Mooie aflevering hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin in de aflevering van vanavond
WTFquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Nina-Sanders het volgende:
Die scene met Anton en die Gijs..... net een matrix-like filmscene
Zulke scenes moeten ze vaker in GTST gooien.
maar mijn favoriet blijft:
ach, je weet niet wat maandag brengt....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat wel maar ik ben echt heel benieuwd naar de redenen achter deze keuze...
Maandag brengt datquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach, je weet niet wat maandag brengt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, geweldig dat filmpje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Nina-Sanders het volgende:
Die scene met Anton en die Gijs..... net een matrix-like filmscene
Zulke scenes moeten ze vaker in GTST gooien.
maar mijn favoriet blijft:
Maar dan zonder Nick in beeld in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:
Ik mag trouwens aannemen dat het Nick-Janine-Maxime verhaal nog wel een staartje krijgt?
De comeback van Amy was spectaculair.quote:
Dat is Julia Batelaan wel bijna. Die kan straks zomaar de vaste Amy blijven.quote:
Er komen er 3 bijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:23 schreef James1988 het volgende:
Tijd om de foto's in de openingspost op te ruimen... er mogen er 3 uit nu. En binnenkort dus nog 1?
Dan wordt de cast wel erg klein zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |