quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Edwin doet t weer een beetje![]()
(ja sorry ik vind edwin en lucas best leuk stiekem)
ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Edwin doet t weer een beetje![]()
(ja sorry ik vind edwin en lucas best leuk stiekem)
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Daar gaat dat afgrijselijke Lieke hoofd eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef Frey het volgende:
Charlie![]()
![]()
![]()
Hopelijk komt Nick nog eens terug.
Ik heb overigens zin om 12 flessen champagne leeg te drinken met Roos85, komt allemaal door dat ene plaatjequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef Frey het volgende:
Charlie![]()
![]()
![]()
Hopelijk komt Nick nog eens terug.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb overigens zin om 12 flessen champagne leeg te drinken met HvB, komt allemaal door dat ene plaatje
Wat Nick betreft zeg ik je dit:quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Dag NickCharlie, tot nooit meer ziens.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt straks echt gek terugquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat Nick betreft zeg ik je dit:
het is een ware comeback kid
Nick mag wel terug, als Charlie maar wegblijft.quote:
Ik hoop dat Charlie net zo vaak terugkomt als Jan en Petra van Edequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nick mag wel terug, als Charlie maar wegblijft.
Wat is dat.quote:
Oh.quote:
Volgens Charlie gingen ze in eerste instantie op bezoek bij Barbara & Morris en kijken ze daarna welk land ze gaan wonen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan ze nu ook bij Barbara en Morris wonen?
Arme Nick was die beter af in een inrichting.
Als Aukje in dat outfitje op mijn bed zou liggen, was het drummen snel gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel ik Charlie toen ook een minder personage vond, vind ik nu ik het terug zie Aukje echt een verademing bij Lieke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:17 schreef Frey het volgende:
Shortie:Die reacties op YouTubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wil ik niet!
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:22 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Eigenlijk wel vreemd, want Aukje en Lieke zijn even oud (19 dagen verschil).quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Even de Aukje Charlie:
Het meest erge aan de komst van Lieke is nog wel dat het personage Charlie binnen 1 dag zoveel ouder werd, wat haar ook direct een stuk serieuzer/kribbiger en bitcherig maakte. Ik ben benieuwd hoe het eruit had gezien als Aukje gebleven was, of Charlie en Nick dan ook een kopppel zouden worden bijvoorbeeld
Aukje had gewoon dat kinderlijke.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd, want Aukje en Lieke zijn even oud (19 dagen verschil).
Wat je zegt klopt en slaat bepaald niet als een pik op een drumstelquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Als Aukje in dat outfitje op mijn bed zou liggen, was het drummen snel gedaan.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:28 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shortie:Ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nu je het zegt, moet je nagaan zelfs als ze bijna opgedonderd is laten de schrijvers Lieke andere acteurs nog overschaduwen. Dit was wel een mooi moment voor een vader-zoon moment en natuurlijk had ie Maxime nog even extra pesterig gedag moeten zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:08 schreef Klipnap het volgende:
Ik ververste dit topic en ze waren al 5 pagina's verder
Wel zielig voor Nick. Zelfs Ludo zegt hem geen gedagen Charlie wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
De shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even de shortie checken dan.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door loezzzje op 19-01-2012 22:24:47 ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:50 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even de shortie checken dan.
Edit:In de eerste instantie was ik blij maar het is wel zielig voor Ferry Mingelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wat was zijn achternaam? Oja, Doedens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou een leuke verhaallijn kunnen worden.
Ik wou dat ik scriptschrijver was.
Wat jullie?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In de eerste instantie was ik blij maar het is wel zielig voor Ferry Mingelen.
Of wat was zijn achternaam? Oja, Doedens
Het zou wat zijn als de rol van Lucas ineens gerecast zou zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In de eerste instantie was ik blij maar het is wel zielig voor Ferry Mingelen.
Of wat was zijn achternaam? Oja, Doedens
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kreeg trouwens wel tranen in m'n ogen toen Charlie afscheid nam, maar dat kwam misschien ook door dat liedje erbij op de achtergrond.Misschien waren het wel tranen van vreugdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom bing niet?!?!?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kennelijk zorgt ze eindelijk dat Bram naar Sjoerd en Rikki terug moet en betekent dat weer de comeback van 'boze Bing'![]()
Opvallend weinig over Noud overigens, maar ze hebben het wel weer alleen over het verdriet van Lucas.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ja zo is ie veel leuker! Vond ik ook altijd bij de foto's in de cosmopolitan bij zijn column, daar heeft hij ook zijn haar veel leuker zitten!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:48 schreef Madame_Paon het volgende:
http://twitter.com/#!/Jan(...)532607766528/photo/1
Ziet er heel wat beter uit zo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]Ga je mond spoelen met zeep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las ontvoerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van Lexmond ontroerd door laatste optreden GTST![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef loezzzje het volgende:
Ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef cleany het volgende:
Maarre...wat ik niet snap...Nick kan toch niet ongestraft de serie uit gaan?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:02 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]En terecht. Zou ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |