en die valentijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
Kan iemand Charlie, Nick en Valentijn even uit de cast-foto in de TS verwijderen.
Alvast bedankt
ninja-edit?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:49 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Toch moet ik zeggen, ik vind die foto van Jef wel baas.
"I want you"
![]()
![]()
![]()
Dat speelde volgens mij in 2005, het schijnt dat Victoria Koblenko, Fajah Lourens en Lieke van Lexmond -lekker sportief- met z'n drieën inderdaad oorlog voerden met Inge Schrama. (Ik was toen sowieso al voor Inge Schrama, omdat die andere 3 me een stel bitch-mutsen bij elkaar lijken)quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Dan heeft Inge Schrama toch de bitchfight in de gtst-crew gewonnen zo te zien.
Is zij niet te jong om zijn vrouw gespeeld te hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Zijn GTSTvrouw is ook uit Spijkerhoek, of vergis ik me?
Nog 1 avond toch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
Kan iemand Charlie, Nick en Valentijn even uit de cast-foto in de TS verwijderen.
Alvast bedankt
Vanavond is ze weg...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog 1 avond toch.
Matige comeback hij wint en gaat weg ik had er meer van verwacht.
Ik heb gehoord dat Jef de opvolger wordt van Angela Groothuizen in TVOH 3quote:Toch moet ik zeggen, ik vind die foto van Jef wel baas.
"I want you"
Hij vertrekt nu in ieder geval schaterlachend, laat Maxime gebroken achter en het ziet er niet naar uit dat hij wraak van haar hoeft te verwachten omdat hij er gewoon simpelweg niet meer is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog 1 avond toch.
Matige comeback hij wint en gaat weg ik had er meer van verwacht.
Daar was ze niet zijn vrouw hoor. Maar kan me die serie echt maar amper herinneren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is zij niet te jong om zijn vrouw gespeeld te hebben?
Welnee, er is niets mis met een vrouw met een oudere man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja.dat wel mooi hij verdient het.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij vertrekt nu in ieder geval schaterlachend, laat Maxime gebroken achter en het ziet er niet naar uit dat hij wraak van haar hoeft te verwachten omdat hij er gewoon simpelweg niet meer is.![]()
Wel jammer dat ie weggaat, maar het was natuurlijk een tijdelijke rol en ik vond het wel leuk Nick eindelijk even op zijn best te zien, bovendien een betere exit kan je je niet wensen, het personage stopt nu echt op zijn hoogtepunt: vrij, rijk, gelukkig en herenigd met zijn gezin.
QFTquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Welnee, er is niets mis met een vrouw met een oudere man.
Ik had het opgezocht, maar kon het nergens vinden, want ik was ook benieuwd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar was ze niet zijn vrouw hoor. Maar kan me die serie echt maar amper herinneren.
Voornamelijk Joep en Marylou en er was nog zo'n krullebol. Dirk geloof ik, die kwam later ook terug in een andere soap.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan ze nu ook bij Barbara en Morris wonen?
Arme Nick was die beter af in een inrichting.
Nee joh, die zijn bij de afslag Meerdijk, toen ze de snelweg op gingen, uit de bocht gevlogen. Die liggen nu beiden in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond Nick juist een van de weinigen die die Fischer bende aankon, Morris was sowieso nooit een partij voor hem. En Barbara zat hem nooit echt in de weg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze schelen bijna 10 jaar...ach...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch gewoon in Curacao en weetikveelwaar naar een internationale schoolquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:16 schreef loezzzje het volgende:
Heeft Valentijn geen leerplicht? Je kunt toch niet zomaar je kind van school af halen
Er waren toch al geen klanten vanwege het virusquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef vencodark het volgende:
Ze is ook gewoon al binnen een aantal dagen weg.Klanten inlichten? Nee, niet nodig! En al het papierwerk etc. etc. Ook niet nodig! De sloerie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heus wel, mensen verhuizen binnen Nederland toch ook gewoon midden in het schooljaar..quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
In het midden van een schooljaar? Volgens mij kun je niet zo maar je kind van school halen, die heeft gewoon leerplicht.
Ze acteert ook vrij slecht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
... en van Nick.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gastrol van die Marian Mudder stelt tot nu toe ook helemaal niks voor.
Ja maar toch niet zo snel. Charlie heeft op maandag een ingeving dat ze naar het buitenland wil en op donderdag vertrekt ze alquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:07 schreef alors het volgende:
[..]
Heus wel, mensen verhuizen binnen Nederland toch ook gewoon midden in het schooljaar..
ja, dat was zo'n heerlijke blonde boy was dat ja. In welke andere soap WAS dat dan??quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar was ze niet zijn vrouw hoor. Maar kan me die serie echt maar amper herinneren.
Voornamelijk Joep en Marylou en er was nog zo'n krullebol. Dirk geloof ik, die kwam later ook terug in een andere soap.
Dat is Charliequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar toch niet zo snel. Charlie heeft op maandag een ingeving dat ze naar het buitenland wil en op donderdag vertrekt ze al
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laatste keer Charlie....at last
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laatste keer Charlie....at last
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:03 schreef vincerusso het volgende:
Ik ga deze kneuzen-aflevering maar even overslaan..
wat kan mij dat straatschoffie schelen ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.
Nee das morgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu weten we of naudje dood gaat of nie maat.
nou, dan is er geen bouwbedrijf meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wat kan mij dat straatschoffie schelen ?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:42 schreef vencodark het volgende:
Ze is ook gewoon al binnen een aantal dagen weg.Klanten inlichten? Nee, niet nodig! En al het papierwerk etc. etc. Ook niet nodig! De sloerie!
Ja, ze is ineens heel slim geworden, en nog zo keurig ingebonden, en het schijnt nog goed te zijn ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:05 schreef amaranta het volgende:
En Lorena schrijft in 1 dag een bedrijfsplan??
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Afscheidsfeestje, ja ik vier hier ook Liekes afscheid
Nou, en Danny die er verstand van heeft....quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ze is ineens heel slim geworden, en nog zo keurig ingebonden, en het schijnt nog goed te zijn ook.
Nou nou, Danny is bijna een makelaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, en Danny die er verstand van heeft....
Ook al zoiets
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
Nou mensen, even genieten/ergeren* van de laatste momenten van Charlie
*doorhalen wat niet van toepassing is
Waarom kan dat niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat ze geen Aukje stukjes kunnen laten zien.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
wil niks zeggen, maar Lieke is in die jaren wel mooier geworden en slanker
Ja, dat komt omdat hij jurylid is geweest van SYTYCD.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, en Danny die er verstand van heeft....
Ook al zoiets
Ja, dat wel ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
wil niks zeggen, maar Lieke is in die jaren wel mooier geworden en slanker
Oh. zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat hij jurylid is geweest van SYTYCD.en oja, hij schrijft boeken.
Mag het ook allebei?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat ze geen Aukje stukjes kunnen laten zien.
Dit was allemaal Lieke, jammer want het gaat om het personage Charlie, Aukje heeft de rol origineel gestalte gegeven. En het kan wel, maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze het laten zien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Wie was die met die ontzettend lelijke tanden? Deze of de vorige?
Aukje had lelijke tanden toen ja.... misschien dat ik haar daarom vies vindquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Wie was die met die ontzettend lelijke tanden? Deze of de vorige?
Ik weet het niet. Maar mooi dat ik mijn vierjarige kei hard HALLO JUMPO laat roepen als we in de jumbo zijn. En het mooie is dat ze dat nog doet ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap die uitspraak echt niet. Waarom zou je hallo zeggen tegen een supermarkt
Heeft ze die laten rechtmaken en bleken? Want ze waren echt heel lelijk??quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aukje had lelijke tanden toen ja.... misschien dat ik haar daarom vies vind
nou zag net in dat terug stukje, kei gele tanden bij liekequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahaha, ja, ik versta ook JUMPO... heb een paar keer geluisterd... vind het prachtig...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar mooi dat ik mijn vierjarige kei hard HALLO JUMPO laat roepen als we in de jumbo zijn. En het mooie is dat ze dat nog doet ook
Klinkt waarschijnlijk een heel stuk minder irritant dan die mensen in de reclame. Die leggen het er zo dik bovenopquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar mooi dat ik mijn vierjarige kei hard HALLO JUMPO laat roepen als we in de jumbo zijn. En het mooie is dat ze dat nog doet ook
Dat kind op het einde van de reclame zegt ook JUMPO. Dat is de grap.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahaha, ja, ik versta ook JUMPO... heb een paar keer geluisterd... vind het prachtig...
HOERRR!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef James1988 het volgende:
Jef: "Als ik Charlie in één woord zou willen omschrijven, dan..."
Ik, hardop: "is dat kutwijf!"
Ik vind het prima. Nog een kwartiertje en dan dahaaaaaaaaaaaaaaaag op naar een Charlieloos GTSTquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef James1988 het volgende:
Ja, dat vind ik echt leuk, lief stemmetje ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kind op het einde van de reclame zegt ook JUMPO. Dat is de grap.
geen idee, maar op die foto die laatste gepost werd, als ze wel wel witte tanden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft ze die laten rechtmaken en bleken? Want ze waren echt heel lelijk??
Ze heeft de lachers op de hand ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Klinkt waarschijnlijk een heel stuk minder irritant dan die mensen in de reclame. Die leggen het er zo dik bovenop
Bij aukje zaten er soms bruine? stukjes tussenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nou zag net in dat terug stukje, kei gele tanden bij lieke
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Nog een kwartiertje en dan dahaaaaaaaaaaaaaaaag op naar een Charlieloos GTST
en stinken he! Ik denk ook dat ze heel erg uit dr mond stonkquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij aukje zaten er soms bruine? stukjes tussen
Ik weet het niet meer, ik weet alleen dat ik haar vies vond
ik zei snolquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef James1988 het volgende:
Ik vind de een niet zo zeer mooier dan de ander, maar het is vooral die eeuwige irritatie die ik bij Aukje en Tamara Brinkman niet had en bij Lieke continuquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
en stinken he! Ik denk ook dat ze heel erg uit dr mond stonk
Oh dat weet ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij aukje zaten er soms bruine? stukjes tussen
Ik weet het niet meer, ik weet alleen dat ik haar vies vond
Tamaraquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind de een niet zo zeer mooier dan de ander, maar het is vooral die eeuwige irritatie die ik bij Aukje en Tamara Brinkman niet had en bij Lieke continu
Volgens mij stonk ze naar Lieke van Lexmondquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
en stinken he! Ik denk ook dat ze heel erg uit dr mond stonk
Hij komt nog. Samen met Valentijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
Gaat Nick trouwens nog aan bod komen? Of wordt het een manische Charlie aflevering?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
Dit is de slechtste aflevering in jaren.
ik vind het ook nog niet echt boeiendquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
verrassendquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sjors komt kennelijk ook niet op het afscheid van Charlie
Ik vond Aukje ook leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind de een niet zo zeer mooier dan de ander, maar het is vooral die eeuwige irritatie die ik bij Aukje en Tamara Brinkman niet had en bij Lieke continu
Het is maar net hoe je het bekijkt Charlie/Lieke van Lexmond flikkert eindelijk op, dat is het beste in jarenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
Maar moeten we nog een zelfkastijding ondergaan voor dat secreetquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt Charlie/Lieke van Lexmond flikkert eindelijk op, dat is het beste in jaren
En dat Charlie nou zegt. Nou dat is dan 7 tonquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
Waar haalt Jack het geld vandaan om een pand te kopen?
Zo iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat Charlie nou zegt. Nou dat is dan 7 ton
Misschien heb je toch gelijk, die kneus van een Dennis en Milan #1quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Maar moeten we nog een zelfkastijding ondergaan voor dat secreet
ik heb meer een hekel aan Bingquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
had eigenlijk geen hekel aan charlie ze had voor mij niet weg gehoeven
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb meer een hekel aan Bing
Dat mag uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik vond haar alleen verschrikkelijk toen ze met Danny ging.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
Wel sneu, heb je een zwaar autistisch kind. Ga je gewoon zonder doel rond reizen.
Van zijn bankrekening.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
Waar haalt Jack het geld vandaan om een pand te kopen?
Gaat die er ook uit dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:20 schreef vincerusso het volgende:
gaan ze dit met bing ook zo doen?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
Wel sneu, heb je een zwaar autistisch kind. Ga je gewoon zonder doel rond reizen.
dat joch is niet helemaal 100% hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gedoe dat Valentijn autistisch is, vind ik pas nergens op slaan
Hij oogt verstandelijk beperktquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gedoe dat Valentijn autistisch is, vind ik pas nergens op slaan
Mijn moeder keek toevallig vanochtend mee, ze zei nog; wat is dat toch een kansloos kind.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
Het is gewoon een normaal kind die 0,0 acteer ervaring heeft, Nina en Lucas zeiden ook geen woord en er kwam niks van ze uit toen ze werden vertolkt door kinderen in die leeftijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat joch is niet helemaal 100% hoor
ja maar dat hoofdquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is gewoon een normaal kind die 0,0 acteer ervaring heeft, Nina en Lucas zeiden ook geen woord en er kwam niks van ze uit toen ze werden vertolkt door kinderen in die leeftijd.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef vincerusso het volgende:
JAAAAAAAA ZE ROT OP!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lorena'squote:Op donderdag 19 januari 2012 20:26 schreef amaranta het volgende:
Oke, poll. Hoe gaat de nieuwe Charlies heten???
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En het lijkt wel of zijn hoofd te zwaar is. Hij kan alleen maar naar beneden kijken
Ik vind het aso dat Sjors geen afscheid neemtquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
Fijn dat Rik toch even afscheid neemt.
Sjors heeft groot gelijk.......quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het aso dat Sjors geen afscheid neemt
geen echte vriendin dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het aso dat Sjors geen afscheid neemt
doodsverwensingquote:
Heeee?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doodsverwensingbeste Edwin zit hier ook op fok joh.
laat maar.quote:
En nou zegt Lucas heel verbaasd, je beweegt!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef amaranta het volgende:
? Ik snap er niks van. Lucas en Erwin waren net toch nog in gesprek met elkaar?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rik lazer op, dit gold voor Anita, niet voor deze slet
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
Die Valentijn kan ook niet verstandelijk 100 zijn met zo'n moeder.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef roos85 het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar Valentijn lijkt soms wel verstandelijk beperkt
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Edwin doet t weer een beetje![]()
(ja sorry ik vind edwin en lucas best leuk stiekem)
ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Edwin doet t weer een beetje![]()
(ja sorry ik vind edwin en lucas best leuk stiekem)
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Daar gaat dat afgrijselijke Lieke hoofd eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef Frey het volgende:
Charlie![]()
![]()
![]()
Hopelijk komt Nick nog eens terug.
Ik heb overigens zin om 12 flessen champagne leeg te drinken met Roos85, komt allemaal door dat ene plaatjequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef Frey het volgende:
Charlie![]()
![]()
![]()
Hopelijk komt Nick nog eens terug.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb overigens zin om 12 flessen champagne leeg te drinken met HvB, komt allemaal door dat ene plaatje
Wat Nick betreft zeg ik je dit:quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Dag NickCharlie, tot nooit meer ziens.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt straks echt gek terugquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat Nick betreft zeg ik je dit:
het is een ware comeback kid
Nick mag wel terug, als Charlie maar wegblijft.quote:
Ik hoop dat Charlie net zo vaak terugkomt als Jan en Petra van Edequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nick mag wel terug, als Charlie maar wegblijft.
Wat is dat.quote:
Oh.quote:
Volgens Charlie gingen ze in eerste instantie op bezoek bij Barbara & Morris en kijken ze daarna welk land ze gaan wonen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Aukje in dat outfitje op mijn bed zou liggen, was het drummen snel gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel ik Charlie toen ook een minder personage vond, vind ik nu ik het terug zie Aukje echt een verademing bij Lieke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef Frey het volgende:
Shortie:Die reacties op YouTubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wil ik niet!
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:22 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Eigenlijk wel vreemd, want Aukje en Lieke zijn even oud (19 dagen verschil).quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Even de Aukje Charlie:
Het meest erge aan de komst van Lieke is nog wel dat het personage Charlie binnen 1 dag zoveel ouder werd, wat haar ook direct een stuk serieuzer/kribbiger en bitcherig maakte. Ik ben benieuwd hoe het eruit had gezien als Aukje gebleven was, of Charlie en Nick dan ook een kopppel zouden worden bijvoorbeeld
Aukje had gewoon dat kinderlijke.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd, want Aukje en Lieke zijn even oud (19 dagen verschil).
Wat je zegt klopt en slaat bepaald niet als een pik op een drumstelquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als Aukje in dat outfitje op mijn bed zou liggen, was het drummen snel gedaan.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:28 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shortie:Ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nu je het zegt, moet je nagaan zelfs als ze bijna opgedonderd is laten de schrijvers Lieke andere acteurs nog overschaduwen. Dit was wel een mooi moment voor een vader-zoon moment en natuurlijk had ie Maxime nog even extra pesterig gedag moeten zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:08 schreef Klipnap het volgende:
Ik ververste dit topic en ze waren al 5 pagina's verder
Wel zielig voor Nick. Zelfs Ludo zegt hem geen gedagen Charlie wel.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
De shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even de shortie checken dan.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door loezzzje op 19-01-2012 22:24:47 ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:50 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even de shortie checken dan.
Edit:In de eerste instantie was ik blij maar het is wel zielig voor Ferry Mingelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wat was zijn achternaam? Oja, Doedens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou een leuke verhaallijn kunnen worden.
Ik wou dat ik scriptschrijver was.
Wat jullie?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In de eerste instantie was ik blij maar het is wel zielig voor Ferry Mingelen.
Of wat was zijn achternaam? Oja, Doedens
Het zou wat zijn als de rol van Lucas ineens gerecast zou zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In de eerste instantie was ik blij maar het is wel zielig voor Ferry Mingelen.
Of wat was zijn achternaam? Oja, Doedens
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kreeg trouwens wel tranen in m'n ogen toen Charlie afscheid nam, maar dat kwam misschien ook door dat liedje erbij op de achtergrond.Misschien waren het wel tranen van vreugdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom bing niet?!?!?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kennelijk zorgt ze eindelijk dat Bram naar Sjoerd en Rikki terug moet en betekent dat weer de comeback van 'boze Bing'![]()
Opvallend weinig over Noud overigens, maar ze hebben het wel weer alleen over het verdriet van Lucas.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ja zo is ie veel leuker! Vond ik ook altijd bij de foto's in de cosmopolitan bij zijn column, daar heeft hij ook zijn haar veel leuker zitten!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:48 schreef Madame_Paon het volgende:
http://twitter.com/#!/Jan(...)532607766528/photo/1
Ziet er heel wat beter uit zo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]Ga je mond spoelen met zeep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las ontvoerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van Lexmond ontroerd door laatste optreden GTST![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef loezzzje het volgende:
Ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef cleany het volgende:
Maarre...wat ik niet snap...Nick kan toch niet ongestraft de serie uit gaan?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]En terecht. Zou ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |