quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Nog een kwartiertje en dan dahaaaaaaaaaaaaaaaag op naar een Charlieloos GTST
en stinken he! Ik denk ook dat ze heel erg uit dr mond stonkquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij aukje zaten er soms bruine? stukjes tussen
Ik weet het niet meer, ik weet alleen dat ik haar vies vond
ik zei snolquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef James1988 het volgende:
Jef: "Als ik Charlie in één woord zou willen omschrijven, dan..."
Ik, hardop: "is dat kutwijf!"
Ik vind de een niet zo zeer mooier dan de ander, maar het is vooral die eeuwige irritatie die ik bij Aukje en Tamara Brinkman niet had en bij Lieke continuquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aukje had lelijke tanden toen ja.... misschien dat ik haar daarom vies vind
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
en stinken he! Ik denk ook dat ze heel erg uit dr mond stonk
Oh dat weet ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij aukje zaten er soms bruine? stukjes tussen
Ik weet het niet meer, ik weet alleen dat ik haar vies vond
Tamaraquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind de een niet zo zeer mooier dan de ander, maar het is vooral die eeuwige irritatie die ik bij Aukje en Tamara Brinkman niet had en bij Lieke continu
Volgens mij stonk ze naar Lieke van Lexmondquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
en stinken he! Ik denk ook dat ze heel erg uit dr mond stonk
Hij komt nog. Samen met Valentijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
Gaat Nick trouwens nog aan bod komen? Of wordt het een manische Charlie aflevering?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
Dit is de slechtste aflevering in jaren.
ik vind het ook nog niet echt boeiendquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
verrassendquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sjors komt kennelijk ook niet op het afscheid van Charlie
Ik vond Aukje ook leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind de een niet zo zeer mooier dan de ander, maar het is vooral die eeuwige irritatie die ik bij Aukje en Tamara Brinkman niet had en bij Lieke continu
Het is maar net hoe je het bekijkt Charlie/Lieke van Lexmond flikkert eindelijk op, dat is het beste in jarenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
Maar moeten we nog een zelfkastijding ondergaan voor dat secreetquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt Charlie/Lieke van Lexmond flikkert eindelijk op, dat is het beste in jaren
En dat Charlie nou zegt. Nou dat is dan 7 tonquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
Waar haalt Jack het geld vandaan om een pand te kopen?
Zo iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat Charlie nou zegt. Nou dat is dan 7 ton
Misschien heb je toch gelijk, die kneus van een Dennis en Milan #1quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Maar moeten we nog een zelfkastijding ondergaan voor dat secreet
ik heb meer een hekel aan Bingquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
had eigenlijk geen hekel aan charlie ze had voor mij niet weg gehoeven
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb meer een hekel aan Bing
Dat mag uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik vond haar alleen verschrikkelijk toen ze met Danny ging.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
Wel sneu, heb je een zwaar autistisch kind. Ga je gewoon zonder doel rond reizen.
Van zijn bankrekening.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
Waar haalt Jack het geld vandaan om een pand te kopen?
Gaat die er ook uit dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:20 schreef vincerusso het volgende:
gaan ze dit met bing ook zo doen?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
Wel sneu, heb je een zwaar autistisch kind. Ga je gewoon zonder doel rond reizen.
dat joch is niet helemaal 100% hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gedoe dat Valentijn autistisch is, vind ik pas nergens op slaan
Hij oogt verstandelijk beperktquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gedoe dat Valentijn autistisch is, vind ik pas nergens op slaan
Mijn moeder keek toevallig vanochtend mee, ze zei nog; wat is dat toch een kansloos kind.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
Het is gewoon een normaal kind die 0,0 acteer ervaring heeft, Nina en Lucas zeiden ook geen woord en er kwam niks van ze uit toen ze werden vertolkt door kinderen in die leeftijd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat joch is niet helemaal 100% hoor
ja maar dat hoofdquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is gewoon een normaal kind die 0,0 acteer ervaring heeft, Nina en Lucas zeiden ook geen woord en er kwam niks van ze uit toen ze werden vertolkt door kinderen in die leeftijd.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef vincerusso het volgende:
JAAAAAAAA ZE ROT OP!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lorena'squote:Op donderdag 19 januari 2012 20:26 schreef amaranta het volgende:
Oke, poll. Hoe gaat de nieuwe Charlies heten???
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En het lijkt wel of zijn hoofd te zwaar is. Hij kan alleen maar naar beneden kijken
Ik vind het aso dat Sjors geen afscheid neemtquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
Fijn dat Rik toch even afscheid neemt.
Sjors heeft groot gelijk.......quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het aso dat Sjors geen afscheid neemt
geen echte vriendin dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het aso dat Sjors geen afscheid neemt
doodsverwensingquote:
Heeee?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doodsverwensingbeste Edwin zit hier ook op fok joh.
laat maar.quote:
En nou zegt Lucas heel verbaasd, je beweegt!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef amaranta het volgende:
? Ik snap er niks van. Lucas en Erwin waren net toch nog in gesprek met elkaar?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rik lazer op, dit gold voor Anita, niet voor deze slet
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
Die Valentijn kan ook niet verstandelijk 100 zijn met zo'n moeder.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef roos85 het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar Valentijn lijkt soms wel verstandelijk beperkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |