SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kennelijk zorgt ze eindelijk dat Bram naar Sjoerd en Rikki terug moet en betekent dat weer de comeback van 'boze Bing'![]()
Opvallend weinig over Noud overigens, maar ze hebben het wel weer alleen over het verdriet van Lucas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ja zo is ie veel leuker! Vond ik ook altijd bij de foto's in de cosmopolitan bij zijn column, daar heeft hij ook zijn haar veel leuker zitten!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:48 schreef Madame_Paon het volgende:
http://twitter.com/#!/Jan(...)532607766528/photo/1
Ziet er heel wat beter uit zo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]Ga je mond spoelen met zeep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las ontvoerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van Lexmond ontroerd door laatste optreden GTST![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef loezzzje het volgende:
Ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef cleany het volgende:
Maarre...wat ik niet snap...Nick kan toch niet ongestraft de serie uit gaan?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]En terecht. Zou ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |