Mooie aflevering hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin in de aflevering van vanavond
WTFquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Nina-Sanders het volgende:
Die scene met Anton en die Gijs..... net een matrix-like filmscene
Zulke scenes moeten ze vaker in GTST gooien.
maar mijn favoriet blijft:
ach, je weet niet wat maandag brengt....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat wel maar ik ben echt heel benieuwd naar de redenen achter deze keuze...
Maandag brengt datquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach, je weet niet wat maandag brengt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, geweldig dat filmpje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Nina-Sanders het volgende:
Die scene met Anton en die Gijs..... net een matrix-like filmscene
Zulke scenes moeten ze vaker in GTST gooien.
maar mijn favoriet blijft:
Maar dan zonder Nick in beeld in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:
Ik mag trouwens aannemen dat het Nick-Janine-Maxime verhaal nog wel een staartje krijgt?
De comeback van Amy was spectaculair.quote:
Dat is Julia Batelaan wel bijna. Die kan straks zomaar de vaste Amy blijven.quote:
Er komen er 3 bijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:23 schreef James1988 het volgende:
Tijd om de foto's in de openingspost op te ruimen... er mogen er 3 uit nu. En binnenkort dus nog 1?
Dan wordt de cast wel erg klein zeg
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef loezzzje het volgende:
Kennen jullie deze website? Ik kwam er net toevallig op, hilarischZitten allemaal mensen op van de hele wereld, hoe komen die bij gtst
http://gaydaytime.proboar(...)&thread=596&page=292
Ik zat ook al te denken of het een bekende van hier was. Wil GTSTfanMark zich melden alstublieft?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Die reacties, my God, de dames zijn in alle staten.
Wie is die GTSTfanMark? Een bekende hier?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
Kijken er serieus Buitenlanders naar GTST![]()
Ok
Niet hier, maar wel op YouTube: hij plaatst daar de scènes van Lucas (en Edwin, Ron etc.) allemaal en ondertiteld ze in het Engels, zodat buitenlanders de scènes ook kunnen volgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie is die GTSTfanMark? Een bekende hier?
Ik vind haar wel de beste Amy.. dacht wel dat zij pas 12 ofzo was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is Julia Batelaan wel bijna. Die kan straks zomaar de vaste Amy blijven.
Ik heb alleen de eerste paar reacties gelezen. Te oordelen naar de plaatjes, zijn het allemaal homo's/lesbi's ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken of het een bekende van hier was. Wil GTSTfanMark zich melden alstublieft?
Ik ben benieuwd naar de reacties vanavondZijn het daar trouwens allemaal homo's of komen er ook vrouwen op dat forum? Ik heb een beetje verder gekeken en ze hebben het ook over andere programma's maar alleen als er een homo in zit zoals bijv. Glee
OMG, je zal daar zin in hebben zeg. Hij is dan een echte GTSTfan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet hier, maar wel op YouTube: hij plaatst daar de scènes van Lucas (en Edwin, Ron etc.) allemaal en ondertiteld ze in het Engels, zodat buitenlanders de scènes ook kunnen volgen.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef loezzzje het volgende:
Kennen jullie deze website? Ik kwam er net toevallig op, hilarischZitten allemaal mensen op van de hele wereld, hoe komen die bij gtst
http://gaydaytime.proboar(...)&thread=596&page=292
Maar als ik het toch even mag opnemen voor GTST. :pquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]ik zag er net 1 staan uit Rhode Island (amerika) en Italie. Serieus, hoe komen ze erbij
Misschien zijn het wel nederlanders die daar wonen en het weer doorgeven. Maar dan nog, het is toch maar een soap, zo bijzonder is ie toch niet dat de hele wereld er naar kijkt
Nope.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit moeten gewoon allemaal Nederlanders zijn..
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het niet leuk dat Nick weg is.
Wat ben je toch weer lekker cryptischquote:
? zijn die turken er al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij de Huygens..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Rare beslissing weer net als bij Rosa.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
? zijn die turken er al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die familie was ook niks, dus dat begrijp ik nog wel.quote:
hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet lachen. Zo ben ik helemaal niet, maar het floepte eruit
DEX was op zich nog wel te pruimen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Die familie was ook niks, dus dat begrijp ik nog wel.
Maar wel slecht dat ze een nieuwe familie erin schreven en er niets mee deden.
Ik heb de helft van het interview gemist omdat ik onder de bank lag van het lachen. Mijn vriend zat naar mij te kijken van dusssssssquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet lachen. Zo ben ik helemaal niet, maar het floepte eruit
hahahahahaa, zo grappig was ie toch niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb de helft van het interview gemist omdat ik onder de bank lag van het lachen. Mijn vriend zat naar mij te kijken van dusssssss
En dat ze eruit geschreven werden ivm de verjonging, en dat er een nieuw gezin komt met jongeren die net een paar jonger zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Die familie was ook niks, dus dat begrijp ik nog wel.
Maar wel slecht dat ze een nieuwe familie erin schreven en er niets mee deden.
Het ging ten eerste om die snor en toen las ik jou reactie en had ik helemaal zoiets van ja iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hahahahahaa, zo grappig was ie toch niet?
dat wil je nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heeft iemand een shot van de snor? Ik heb 'm niet gezien.
Gelukkig bracht dat ons ook Joep Sertons.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dat ze eruit geschreven werden ivm de verjonging, en er een nieuw gezin met jongeren die net een paar jonger zijn
Bij de mannen steken Erik en Joep qua acteren er met kop en schouders bovenuit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig bracht dat ons ook Joep Sertons.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heeft iemand een shot van de snor? Ik heb 'm niet gezien.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Hadden ze Edwin en Lucas gewoon niet uit elkaar kunnen halen en Lucas in het buitenland laten studeren?
Of een recast..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar dan moeten we de komende maanden zeker tegen een huilende Lucas aan kijken ...
Hadden ze Edwin en Lucas gewoon niet uit elkaar kunnen halen en Edwin in het buitenland laten studeren?
Het zal wellicht toch met zijn matige acteerprestaties te maken hebben, als stelletje waren ze volgens mij erg populair bij de kijkers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Rare beslissing weer net als bij Rosa.
Dan hadden we Edwinquote:
Met Raynor? Wees blijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:39 schreef Sannne het volgende:
Verdorie interview gemist. Dochterlief wou aandacht
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
? zijn die turken er al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Wat moet een heterosexuele vrouw op zo'n forum?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope.
Dat zijn mensen van over de hele wereld die allerlei series volgen waar homoseksuele personages in zitten (en die door iemand ondertiteld zijn).
Het zijn niet alleen homo's, maar ook lesbo's, biseksuelen en heteroseksuele vrouwen.
Ze vinden Raynor Arkenbout een fantastische acteur.
Ja, ik hoop maar dat er wat goeds voor terugkomt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
Trouwens wel bizar, 4 personages exit in 2 afleveringen
Sommige vrouwen zijn gay-loversquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat moet een heterosexuele vrouw op zo'n forum?
Ow, dat zal het wel zijn, nog een groep erbij.quote:
Nee, maar sommige vrouwen gaan gewoon graag met homo's om.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, dat zal het wel zijn, nog een groep erbij.![]()
![]()
Zijn dat geen mannen in een verkeerd lichaam?
Homo's.quote:
Niet overal.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Je moet wel een aantal jaar ingeschreven staan voordat je een huis kan huren toch?
Ja dat snap ik, maar dan is dat toch casual, en dan ga je toch niet samen in een soort darkroom rondhangen met een soort 'sekte'?! Ik zou er ziek van worden. Opgesloten worden in een groep met alleen vrouwen, daar word ik al gestoord van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige vrouwen gaan gewoon graag met homo's om.
Zo bedoel ik het
Ik weet het ook niet want heb nooit gehuurd. Mijn moeder heeft er altijd op zitten hameren dat ik mezelf moest laten inschrijven daarom dacht ik datquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Homo's.![]()
Personages alleen leuk vinden omdat ze homo zijn.
Het is ook overal zo, behalve in Meerdijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet want heb nooit gehuurd. Mijn moeder heeft er altijd op zitten hameren dat ik mezelf moest laten inschrijven daarom dacht ik dat
Een soort fetisch of fetisj of hoe je dat ook weer schrijft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Homo's.![]()
Personages alleen leuk vinden omdat ze homo zijn.
Meestal moet je wel een tijd ingeschreven staan, vooral in de grotere steden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet want heb nooit gehuurd. Mijn moeder heeft er altijd op zitten hameren dat ik mezelf moest laten inschrijven daarom dacht ik dat
Meerdijk is wel een fijne plek om te wonen volgens mij. Alles mag en kan daarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is ook overal zo, behalve in Meerdijk
Ik biedt 1 amyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
Danny gaat naakt poseren voor Maxime, wie biedt?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Sjoerd blij maken met een dode mus Edwin..
Nee hoor, meestal houden zijn gewoon van zo´n beste vriend homo waarmee ze kunnen shoppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, dat zal het wel zijn, nog een groep erbij.![]()
![]()
Zijn dat geen mannen in een verkeerd lichaam?
Ieder zijn ding natuurlijk, maar je ophouden op een gayforum gaat toch iets verder denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal houden zijn gewoon van zo´n beste vriend homo waarmee ze kunnen shoppen.
De voice is van hetzelfde niveau als een begrafenis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
Wat is Martijn gepast gekleed voor GTST, zo helemaal in het zwart
The Voice is een beetje teleurstellend dit jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De voice is van hetzelfde niveau als een begrafenis.
Truequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De voice is van hetzelfde niveau als een begrafenis.
Je doet net alsof dat heel erg is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar je ophouden op een gayforum gaat toch iets verder denk ik.
Wat is daar mis mee? er zullen vast ook Nederlands zijn die op bijvoorbeeld een Marokkaans forum zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar je ophouden op een gayforum gaat toch iets verder denk ik.
Niet mijn ding. Jij houdt er wel van, maar dat is ook niet erg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat heel erg is.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef Frey het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er weer zijn.
Jullie weten wat er de vorige keer gebeurd is: Maxime raakte alles kwijt en moest in een caravan gaan wonen.
Ow..... ja, zal vast wel, als ze een soort voorliefde hebben ervoor, of extra geinteresseerd zijn erin.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? er zullen vast ook Nederlands zijn die op bijvoorbeeld een Marokkaans forum zitten.
Vind je? Ik lees ook mee in OUD terwijl ik nog lang geen ouder ben. Wat iedereen doet op het internet maakt geen flikker (hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop ook ooit OUD te worden, dus het is me zeker niet vreemd. Voorlopig nog niet zo, maar het ligt aan het onderwerp denk ik. Op homo zal je mij bijvoorbeeld niet zien, geen feeling mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind je? Ik lees ook mee in OUD terwijl ik nog lang geen ouder ben. Wat iedereen doet op het internet maakt geen flikker (haha) uit.
Ik zie niet wat anders is om als Nederlander op een Marokkaans forum te zitten en als hetero vrouw op een gay forumquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow..... ja, zal vast wel, als ze een soort voorliefde hebben ervoor, of extra geinteresseerd zijn erin.
Maar een gayforum is toch heel iets anders.
Nee maar dan hoef je nog niet van anderen te zeggen dat dat toch wel ver gaat. Want dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop ook ooit OUD te worden, dus het is me zeker niet vreemd. Voorlopig nog niet zo, maar het ligt aan het onderwerp denk ik. Op homo zal je mij bijvoorbeeld niet zien, geen feeling mee.
Dan ga ik me nu ernstig zorgen maken om mezelf.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat anders is om als Nederlander op een Marokkaans forum te zitten en als hetero vrouw op een gay forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Ik vind dat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar dan hoef je nog niet van anderen te zeggen dat dat toch wel ver gaat. Want dat valt wel mee.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Kom op edwin je kunt het!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tering zeg
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope.
Dat zijn mensen van over de hele wereld die allerlei series volgen waar homoseksuele personages in zitten (en die door iemand ondertiteld zijn).
Het zijn niet alleen homo's, maar ook lesbo's, biseksuelen en heteroseksuele vrouwen.
Ze vinden Raynor Arkenbout een fantastische acteur.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil heulemaal niet dat Edwin doodgaat. Kijk Lucas nou..
quote:
denk je nou serieus dat gtst dat doet ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zijn salaris in ieder geval aan een fatsoenlijke acteur betalen..
Neem dat beetje hoop nou niet van me af.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
denk je nou serieus dat gtst dat doet ?
Als dat zou kunnen!quote:
Ja, die ookquote:
Dat was te erg gewoonquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Dat met het verliezen van het serum
Ze begonnen pas om 20:07 hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:35 schreef Bastiefcg het volgende:
Nou komop met dat einde, langst uitgelopen aflevering ooit?
ditquote:
Zoals altijdquote:
hihiquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Chapeau voor deze scenes trouwens....
quote:
Dit!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Geweldig gedaan hoor, echt prachtige scènes.
JAAAAquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:38 schreef Frey het volgende:
Geweldig gedaan hoor, echt prachtige scènes.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:41 schreef SomePerson het volgende:
Waarom geven ze de leuke personages nou altijd het virus
Laat dan Bing ofzo doodgaan...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:42 schreef loezzzje het volgende:
Altijd? Ron & Jasmijn waren ook zo leuk
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had een paar tranen uit m'n ogen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef leilab het volgende:
Had de hele aflevering een brok in me keel. Vind Edwin eigenlijk een hele stomme personage. Maar zijn afscheid valt me zwaar.
quote:De spanning was om te snijden nadat Ron Bos overleed aan de gevolgen van het virus. Daarnaast hebben we gisteravond afscheid genomen van Charlie Fischer, nadat Lieke van Lexmond jarenlang de rol vervuld heeft, is hier gisteren een einde aangekomen nu ze samen met Nick Sanders en hun gezamenlijke zoontje Valentijn Meerdijk hebben verlaten. Maar vanavond zullen we opnieuw afscheid nemen van iemand die behoort tot de vaste cast. Zo zal Edwin Bouwhuis vanavond sterven in de soap en komt het medicijn net iets te laat. Hiermee lijkt GTST op het hoogtepunt te zitten van dit seizoen. Nederland is in de greep van Goede Tijden Slechte Tijden, dagelijks scoort de soap weer ouderwets goed met ruim anderhalf kijkers per dag.
En ik post bij 40+.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind je? Ik lees ook mee in OUD terwijl ik nog lang geen ouder ben. Wat iedereen doet op het internet maakt geen flikker (haha) uit.
Het serum is nu ontwikkeld he!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:14 schreef DaMart het volgende:
Dus nou rekken ze die Ebolalijn zeker door Lucas het virus ook te geven omdat hij zijn mondkapje afdeed?.
Met Anton heb ik echt het meeste medelijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:30 schreef GTFransST het volgende:
Wat een eindscène.![]()
'Het komt allemaal goed jochie!'
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, omdat de reclameblokken tusen 20:00 uur, en 00:00 uur, op vrijdag, tijdens GTST en TVOH erg gewild zijn bij de sponsoren, daarom begint GTST op die dag laterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef GTFransST het volgende:
Heel simpel. Zodat GTST meelift met de mega kijkcijfers van The Voice.
Kortom, ze waren wel weer klaar met de homolijntjes, en beseften ook wel dat ze weinig positieve reacties zouden krijgen als Edwin ineens weer aan de vrouw ging, dus dan er maar zo vanafquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef triptruffel het volgende:
Ik vind het maar stom dat Edwin eruit geschreven is.konden ze zoveel kanten mee op.
“@raynorarkenbout: Er is wat verwarring over de reden dat ik uit GTST ga. Het is niet vanuit mijn beweging gegaan, maar vanuit de serie zelf, verhaal-technisch”
Dat zouquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:53 schreef ejiraM het volgende:
Ik gok dat Anton met deze Gijs belde, en nu maar hopen dat hij terugkomt!
't is eigenlijk wachten totdat ze een keer iemand terugbrengen waarvan ze vergeten zijn dat die al dood isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat zou![]()
![]()
zijn.
Helaas kennen de schrijvers van nu Gijs niet eens. "Gijs? Was dat niet de zoon van Robert en Laura? Oh nee, dat was Dennis... Of Milan, was Milan niet de broer van Gijs? Had die niet ooit iets met Anita? ...Wie is eigenlijk Anita?"
AHUM-Hans van Houten-AHUMquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is eigenlijk wachten totdat ze een keer iemand terugbrengen waarvan ze vergeten zijn dat die al dood is
Sjors common sense??quote:Op zaterdag 21 januari 2012 05:18 schreef Grunge. het volgende:
Ik kijk altijd een heleboel afleveringen in één keer en ben nu bij begin januari, maar wat acteert Robin Martens absurd slecht, zeg. En dat met zo'n 'prestigieuze' opleiding... En wat gedraagt Sjors zich nog altijd als 'de enige met common sense in een wereld vol gekken' - ahem...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nick en Wiet ? Door hun hebben we prachtige verhaallijnen gekregen de afgelopen jaar. Wiet bracht ons een geweldige zomercliff en Nick heeft eindelijk gezorgt dat Maxime een welverdiende trap onder de kont kreeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:00 schreef Sannne het volgende:
Nou Nick, Wiet en Charlie zijn weg. Mijn drie grootste irritatiepunten.
Nu Nina en Bing nog en ik ben blij!
Nee, niet met Samantha, maar wel een one night stand metquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een kleredorp dat Meerdijk.
De familie Huygens waren 20 jaar gelukkig tot ze naar Meerdijk verhuisden en gingen bijna naar de klote, de Bouwhuisjes waren een geweldig gezin, gaan naar de klote en Anton krijgt ongetwijfeld een affaire met hoe-heet-ze-het-personage-van-Marjan-Mudder... bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of all people
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:07 schreef leilab het volgende:
[..]
Nick en Wiet ? Door hun hebben we prachtige verhaallijnen gekregen de afgelopen jaar. Wiet bracht ons een geweldige zomercliff en Nick heeft eindelijk gezorgt dat Maxime een welverdiende trap onder de kont kreeg.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:11 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, niet met Samantha, maar wel een one night stand metHuh wut? Is dat bevestigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of all people
Tja, je irriteert je aan iemand of nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:07 schreef leilab het volgende:
[..]
Nick en Wiet ? Door hun hebben we prachtige verhaallijnen gekregen de afgelopen jaar. Wiet bracht ons een geweldige zomercliff en Nick heeft eindelijk gezorgt dat Maxime een welverdiende trap onder de kont kreeg.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:14 schreef Frey het volgende:
En arme Sjoerd is nu zijn broer kwijt en dan willen ze ook nog zijn kind afpakken.![]()
![]()
Prachtige cijfers voor een prachtige aflevering.quote:GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN
2.252.000
Nou idd...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:26 schreef Klipnap het volgende:
Deze aflevering was wel het tegenovergestelde van die van donderdag![]()
dr zullen best mensen zijn zoals ik. (ik heb geen aflevering van de voice gezien, ik schakel in voor gtst en na afloop gaat ie weer over op een andere zender)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Prachtige cijfers voor een prachtige aflevering.![]()
Ben wel benieuwd hoe het verdergaat nu de Voice afgelopen is.
Van mij mogen de schrijvers ook wel bloeden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:14 schreef DaMart het volgende:
Dus nou rekken ze die Ebolalijn zeker door Lucas het virus ook te geven omdat hij zijn mondkapje afdeed?.
Kont door het ouder worden denk ik. In vrouwenvleugel viel dat ook nog niet zo op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
had die marian mudder altijd al zo'n enorme overbeet? het lijkt wel een knaagdier
dat was me bij baantjer nooit zo opgevallen.
[..]
Nee, niet met Samantha, maar wel een one night stand metIk vermoedde ook al zoiets nav de spoilers voor komende weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of all people
Ik ben even aan het terugdenken maar kennen die elkaar dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vermoedde ook al zoiets nav de spoilers voor komende weken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:56 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben even aan het terugdenken maar kennen die elkaar dan?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef roos85 het volgende:
[..]Mijn geheugen sucks dus ik zou het echt niet meer wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker. Het is ook de best bekeken aflevering sinds 2005quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Prachtige cijfers voor een prachtige aflevering.
De Voice is niet afgelopen: vanaf volgende week de kindereditiequote:Ben wel benieuwd hoe het verdergaat nu de Voice afgelopen is.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Voice is niet afgelopen: vanaf volgende week de kindereditie![]()
![]()
Ik ben al zo lang klaar met al die talentenjachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker. Het is ook de best bekeken aflevering sinds 2005
[..]
De Voice is niet afgelopen: vanaf volgende week de kindereditie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg Voetbal International de ring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
De kans daarop is groot, want de Sanders family is immers immuun voor het virusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:12 schreef Frey het volgende:
Misschien is er nog wel een mogelijkheid dat Charlie toch ook het virus heeft, Barbara en Morris besmet, dat ze alle 3 overlijden en dat Nick en Valentijn terugkomen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 05:18 schreef Grunge. het volgende:
Ik kijk altijd een heleboel afleveringen in één keer en ben nu bij begin januari, maar wat acteert Robin Martens absurd slecht, zeg.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:34 schreef Frey het volgende:
Nog 2 weken wachten en danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:51 schreef miep63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef roos85 het volgende:
[..]Ja toch, het was toen bij het organiseren van een of ander feestje. Was het niet met de trouwerij van Nina? Maxime probeerde toen Janine weg te drukken als moeder van Nina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[..]
Nee, niet met Samantha, maar wel een one night stand metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of all peopleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |