dr zullen best mensen zijn zoals ik. (ik heb geen aflevering van de voice gezien, ik schakel in voor gtst en na afloop gaat ie weer over op een andere zender)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Prachtige cijfers voor een prachtige aflevering.![]()
Ben wel benieuwd hoe het verdergaat nu de Voice afgelopen is.
Van mij mogen de schrijvers ook wel bloeden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:14 schreef DaMart het volgende:
Dus nou rekken ze die Ebolalijn zeker door Lucas het virus ook te geven omdat hij zijn mondkapje afdeed?.
Kont door het ouder worden denk ik. In vrouwenvleugel viel dat ook nog niet zo op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
had die marian mudder altijd al zo'n enorme overbeet? het lijkt wel een knaagdier
dat was me bij baantjer nooit zo opgevallen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:11 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, niet met Samantha, maar wel een one night stand metIk vermoedde ook al zoiets nav de spoilers voor komende weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of all people
Ik ben even aan het terugdenken maar kennen die elkaar dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vermoedde ook al zoiets nav de spoilers voor komende weken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:56 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben even aan het terugdenken maar kennen die elkaar dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef roos85 het volgende:
[..]Mijn geheugen sucks dus ik zou het echt niet meer wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker. Het is ook de best bekeken aflevering sinds 2005quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Prachtige cijfers voor een prachtige aflevering.
De Voice is niet afgelopen: vanaf volgende week de kindereditiequote:Ben wel benieuwd hoe het verdergaat nu de Voice afgelopen is.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Voice is niet afgelopen: vanaf volgende week de kindereditie![]()
![]()
Ik ben al zo lang klaar met al die talentenjachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker. Het is ook de best bekeken aflevering sinds 2005
[..]
De Voice is niet afgelopen: vanaf volgende week de kindereditie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg Voetbal International de ring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
De kans daarop is groot, want de Sanders family is immers immuun voor het virusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:12 schreef Frey het volgende:
Misschien is er nog wel een mogelijkheid dat Charlie toch ook het virus heeft, Barbara en Morris besmet, dat ze alle 3 overlijden en dat Nick en Valentijn terugkomen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 05:18 schreef Grunge. het volgende:
Ik kijk altijd een heleboel afleveringen in één keer en ben nu bij begin januari, maar wat acteert Robin Martens absurd slecht, zeg.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:34 schreef Frey het volgende:
Nog 2 weken wachten en danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:51 schreef miep63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef roos85 het volgende:
[..]Ja toch, het was toen bij het organiseren van een of ander feestje. Was het niet met de trouwerij van Nina? Maxime probeerde toen Janine weg te drukken als moeder van Nina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:11 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee, niet met Samantha, maar wel een one night stand metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of all peopleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |