Wat moet een heterosexuele vrouw op zo'n forum?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope.
Dat zijn mensen van over de hele wereld die allerlei series volgen waar homoseksuele personages in zitten (en die door iemand ondertiteld zijn).
Het zijn niet alleen homo's, maar ook lesbo's, biseksuelen en heteroseksuele vrouwen.
Ze vinden Raynor Arkenbout een fantastische acteur.
Ja, ik hoop maar dat er wat goeds voor terugkomt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
Trouwens wel bizar, 4 personages exit in 2 afleveringen
Sommige vrouwen zijn gay-loversquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat moet een heterosexuele vrouw op zo'n forum?
Ow, dat zal het wel zijn, nog een groep erbij.quote:
Nee, maar sommige vrouwen gaan gewoon graag met homo's om.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, dat zal het wel zijn, nog een groep erbij.![]()
![]()
Zijn dat geen mannen in een verkeerd lichaam?
Homo's.quote:
Niet overal.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Je moet wel een aantal jaar ingeschreven staan voordat je een huis kan huren toch?
Ja dat snap ik, maar dan is dat toch casual, en dan ga je toch niet samen in een soort darkroom rondhangen met een soort 'sekte'?! Ik zou er ziek van worden. Opgesloten worden in een groep met alleen vrouwen, daar word ik al gestoord van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige vrouwen gaan gewoon graag met homo's om.
Zo bedoel ik het
Ik weet het ook niet want heb nooit gehuurd. Mijn moeder heeft er altijd op zitten hameren dat ik mezelf moest laten inschrijven daarom dacht ik datquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Homo's.![]()
Personages alleen leuk vinden omdat ze homo zijn.
Het is ook overal zo, behalve in Meerdijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet want heb nooit gehuurd. Mijn moeder heeft er altijd op zitten hameren dat ik mezelf moest laten inschrijven daarom dacht ik dat
Een soort fetisch of fetisj of hoe je dat ook weer schrijft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Homo's.![]()
Personages alleen leuk vinden omdat ze homo zijn.
Meestal moet je wel een tijd ingeschreven staan, vooral in de grotere steden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet want heb nooit gehuurd. Mijn moeder heeft er altijd op zitten hameren dat ik mezelf moest laten inschrijven daarom dacht ik dat
Meerdijk is wel een fijne plek om te wonen volgens mij. Alles mag en kan daarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is ook overal zo, behalve in Meerdijk
Ik biedt 1 amyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
Danny gaat naakt poseren voor Maxime, wie biedt?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Sjoerd blij maken met een dode mus Edwin..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |