt iets niet goed in het hersenpannetje bij desbetreffende user hoor.
Dat zouden meer mensen met GTST moeten doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik neem doodsverwensingen op FOK! niet zo serieus meer.
Maar het had andesom gezegd moeten worden, dan waren de rapen gaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik neem doodsverwensingen op FOK! niet zo serieus meer.
Ik vind het iets anders als hij zou zeggen dat homo's dood zouden moeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar het had andesom gezegd moeten worden, dan waren de rapen gaar.
Dat is nou precies wat ik bedoel.
Ik heb het opgegeven om er tegenin te gaan, want je bent direct een homohater als je het niet verheerlijkt als het 8e wereldwonder. Als je een eigen andere mening hebt dan hen, dan moet je geslachtofferd worden. Dan maar omofoob, maar ik loop niet achter de caravaan om uit de wind te blijven van de toorn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Racisme!!! Homohaters!! Deaud!!! Hoe durven jullie!! En ik heb absoluut geen pittig kort kapsel!!
Die laatste was dan weer spot-on, ook heb ik nog steeds geen foto ontvangen.
Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om er tegenin te gaan, want je bent direct een homohater als je het niet verheerlijkt als het 8e wereldwonder. Als je een eigen andere mening hebt dan hen, dan moet je geslachtofferd worden. Dan maar omofoob, maar ik loop niet achter de caravaan om uit de wind te blijven van de toorn.
Jij hebt anale seks vergeleken met seks met kinderen en seks met dieren.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om er tegenin te gaan, want je bent direct een homohater als je het niet verheerlijkt als het 8e wereldwonder. Als je een eigen andere mening hebt dan hen, dan moet je geslachtofferd worden. Dan maar omofoob, maar ik loop niet achter de caravaan om uit de wind te blijven van de toorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |