soms ploppen ze in eens naar voren hequote:Op donderdag 3 november 2011 12:41 schreef loezzzje het volgende:
Wat een ontzettend saaie aflevering weer. Die buik van Rikki, met 7 maanden zag je niks en nu is ze 8 maanden zwanger en heeft ze ineens een enorme buik
Dan zal hij over 8 dagen wel zijn laatste draaidag bij GTST hebben...!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://twitter.com/#!/ChristopheHadd
Tweet 31 okt: gezellig weer bij GTST.
Hij combineert Zorro nu dus met GTST.
Dat kan dan weer wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:41 schreef loezzzje het volgende:
Wat een ontzettend saaie aflevering weer. Die buik van Rikki, met 7 maanden zag je niks en nu is ze 8 maanden zwanger en heeft ze ineens een enorme buik
Ik hoop het niet, en denk het ook niet. Charlie moet ten slotte weer bij Nick terecht komen zodat ze samen de serie kunnen verlaten!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze over 2 weken weer bij elkaar zijn
Ik ken alleen maar zwangere mensen die vanaf 5 maanden een buikje krijgen. Maarja het blijft een soap hequote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef James1988 het volgende:
Zo dan, blauw feller dan het shirt van Nick bestaat volgens mij niet
jahquote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef roos85 het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar Valentijn lijkt soms wel verstandelijk beperkt
waarom niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:11 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]ik draag 't alleen nooit
Ik heb nou ook een knalblauwe bolero aan maar die van Nick is blauwerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:13 schreef ShinobizWinter het volgende:
Geen idee, binnenkort weer aan doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |