Je bent nep aan het huilen??quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn, krokodillentranen hier..
idd. Kutwijfquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
stfu Prins, hoelang blijft zij erin?
Anton is zo goed en ethisch dat zijn plicht voor zijn zoon gaatquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Anton gedraagt zich niet echt als iemand die net z'n zoon is kwijtgeraakt
sowieso voor iedereen met ook maar enige medische achtergrondquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
Anton
Een medicijn is nooit een wondermiddel
Sowieso is dit hele verhaal pijnlijk om te zien als medisch bioloog.
Het heet toch goede tijden slechte tijden, niet normale tijdenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Anton is zo goed en ethisch dat zijn plicht voor zijn zoon gaat
Ook al staat de patiënt het toe, als iemand dan dood gaat gaat de familie vaak de arts aanklagen, ondanks schriftelijke verklaringquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stom dit. Ik snap dat het niet mag, maar toch vind ik dat Prins dr mond moet houden
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent nep aan het huilen??
http://www.encyclo.nl/begrip/KROKODILLENTRANEN
Trekt veel met Gigi (pasta) Ravelli op hèquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef fotostarter het volgende:
Nina krijgt ook steeds dikkere memmen
Ja, meer mensen verwarren het. Maar het is dus nephuilen. Weer wat geleerd tijdens GTSTquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.
Dat bedoel ik dus.
ohquote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.
Dat bedoel ik dus.
dat is het inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan een manier van reageren zijn, ik vind het niet zo gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |