quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef leilab het volgende:
Had de hele aflevering een brok in me keel. Vind Edwin eigenlijk een hele stomme personage. Maar zijn afscheid valt me zwaar.
quote:De spanning was om te snijden nadat Ron Bos overleed aan de gevolgen van het virus. Daarnaast hebben we gisteravond afscheid genomen van Charlie Fischer, nadat Lieke van Lexmond jarenlang de rol vervuld heeft, is hier gisteren een einde aangekomen nu ze samen met Nick Sanders en hun gezamenlijke zoontje Valentijn Meerdijk hebben verlaten. Maar vanavond zullen we opnieuw afscheid nemen van iemand die behoort tot de vaste cast. Zo zal Edwin Bouwhuis vanavond sterven in de soap en komt het medicijn net iets te laat. Hiermee lijkt GTST op het hoogtepunt te zitten van dit seizoen. Nederland is in de greep van Goede Tijden Slechte Tijden, dagelijks scoort de soap weer ouderwets goed met ruim anderhalf kijkers per dag.
En ik post bij 40+.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind je? Ik lees ook mee in OUD terwijl ik nog lang geen ouder ben. Wat iedereen doet op het internet maakt geen flikker (haha) uit.
Het serum is nu ontwikkeld he!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:14 schreef DaMart het volgende:
Dus nou rekken ze die Ebolalijn zeker door Lucas het virus ook te geven omdat hij zijn mondkapje afdeed?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Anton heb ik echt het meeste medelijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:30 schreef GTFransST het volgende:
Wat een eindscène.![]()
'Het komt allemaal goed jochie!'
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, omdat de reclameblokken tusen 20:00 uur, en 00:00 uur, op vrijdag, tijdens GTST en TVOH erg gewild zijn bij de sponsoren, daarom begint GTST op die dag laterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef GTFransST het volgende:
Heel simpel. Zodat GTST meelift met de mega kijkcijfers van The Voice.
Kortom, ze waren wel weer klaar met de homolijntjes, en beseften ook wel dat ze weinig positieve reacties zouden krijgen als Edwin ineens weer aan de vrouw ging, dus dan er maar zo vanafquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef triptruffel het volgende:
Ik vind het maar stom dat Edwin eruit geschreven is.konden ze zoveel kanten mee op.
“@raynorarkenbout: Er is wat verwarring over de reden dat ik uit GTST ga. Het is niet vanuit mijn beweging gegaan, maar vanuit de serie zelf, verhaal-technisch”
Dat zouquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:53 schreef ejiraM het volgende:
Ik gok dat Anton met deze Gijs belde, en nu maar hopen dat hij terugkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |