Zoooo, dat is ff heel anders..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hier toch absoluut niet
http://zappen.blog.nl/soa(...)gtst-niet-vrijwillig
Maar misschien kwam dat omdat het voor familie sowieso logisch is dat het kut is, partner is ook kut maar toch anders.quote:
Zijn gezicht er ook bij.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
15 seconden te laat zijn om het leven van je oudste zoon te redden
Waarom niet met Lucas?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb ook vooral medelijden met de familie, maar niet echt met Lucas eigenlijk.
Ik heb gewoon helemaal niks met het personage. Ik vind het echt een dramaqueen, eist altijd alle aandacht op.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of hij moet met zo'n Franse pet in Parijs gaan zitten, dan kan het wel.
Jasmijn kan je niet echt tot iemand van de cast rekenen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat Rosa en Jasmijn ook dood zijn gegaan dit seizoen, vergeten ze voor het gemak gewoon even.
Ik vond het afschuwelijk hoe Lucas die scene kaapte en alle aandacht naar hem ging (vooral bedankt schrijvers). Hoe erg het ook is voor een vrindje, maar een kind dat nog in huis woont bij de ouders, sterft in de armen van zijn moeder (of vader natuurlijk).quote:Op zondag 22 januari 2012 01:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Terwijl ik dus eigenlijk de familie oversloeg en alleen aan Lucas dacht.
Zwaar leven zeker?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Mooi, wat minder homo-gedoe in de serie.
Soms een begrafenis met wat figuranten, meer niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:13 schreef loezzzje het volgende:
Voor de ouders/broer/zus is het natuurlijk het ergste. En daarna komt het vriendje/vriendinnetje.
Wat ik altijd raar vind bij zo'n soap is dat nu bijv. Edwin dood is, er wordt geen verdere familie ingelicht. Broers/zussen van Anton & Bianca of opa & oma. Het is net of ze met zijn 4en zijn zonder enige familie. Maarja dan wordt het natuurlijk te ingewikkeld
Ach gut.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Is toch zo. Het homo gedoe wordt zo overdreven in beeld gebracht "kijk ons homo zijn", dat ze juist zichzelf in een hokje plaatsen. Prima als er homo's inzitten, maar moet het daar constant om draaien, en moet het zo expliciet?quote:
Ja, en alle vrienden van Edwin uit het boerendorp. Je zou denken dat die straks ook op de begrafenis verschijnen, maar dat zal wel niet ;-)quote:Op zondag 22 januari 2012 10:13 schreef loezzzje het volgende:
Voor de ouders/broer/zus is het natuurlijk het ergste. En daarna komt het vriendje/vriendinnetje.
Wat ik altijd raar vind bij zo'n soap is dat nu bijv. Edwin dood is, er wordt geen verdere familie ingelicht. Broers/zussen van Anton & Bianca of opa & oma. Het is net of ze met zijn 4en zijn zonder enige familie. Maarja dan wordt het natuurlijk te ingewikkeld
Ik denk het wel. Die "gevatte" teksten altijd bij hun onderwerpenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef ejiraM het volgende:
Ben ik overigens de enige die echt moest lachen om de opmerking van ik geloof Boulevard "Net uit de kast, en nu al uit de cast"
Het homo-onderwerp in gtst was even een hype. Lucas valt op mannen en heeft dus uiteraard een vriend. Nu Erwin 'overleden' is, geloof ik echt niet dat Lucas de rest van z'n leven vrijgezel blijft.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Is toch zo. Het homo gedoe wordt zo overdreven in beeld gebracht "kijk ons homo zijn", dat ze juist zichzelf in een hokje plaatsen. Prima als er homo's inzitten, maar moet het daar constant om draaien, en moet het zo expliciet?
Lucas zal gewoon in homotherapie gaan en binnen de kortste keren weer hetero zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef miep63 het volgende:
[..]
Het homo-onderwerp in gtst was even een hype. Lucas valt op mannen en heeft dus uiteraard een vriend. Nu Erwin 'overleden' is, geloof ik echt niet dat Lucas de rest van z'n leven vrijgezel blijft.
Je weet wat we doen met homohaters he??quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel, want ik vind die woordgrapjes van RTL Boulevard nooit leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ben ik overigens de enige die echt moest lachen om de opmerking van ik geloof Boulevard "Net uit de kast, en nu al uit de cast"
Dat is hetzelfde met andere verhaallijnen. Maar omdat het hier om homo's gaat is het voor sommige kijkers ineens heel erg.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Is toch zo. Het homo gedoe wordt zo overdreven in beeld gebracht "kijk ons homo zijn", dat ze juist zichzelf in een hokje plaatsen. Prima als er homo's inzitten, maar moet het daar constant om draaien, en moet het zo expliciet?
Onwijsquote:
Oh, nu ben ik een homo hater, moet niet gekker worden hier. Vertel, wat ga je doen, de Vereniging voor Vrouwen met een Kort Pittig Kapsel waar je lid van bent op me afsturen ?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je weet wat we doen met homohaters he??
Jef met Lorenaquote:Op zondag 22 januari 2012 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er in de huidige cast twee mensen die géén seks met elkaar hebben gehad?
En zo zijn er ook zat negers die zich kapotschamen voor Bing. Je punt?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik een homo hater, moet niet gekker worden hier. Vertel, wat ga je doen, de Vereniging voor Vrouwen met een Kort Pittig Kapsel waar je lid van bent op me afsturen ?
Lets face it, het was gewoon teveel. Te hysterisch, te overdreven rolbevestigend, te overdreven 'sexy' om interessant te zijn. Er zijn zat normale homo's die zich kapot schamen voor een type Lucas.
ik deel jou menning.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik een homo hater, moet niet gekker worden hier. Vertel, wat ga je doen, de Vereniging voor Vrouwen met een Kort Pittig Kapsel waar je lid van bent op me afsturen ?
Lets face it, het was gewoon teveel. Te hysterisch, te overdreven rolbevestigend, te overdreven 'sexy' om interessant te zijn. Er zijn zat normale homo's die zich kapot schamen voor een type Lucas.
Ik vind dat nog wel mee vallen. Het is naar mijn mening gewoon een leuk spontaan personage. Wel duidelijk homo, maar geen nichtquote:Op zondag 22 januari 2012 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik deel jou menning.
Lucas is eerst homo en dan pas een rol het ligt er te dik boven op. Ik vind Lucas om die redden ook vervelend. Ron en Edwin hadden dat niet. Lucas is net die gay uit glee.
Klopt al is ook de broer en zoon van op toepassing betreft Anton Sjoerd en Bianca. Die ik alle 3 veel leuker vind dan Lucas . Daarom vind ik het ergens jammer dat hij er al uit is leuke jonge acteur waar ze meer mee konden doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin is nooit meer geweest dan "het vriendje van".
Word je gedwongen om naar de kermis te gaan ofzo, het is geen verplichting.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik schaam me kapot voor die homo's op de tilburgse kermis op roze maandag. Daar komt lucas nog niet eens bij in de buurt. Hij is gewoon een blije persoonlijkheid. Snap niet wat daar mis mee is. Snap de opmerking; 'mooi minder homo gedoe in de serie' ook niet echt
Ik wel die user wil minder homo lijnen in gtst dat kan toch ?.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik schaam me kapot voor die homo's op de tilburgse kermis op roze maandag. Daar komt lucas nog niet eens bij in de buurt. Hij is gewoon een blije persoonlijkheid. Snap niet wat daar mis mee is. Snap de opmerking; 'mooi minder homo gedoe in de serie' ook niet echt
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort kapsel blinde vink!!!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op dan? Serieus alleen om die opmerkingen hier?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort kapsel blinde vink!!!
Je blijft gewoon een homohater en die moeten opgeruimd worden.
Maar als we zeggen dat we van alle buitenlanders af willen dan zijn we ineens racist. Snap nog steeds niet wat er mis is met een 'homo' verhaal lijn. Dit is geen 1930 meerquote:Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wel die user wil minder homo lijnen in gtst dat kan toch ?.
Ik ga nooit naar roze maandag maar kan ik me nog wel schamen voor die overdreven lui.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Word je gedwongen om naar de kermis te gaan ofzo, het is geen verplichting.
Het is net de echte wereld af en toe daarquote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje wat .
Homo's moeten ook minder vaak gelijk iedereen voor homofoob uitmaken .iedereen die iets negatief over Lucas of homo gedoe in gtst zegt is gelijk homo hater.
Geld ook voor negers en islamieten trouwens.
Alles is maar gelijk discriminatie .
Ik heb hem pas een foto gestuurd en hij zegt dat daarop een kort kapsel te zien is.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op dan? Serieus alleen om die opmerkingen hier?
Jef en Bing, Ludo en Laura etc.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er in de huidige cast twee mensen die géén seks met elkaar hebben gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |