Flikker toch een end op. Je moet niet zomaar dingen gaan roepen nu.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij hebt anale seks vergeleken met seks met kinderen en seks met dieren.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, maar wel vond ik Lucas een stuk irritanter, aanweziger, drammeriger en zelfs iets egoïstischer worden toen hij een relatie kreeg met Edwin. Zegt dat iets over homoseksualiteit an sich? Wat mij betreft voor geen millimeter, je hebt ook hetero's die zo doen in een relatie, zoals Bing![]()
En wat betreft Lucas en relnichten: ik zou hem geen relnicht willen noemen, maar hij is wel nichteriger dan bepaalde homo's die ik ken en ook nichteriger dan Edwin bijvoorbeeld. Paul Groot (speelde Stan Nijholt, maakt nu deel uit van Koefnoen) is ook homo, maar totaal niet nichterig. Aan André van Duin kan je ook niet echt zien dat ie homo is.
Persoonlijk vind ik dat prettiger omdat ik van die mensen die wel nichterig doen steeds idee heb dat ze nep bezig zijn en dat is dan ook het enige dat me stoort. Dan neppe, het feit dat ze homoseksueel zijn, laat me daarbij volstrekt koud. Charlie (net als Lieke van Lexmond) kon ik ook niet uitstaan om die reden en die is toch redelijk hetero (net als Lieke van Lexmond).
Wat wel zo is, is dat er een categorie homo's bestaat die dit neppe, nichterige gedrag bezigen. Er schijnt een verband tussen te bestaan, iets wat ik ook van andere homo's hoor die zich er ook groen en geel aan ergeren. Maar mijn ergernis heeft puur met hun gedrag te maken, niet met hun geaardheid al bestaat er dus wellicht wel een relatie ertussen.
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194quote:Op zondag 22 januari 2012 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Flikker toch een end op. Je moet niet zomaar dingen gaan roepen nu.
Oh man.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194
Oké, dierenmishandeling i.p.v. seks met dieren.
Maar geef gewoon toe dat je homofoob bent, want het is allang duidelijk.
Het is duidelijk dat je niet kunt lezen en vooringenomen bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194
Oké, dierenmishandeling i.p.v. seks met dieren.
Maar geef gewoon toe dat je homofoob bent, want het is allang duidelijk.
Ja, dat doen we echt. En dat houdt ook wel weer een keer op.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef mirelia het volgende:
Gaan jullie nou echt hele topics volruzien over homos?
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft de shortie:
Arme Bianca en Lucas
haaaiquote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Man, jullie zijn zelf net een stel nichten, hoe jullie hier bekvechten
[Offtopic]quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verwijs je door naar Frey, ik weet het niet preciesquote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
Frey of HvB, weten jullie nog hoe het tussen Maxime en Bianca zat?
Zij hadden toch een soort van conflict met elkaar?
Maxime had haar toch bedreigd of ben ik in de war?
Ik weet ook niks van Maxime en Bianca.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar Frey, ik weet het niet precies
Wat ik wel weet is dat er soms een bedreiging wordt geuit en wraak wordt gezworen en dat dit vervolgens in de ijskast of zelfs in de put der vergetelheid raakt.
'Getting along' zonder af en toe een conflictje her en der is een utopiequote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Why can't we all just get along?
Er stond mij iets van bij, of ik haal Bianca en Irene door de war..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van Maxime en Bianca.
Wel van Maxime en Irene.
Dat zal het zijn ja. Waardeloze verhaallijn was dat, in die tijd keek ik alleen de shorties.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Maxime Bianca toen met dat geheim over de aanrijding van Noud min of meer onder druk gezet heeft omdat zij te weten was gekomen dat Anton er ook vanaf wist en erover gelogen had.
Er begint weer wat te dagen...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Maxime Bianca toen met dat geheim over de aanrijding van Noud min of meer onder druk gezet heeft omdat zij te weten was gekomen dat Anton er ook vanaf wist en erover gelogen had.
Nee dat was ook to much...maarquote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar iemand onmiddellijk in elkaar beuken mag dan gewoon? Dat had wat mij betreft niet eens met het homogebeuren te maken, dat vond ik al belachelijk an sich.
Hoiquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Het hoort er gewoon bij dat dat af en toe gebeurd. Er was ooit een forum waarbij altijd aardig en lief gedaan moest worden, wat dus ook voor geen meter werkte omdat de ergernis er toch uitkwam op de meest vreemde manieren. Plotsklaps had iedereen ruzie met elkaar. Frey weet daar misschien ook nog het een en ander van, als getuige uiteraard, net als ik![]()
[/Offtopic]
Ik vond vooral die slachtofferrol toen vreselijk. Anton was al flink aangepakt, maar Lucas ging door met hem steeds zwart maken. Toen Edwin uiteindelijk partij voor zijn vader koos, ging meneertje lopen zeiken dat Anton weer zat te stoken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat was ook to much...maar
Het ging weer om Lucas.
Niets tegen homo's maar Lucas is to much.
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben nooit een jaknikker, hielenlikker geweest.
Edwin koos toen eerst ook partij voor Lucas en toen hij later opeens partij voor zijn vader koos, verwachtte hij van Lucas dat die dat ook meteen ging doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond vooral die slachtofferrol toen vreselijk. Anton was al flink aangepakt, maar Lucas ging door met hem steeds zwart maken. Toen Edwin uiteindelijk partij voor zijn vader koos, ging meneertje lopen zeiken dat Anton weer zat te stoken.![]()
Het leek toen eigenlijk wel een Fischer.
En ik loop niet per definitie mee met de meute.quote:
Oké.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ik loop niet per definitie mee met de meute.
Spaans!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef cleany het volgende:
Reanimatie had geen zin blijkbaar. Je ziet iedereen Edwin echt zo aanstaren...Beetje reanimeren en dan die spuit toedienen, beetje arts doet dat wel natuurlijk.
Wederom een zwak einde van een verhaallijn, net als bij Charlie.
Daarnaast moest Edwin er natuurlijk überhaupt niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
En Lucas! Alledrie heel goed gespeeld. De tranen van Sjoerd.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:58 schreef loezzzje het volgende:
Wordt weer janken vanavond mensenIk moest hier meer bij huilen dan die van vrijdag, nou zie je dat het echt tot iedereen doordringt.
SjoerdBianca
Daar moest ik het meest om huilen, zo zieligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar moest ik het meest om huilen, zo zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:31 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ze het ivm die interne bloedingen niet doen..quote:Op maandag 23 januari 2012 14:38 schreef loezzzje het volgende:
Reanimeren heeft waarschijnlijk geen zin meer maar ik vind dat je het wel altijd moet proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |