Wat ben je toch weer lekker cryptischquote:
? zijn die turken er al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij de Huygens..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Rare beslissing weer net als bij Rosa.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
? zijn die turken er al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die familie was ook niks, dus dat begrijp ik nog wel.quote:
hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet lachen. Zo ben ik helemaal niet, maar het floepte eruit
DEX was op zich nog wel te pruimen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Die familie was ook niks, dus dat begrijp ik nog wel.
Maar wel slecht dat ze een nieuwe familie erin schreven en er niets mee deden.
Ik heb de helft van het interview gemist omdat ik onder de bank lag van het lachen. Mijn vriend zat naar mij te kijken van dusssssssquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet lachen. Zo ben ik helemaal niet, maar het floepte eruit
hahahahahaa, zo grappig was ie toch niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb de helft van het interview gemist omdat ik onder de bank lag van het lachen. Mijn vriend zat naar mij te kijken van dusssssss
En dat ze eruit geschreven werden ivm de verjonging, en dat er een nieuw gezin komt met jongeren die net een paar jonger zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Die familie was ook niks, dus dat begrijp ik nog wel.
Maar wel slecht dat ze een nieuwe familie erin schreven en er niets mee deden.
Het ging ten eerste om die snor en toen las ik jou reactie en had ik helemaal zoiets van ja iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hahahahahaa, zo grappig was ie toch niet?
dat wil je nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heeft iemand een shot van de snor? Ik heb 'm niet gezien.
Gelukkig bracht dat ons ook Joep Sertons.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dat ze eruit geschreven werden ivm de verjonging, en er een nieuw gezin met jongeren die net een paar jonger zijn
Bij de mannen steken Erik en Joep qua acteren er met kop en schouders bovenuit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig bracht dat ons ook Joep Sertons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |