quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heeft iemand een shot van de snor? Ik heb 'm niet gezien.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Hadden ze Edwin en Lucas gewoon niet uit elkaar kunnen halen en Lucas in het buitenland laten studeren?
Of een recast..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar dan moeten we de komende maanden zeker tegen een huilende Lucas aan kijken ...
Hadden ze Edwin en Lucas gewoon niet uit elkaar kunnen halen en Edwin in het buitenland laten studeren?
Het zal wellicht toch met zijn matige acteerprestaties te maken hebben, als stelletje waren ze volgens mij erg populair bij de kijkers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Rare beslissing weer net als bij Rosa.
Dan hadden we Edwinquote:
Met Raynor? Wees blijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:39 schreef Sannne het volgende:
Verdorie interview gemist. Dochterlief wou aandacht
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
? zijn die turken er al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Wat moet een heterosexuele vrouw op zo'n forum?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope.
Dat zijn mensen van over de hele wereld die allerlei series volgen waar homoseksuele personages in zitten (en die door iemand ondertiteld zijn).
Het zijn niet alleen homo's, maar ook lesbo's, biseksuelen en heteroseksuele vrouwen.
Ze vinden Raynor Arkenbout een fantastische acteur.
Ja, ik hoop maar dat er wat goeds voor terugkomt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
Trouwens wel bizar, 4 personages exit in 2 afleveringen
Sommige vrouwen zijn gay-loversquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat moet een heterosexuele vrouw op zo'n forum?
Ow, dat zal het wel zijn, nog een groep erbij.quote:
Nee, maar sommige vrouwen gaan gewoon graag met homo's om.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, dat zal het wel zijn, nog een groep erbij.![]()
![]()
Zijn dat geen mannen in een verkeerd lichaam?
Homo's.quote:
Niet overal.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Je moet wel een aantal jaar ingeschreven staan voordat je een huis kan huren toch?
Ja dat snap ik, maar dan is dat toch casual, en dan ga je toch niet samen in een soort darkroom rondhangen met een soort 'sekte'?! Ik zou er ziek van worden. Opgesloten worden in een groep met alleen vrouwen, daar word ik al gestoord van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige vrouwen gaan gewoon graag met homo's om.
Zo bedoel ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |