Mooie aflevering hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin in de aflevering van vanavond
WTFquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Nina-Sanders het volgende:
Die scene met Anton en die Gijs..... net een matrix-like filmscene
Zulke scenes moeten ze vaker in GTST gooien.
maar mijn favoriet blijft:
ach, je weet niet wat maandag brengt....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat wel maar ik ben echt heel benieuwd naar de redenen achter deze keuze...
Maandag brengt datquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach, je weet niet wat maandag brengt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, geweldig dat filmpje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:49 schreef Nina-Sanders het volgende:
Die scene met Anton en die Gijs..... net een matrix-like filmscene
Zulke scenes moeten ze vaker in GTST gooien.
maar mijn favoriet blijft:
Maar dan zonder Nick in beeld in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:
Ik mag trouwens aannemen dat het Nick-Janine-Maxime verhaal nog wel een staartje krijgt?
De comeback van Amy was spectaculair.quote:
Dat is Julia Batelaan wel bijna. Die kan straks zomaar de vaste Amy blijven.quote:
Er komen er 3 bijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:23 schreef James1988 het volgende:
Tijd om de foto's in de openingspost op te ruimen... er mogen er 3 uit nu. En binnenkort dus nog 1?
Dan wordt de cast wel erg klein zeg
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef loezzzje het volgende:
Kennen jullie deze website? Ik kwam er net toevallig op, hilarischZitten allemaal mensen op van de hele wereld, hoe komen die bij gtst
http://gaydaytime.proboar(...)&thread=596&page=292
Ik zat ook al te denken of het een bekende van hier was. Wil GTSTfanMark zich melden alstublieft?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Die reacties, my God, de dames zijn in alle staten.
Wie is die GTSTfanMark? Een bekende hier?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
Kijken er serieus Buitenlanders naar GTST![]()
Ok
Niet hier, maar wel op YouTube: hij plaatst daar de scènes van Lucas (en Edwin, Ron etc.) allemaal en ondertiteld ze in het Engels, zodat buitenlanders de scènes ook kunnen volgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie is die GTSTfanMark? Een bekende hier?
Ik vind haar wel de beste Amy.. dacht wel dat zij pas 12 ofzo was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is Julia Batelaan wel bijna. Die kan straks zomaar de vaste Amy blijven.
Ik heb alleen de eerste paar reacties gelezen. Te oordelen naar de plaatjes, zijn het allemaal homo's/lesbi's ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken of het een bekende van hier was. Wil GTSTfanMark zich melden alstublieft?
Ik ben benieuwd naar de reacties vanavondZijn het daar trouwens allemaal homo's of komen er ook vrouwen op dat forum? Ik heb een beetje verder gekeken en ze hebben het ook over andere programma's maar alleen als er een homo in zit zoals bijv. Glee
OMG, je zal daar zin in hebben zeg. Hij is dan een echte GTSTfan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet hier, maar wel op YouTube: hij plaatst daar de scènes van Lucas (en Edwin, Ron etc.) allemaal en ondertiteld ze in het Engels, zodat buitenlanders de scènes ook kunnen volgen.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef loezzzje het volgende:
Kennen jullie deze website? Ik kwam er net toevallig op, hilarischZitten allemaal mensen op van de hele wereld, hoe komen die bij gtst
http://gaydaytime.proboar(...)&thread=596&page=292
Maar als ik het toch even mag opnemen voor GTST. :pquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]ik zag er net 1 staan uit Rhode Island (amerika) en Italie. Serieus, hoe komen ze erbij
Misschien zijn het wel nederlanders die daar wonen en het weer doorgeven. Maar dan nog, het is toch maar een soap, zo bijzonder is ie toch niet dat de hele wereld er naar kijkt
Nope.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit moeten gewoon allemaal Nederlanders zijn..
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het niet leuk dat Nick weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |