http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194quote:Op zondag 22 januari 2012 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Flikker toch een end op. Je moet niet zomaar dingen gaan roepen nu.
Oh man.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194
Oké, dierenmishandeling i.p.v. seks met dieren.
Maar geef gewoon toe dat je homofoob bent, want het is allang duidelijk.
Het is duidelijk dat je niet kunt lezen en vooringenomen bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1622159/3/50#105594194
Oké, dierenmishandeling i.p.v. seks met dieren.
Maar geef gewoon toe dat je homofoob bent, want het is allang duidelijk.
Ja, dat doen we echt. En dat houdt ook wel weer een keer op.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef mirelia het volgende:
Gaan jullie nou echt hele topics volruzien over homos?
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft de shortie:
Arme Bianca en Lucas
haaaiquote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Man, jullie zijn zelf net een stel nichten, hoe jullie hier bekvechten
[Offtopic]quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verwijs je door naar Frey, ik weet het niet preciesquote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
Frey of HvB, weten jullie nog hoe het tussen Maxime en Bianca zat?
Zij hadden toch een soort van conflict met elkaar?
Maxime had haar toch bedreigd of ben ik in de war?
Ik weet ook niks van Maxime en Bianca.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar Frey, ik weet het niet precies
Wat ik wel weet is dat er soms een bedreiging wordt geuit en wraak wordt gezworen en dat dit vervolgens in de ijskast of zelfs in de put der vergetelheid raakt.
'Getting along' zonder af en toe een conflictje her en der is een utopiequote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Why can't we all just get along?
Er stond mij iets van bij, of ik haal Bianca en Irene door de war..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van Maxime en Bianca.
Wel van Maxime en Irene.
Dat zal het zijn ja. Waardeloze verhaallijn was dat, in die tijd keek ik alleen de shorties.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Maxime Bianca toen met dat geheim over de aanrijding van Noud min of meer onder druk gezet heeft omdat zij te weten was gekomen dat Anton er ook vanaf wist en erover gelogen had.
Er begint weer wat te dagen...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Maxime Bianca toen met dat geheim over de aanrijding van Noud min of meer onder druk gezet heeft omdat zij te weten was gekomen dat Anton er ook vanaf wist en erover gelogen had.
Nee dat was ook to much...maarquote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar iemand onmiddellijk in elkaar beuken mag dan gewoon? Dat had wat mij betreft niet eens met het homogebeuren te maken, dat vond ik al belachelijk an sich.
Hoiquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Het hoort er gewoon bij dat dat af en toe gebeurd. Er was ooit een forum waarbij altijd aardig en lief gedaan moest worden, wat dus ook voor geen meter werkte omdat de ergernis er toch uitkwam op de meest vreemde manieren. Plotsklaps had iedereen ruzie met elkaar. Frey weet daar misschien ook nog het een en ander van, als getuige uiteraard, net als ik![]()
[/Offtopic]
Ik vond vooral die slachtofferrol toen vreselijk. Anton was al flink aangepakt, maar Lucas ging door met hem steeds zwart maken. Toen Edwin uiteindelijk partij voor zijn vader koos, ging meneertje lopen zeiken dat Anton weer zat te stoken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat was ook to much...maar
Het ging weer om Lucas.
Niets tegen homo's maar Lucas is to much.
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben nooit een jaknikker, hielenlikker geweest.
Edwin koos toen eerst ook partij voor Lucas en toen hij later opeens partij voor zijn vader koos, verwachtte hij van Lucas dat die dat ook meteen ging doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond vooral die slachtofferrol toen vreselijk. Anton was al flink aangepakt, maar Lucas ging door met hem steeds zwart maken. Toen Edwin uiteindelijk partij voor zijn vader koos, ging meneertje lopen zeiken dat Anton weer zat te stoken.![]()
Het leek toen eigenlijk wel een Fischer.
En ik loop niet per definitie mee met de meute.quote:
Oké.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ik loop niet per definitie mee met de meute.
Spaans!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:52 schreef cleany het volgende:
Reanimatie had geen zin blijkbaar. Je ziet iedereen Edwin echt zo aanstaren...Beetje reanimeren en dan die spuit toedienen, beetje arts doet dat wel natuurlijk.
Wederom een zwak einde van een verhaallijn, net als bij Charlie.
Daarnaast moest Edwin er natuurlijk überhaupt niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
En Lucas! Alledrie heel goed gespeeld. De tranen van Sjoerd.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:58 schreef loezzzje het volgende:
Wordt weer janken vanavond mensenIk moest hier meer bij huilen dan die van vrijdag, nou zie je dat het echt tot iedereen doordringt.
SjoerdBianca
Daar moest ik het meest om huilen, zo zieligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar moest ik het meest om huilen, zo zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:31 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ze het ivm die interne bloedingen niet doen..quote:Op maandag 23 januari 2012 14:38 schreef loezzzje het volgende:
Reanimeren heeft waarschijnlijk geen zin meer maar ik vind dat je het wel altijd moet proberen
En het had waarschijnlijk toch niet meer geholpen.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ivm die interne bloedingen niet doen..
Als je ergens geen verstand van hebt, kan je maar beter je mond houden, voor je zulke domme uitspraken doetquote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een eigenschap van de doorsnee homo, die zichzelf moet etaleren als 'kijk mij nou homo zijn". Ja, daar word ik misselijk van ja.
HO, stop. Dit deel hebben we gehad oke?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Als je ergens geen verstand van hebt, kan je maar beter je mond houden, voor je zulke domme uitspraken doet
ik dacht dat ik al op de laatste pagina zat, had niet naar de datum gkekenquote:Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HO, stop. Dit deel hebben we gehad oke?
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En het had waarschijnlijk toch niet meer geholpen.Wat ik sowieso niet snap, waarom reanimeren ze die jongen niet eens? Om t n beetje realistisch te houden.. in het echt zou dat nog wel gedaan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waarom ligt ie niet op een IC? ohnee die filmset hebben ze niet
Edit: Oh lol ik ben niet helemaal wakker...die vraag was al gesteld....haken is cool
Wat een knuppel, dat kan je beter aan de familieleden zeggen, wat heeft zij er nou aan. Aan de andere moet je open en eerlijk zijn, maar door zoiets te zeggen, bezorg je iemand juist bijna een hartaanval lijkt mequote:Op maandag 23 januari 2012 17:35 schreef loezzzje het volgende:
Toen mijn oma uitgedroogd was, lag ze ook in het ziekenhuis. Toen vertelde de dokter doodleuk dat als haar hart ermee stopten dat ze dan niet zouden reanimeren want dan zou ze er toch heel slecht uitkomen. Mijn oma helemaal overstuur en wij hadden zoiets van; dude doe even normaal, ze heeft het niet eens aan haar hart, waarom onnodig oude mensen bang maken
Waarschijnlijk dachten ze dus dat hij toch niet meer te redden was en doen ze daarom niet reanimeren.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Ludwinfans.![]()
"GTST was zo populair vanwege Ludwin en nu gaan ze heel veel kijkers verliezen."
___
moet je even de wgbo doorlezenquote:Op maandag 23 januari 2012 17:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat een knuppel, dat kan je beter aan de familieleden zeggen, wat heeft zij er nou aan. Aan de andere moet je open en eerlijk zijn, maar door zoiets te zeggen, bezorg je iemand juist bijna een hartaanval lijkt me![]()
...alles verder wel goedgekomen met je oma trouwens?
Ik snap dat jij dat zegt, dat dan weer wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Als je ergens geen verstand van hebt, kan je maar beter je mond houden, voor je zulke domme uitspraken doet
Bij Ebola bloed je heel erg, dus ik kan me voorstellen dat ze dat niet gedaan hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:29 schreef MissN het volgende:
[..]
Wat ik sowieso niet snap, waarom reanimeren ze die jongen niet eens? Om t n beetje realistisch te houden.. in het echt zou dat nog wel gedaan zijnen waarom ligt ie niet op een IC? ohnee die filmset hebben ze niet
Edit: Oh lol ik ben niet helemaal wakker...die vraag was al gesteld....
Je bent nep aan het huilen??quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn, krokodillentranen hier..
idd. Kutwijfquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
stfu Prins, hoelang blijft zij erin?
Anton is zo goed en ethisch dat zijn plicht voor zijn zoon gaatquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Anton gedraagt zich niet echt als iemand die net z'n zoon is kwijtgeraakt
sowieso voor iedereen met ook maar enige medische achtergrondquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
Anton
Een medicijn is nooit een wondermiddel
Sowieso is dit hele verhaal pijnlijk om te zien als medisch bioloog.
Het heet toch goede tijden slechte tijden, niet normale tijdenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Anton is zo goed en ethisch dat zijn plicht voor zijn zoon gaat
Ook al staat de patiënt het toe, als iemand dan dood gaat gaat de familie vaak de arts aanklagen, ondanks schriftelijke verklaringquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stom dit. Ik snap dat het niet mag, maar toch vind ik dat Prins dr mond moet houden
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent nep aan het huilen??
http://www.encyclo.nl/begrip/KROKODILLENTRANEN
Trekt veel met Gigi (pasta) Ravelli op hèquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef fotostarter het volgende:
Nina krijgt ook steeds dikkere memmen
Ja, meer mensen verwarren het. Maar het is dus nephuilen. Weer wat geleerd tijdens GTSTquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.
Dat bedoel ik dus.
ohquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.
Dat bedoel ik dus.
dat is het inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan een manier van reageren zijn, ik vind het niet zo gek
ghehe, die kende ik dan nog nietquote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohdat is gewoon dweilen met de traankranen open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |