Zoooo, dat is ff heel anders..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
Hier toch absoluut niet
http://zappen.blog.nl/soa(...)gtst-niet-vrijwillig
Maar misschien kwam dat omdat het voor familie sowieso logisch is dat het kut is, partner is ook kut maar toch anders.quote:
Zijn gezicht er ook bij.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
15 seconden te laat zijn om het leven van je oudste zoon te redden
Waarom niet met Lucas?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb ook vooral medelijden met de familie, maar niet echt met Lucas eigenlijk.
Ik heb gewoon helemaal niks met het personage. Ik vind het echt een dramaqueen, eist altijd alle aandacht op.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of hij moet met zo'n Franse pet in Parijs gaan zitten, dan kan het wel.
Jasmijn kan je niet echt tot iemand van de cast rekenen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat Rosa en Jasmijn ook dood zijn gegaan dit seizoen, vergeten ze voor het gemak gewoon even.
Ik vond het afschuwelijk hoe Lucas die scene kaapte en alle aandacht naar hem ging (vooral bedankt schrijvers). Hoe erg het ook is voor een vrindje, maar een kind dat nog in huis woont bij de ouders, sterft in de armen van zijn moeder (of vader natuurlijk).quote:Op zondag 22 januari 2012 01:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Terwijl ik dus eigenlijk de familie oversloeg en alleen aan Lucas dacht.
Zwaar leven zeker?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Mooi, wat minder homo-gedoe in de serie.
Soms een begrafenis met wat figuranten, meer niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:13 schreef loezzzje het volgende:
Voor de ouders/broer/zus is het natuurlijk het ergste. En daarna komt het vriendje/vriendinnetje.
Wat ik altijd raar vind bij zo'n soap is dat nu bijv. Edwin dood is, er wordt geen verdere familie ingelicht. Broers/zussen van Anton & Bianca of opa & oma. Het is net of ze met zijn 4en zijn zonder enige familie. Maarja dan wordt het natuurlijk te ingewikkeld
Ach gut.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Is toch zo. Het homo gedoe wordt zo overdreven in beeld gebracht "kijk ons homo zijn", dat ze juist zichzelf in een hokje plaatsen. Prima als er homo's inzitten, maar moet het daar constant om draaien, en moet het zo expliciet?quote:
Ja, en alle vrienden van Edwin uit het boerendorp. Je zou denken dat die straks ook op de begrafenis verschijnen, maar dat zal wel niet ;-)quote:Op zondag 22 januari 2012 10:13 schreef loezzzje het volgende:
Voor de ouders/broer/zus is het natuurlijk het ergste. En daarna komt het vriendje/vriendinnetje.
Wat ik altijd raar vind bij zo'n soap is dat nu bijv. Edwin dood is, er wordt geen verdere familie ingelicht. Broers/zussen van Anton & Bianca of opa & oma. Het is net of ze met zijn 4en zijn zonder enige familie. Maarja dan wordt het natuurlijk te ingewikkeld
Ik denk het wel. Die "gevatte" teksten altijd bij hun onderwerpenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef ejiraM het volgende:
Ben ik overigens de enige die echt moest lachen om de opmerking van ik geloof Boulevard "Net uit de kast, en nu al uit de cast"
Het homo-onderwerp in gtst was even een hype. Lucas valt op mannen en heeft dus uiteraard een vriend. Nu Erwin 'overleden' is, geloof ik echt niet dat Lucas de rest van z'n leven vrijgezel blijft.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Is toch zo. Het homo gedoe wordt zo overdreven in beeld gebracht "kijk ons homo zijn", dat ze juist zichzelf in een hokje plaatsen. Prima als er homo's inzitten, maar moet het daar constant om draaien, en moet het zo expliciet?
Lucas zal gewoon in homotherapie gaan en binnen de kortste keren weer hetero zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef miep63 het volgende:
[..]
Het homo-onderwerp in gtst was even een hype. Lucas valt op mannen en heeft dus uiteraard een vriend. Nu Erwin 'overleden' is, geloof ik echt niet dat Lucas de rest van z'n leven vrijgezel blijft.
Je weet wat we doen met homohaters he??quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |