Ik weet het ook niet want heb nooit gehuurd. Mijn moeder heeft er altijd op zitten hameren dat ik mezelf moest laten inschrijven daarom dacht ik datquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Homo's.![]()
Personages alleen leuk vinden omdat ze homo zijn.
Het is ook overal zo, behalve in Meerdijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet want heb nooit gehuurd. Mijn moeder heeft er altijd op zitten hameren dat ik mezelf moest laten inschrijven daarom dacht ik dat
Een soort fetisch of fetisj of hoe je dat ook weer schrijft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Homo's.![]()
Personages alleen leuk vinden omdat ze homo zijn.
Meestal moet je wel een tijd ingeschreven staan, vooral in de grotere steden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet want heb nooit gehuurd. Mijn moeder heeft er altijd op zitten hameren dat ik mezelf moest laten inschrijven daarom dacht ik dat
Meerdijk is wel een fijne plek om te wonen volgens mij. Alles mag en kan daarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is ook overal zo, behalve in Meerdijk
Ik biedt 1 amyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
Danny gaat naakt poseren voor Maxime, wie biedt?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Sjoerd blij maken met een dode mus Edwin..
Nee hoor, meestal houden zijn gewoon van zo´n beste vriend homo waarmee ze kunnen shoppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, dat zal het wel zijn, nog een groep erbij.![]()
![]()
Zijn dat geen mannen in een verkeerd lichaam?
Ieder zijn ding natuurlijk, maar je ophouden op een gayforum gaat toch iets verder denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal houden zijn gewoon van zo´n beste vriend homo waarmee ze kunnen shoppen.
De voice is van hetzelfde niveau als een begrafenis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
Wat is Martijn gepast gekleed voor GTST, zo helemaal in het zwart
The Voice is een beetje teleurstellend dit jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De voice is van hetzelfde niveau als een begrafenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |