11 uur komt die online.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:08 schreef Scarface2004 het volgende:
FIPO, btw tis 10 uur geweest....zet die server online
Vind juist mooi. Drama OP afgelopen tijd..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:09 schreef TwyLight het volgende:
Damn. doe die grote OP eens weg die niemand leest
Iddquote:
http://www.rockstargames.com/IV/quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
GTA 4 trailer? wtf!?
2quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoeveel GTA games ken jij met pre-rendered cutscenes?
Wheheheehe!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
2Maar dat waren stilstaande plaatjes
Dat waren geen cutscenes smartassquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
2Maar dat waren stilstaande plaatjes
jawel toch, in deel 1, na elk gehaald levelquote:
quote:
+1 á 2 weken, maar dat mag de pret niet drukken, ga lekker wel een liedje opzetten en dan op dat gitaartje spelenquote:
is het daadwerkelijk afgesproken tijd ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
We mogen zo weer op livewie speelt er mee moto gp 06 ?
Ja , nu dus ongeveerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:57 schreef Markster het volgende:
[..]
is het daadwerkelijk afgesproken tijd ?
De review van IGN. Als je de uitbreiding download en je gaat hem spelen dan moet je online zijn op xbl, om zo tegen te gaan dat hij word gekopieerd oid, wel slim maar niet erg praktisch, doet je internet het niet kan je de uitbreiding niet meer spelen.quote:IGN Ratings for The Elder Scrolls IV: The Shivering Isles (X360)
8.0 Presentation
Entertaining main storyline, and the map, fast-travel system, and quest log are a breeze to utilize. Xbox Live identity check is aggravating.
8.5 Graphics
Still great, especially the night skies over Mania. Character faces get sillier every time we see them.
8.5 Sound
Crisp battle sounds, immersive ambient effects, and excellent voice acting from Sheogorath. Expect to hear much of what was already present in Oblivion.
8.5 Gameplay
Battles against multiple opponents, especially alongside AI companions can still get confusing. Otherwise, The Shivering Isles offers more of the same solid combat and magic blasting.
8.5 Lasting Appeal
You get a lot with this expansion, including new items, weapons, dungeons, and armor to find. After the main quest is over, the side quests here aren't as compelling.
8.3
Impressive OVERALL
(out of 10 / not an average)
Morgen graagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:54 schreef Niek. het volgende:
Nog mensen die zo Worms gaan spelen?
Ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef Niek. het volgende:
Eerst colin mcrae dirt filmpje
Erg mooi, maar niet in-game.
Morgen als in ''morgen avond''quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
Morgen als in, na 12 uur of morgen als, morgen avond?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV HOMIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Check me die: [afbeelding]
quote:Not yet...
They’re still working on it. Lot’s of people running up and down the halls from office to office working on the issue. No ETA, but it should not be too much longer.
I am doing mini-updates on Twitter, since my site is either under attack from Digg or /.
Share: Digg it | del.icio.us | Reddit
Posted: Tuesday, March 27, 2007 3:46 PM by Major Nelson | 98 Comments
Filed under: Xbox 360, Xbox Live, Xbox.com
Ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
We mogen zo weer op livewie speelt er mee moto gp 06 ?
Kopen doe ik hem toch wel. En ik ben ook wel nieuwsgierig naar de setting. Maar om al meer dan een topic (niet deze reeks) vol te hypen over een filmpje. Het duurt toch nog een half jaar voor het spel uitkomt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:39 schreef freak1 het volgende:
het is idd wel een smerige hype aan het worden, maar gta is ook gewoon een spel wat een standaard heet gezet op het gebied van gameplay.. ben erg benieuwd naar de trailer, maar of ik hem ook ga kopen..
Alle Jezussen op een stokkiequote:Op woensdag 28 maart 2007 00:23 schreef kepler het volgende:
http://media.ps3.ign.com/media/826/826337/vids_1.html
wauw![]()
Speciaal voor Bastard
jammer dat het dus niet ingame is
Hopen dat er op zn minst ingame beelden in zitten..quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:08 schreef Heintje het volgende:
Wat een gehype om een filmpje zeg.
Alle vorige eerste trailers hadden allemaal gameplaybeelden, ook de Vice City Stories aankondigingen. Volledig ingame zelfsquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hopen dat er op zn minst ingame beelden in zitten..
Goed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:53 schreef linebear het volgende:
ben zeer benieuwd hoe de xbox me gaat bevallen
Nee helaas, vermaak me nog wel even met mijn Wiiquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Goed.
Maar heb je hem nog niet binnen dan?
Moet je dan altijd online zijn? Iedere keer dat je die uitbreiding wilt spelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
De review van IGN. Als je de uitbreiding download en je gaat hem spelen dan moet je online zijn op xbl, om zo tegen te gaan dat hij word gekopieerd oid, wel slim maar niet erg praktisch, doet je internet het niet kan je de uitbreiding niet meer spelen.
Dan kun je hem toch ook niet downloaden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Moet je dan altijd online zijn? Iedere keer dat je die uitbreiding wilt spelen?
Zoja hebben ze dat mooi klote geregeld... Kan ik weer geen uitbreiding spelen...
Als GoW er in zit is dat geen ramp...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn xbox disc-ding (het laadje?) ging laatst trouwens niet meer open.
quote:We kwijlden al op screenshots en lieten onze mond open vallen bij de filmpjes. De vraag die echter overeind bleef was: Wanneer komt die game nou eigenlijk?
Vandaag krijgen we antwoord op deze brandende vraag. Mass Effect verschijnt op 5 juni eerst in Amerika en komt meer dan twee weken later, op vrijdag 22 juni naar Europa.
Daar waar al bekend is dat Amerikanen de keuze krijgen uit een tweetal versies, waarvan eentje een Collectors Edition met metalen behuizing is, blijft dit voor Europa nog even onbekend.
Ik sluit hem enkel aan als ik dingen moet downloaden. Ik heb een zolderkamer zonder internet, dus als ik iets moet downloaden sleep ik de hele zooi naar beneden. Zodoende kan ik niet altijd online zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan kun je hem toch ook niet downloaden?
Paniek van mij om niets dus.quote:Once the content is sitting on your hard drive, you still need to be connected to Live in order to access it, so it can run an identity verification check. Note that this only applies to situations where you're playing on a console that isn't the one you originally downloaded the content on. If you keep the same hard drive on the same console all the time, it shouldn't be a problem.
Kameo zat er inquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als GoW er in zit is dat geen ramp...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:21 schreef CittaR het volgende:
Ik heb een probleem met xbox live
360 geleend van een vriend, dus dacht ik sluit em ff aan... normaal stond de oude xbox aangesloten op live en dat deed het perfect.
Account al tijdje geleden overgezet naar 360 en ook al bij die vriend op live gespeeld.
Nu sluit ik de 360 precies hetzelfde aan als de oude xbox maar vanaf nu beginnen de problemen.
Hij kan niet zelf verbinding vinden, ik ga de connection testen.... wat blijkt, hij faald bij MTU. Er staat dat ik de instellingen van de MTU moet aanpassen op mijn router. Na enige werk kom ik er d.m.v. deze site volgens mij achter.
Helaas helpt dit niet...
Even in het kort:
- Xbox vervangen voor 360
- Internet kabels zoals bij oude xbox (wat dus werkte)
- Test failed bij MTU
- internet verbinding via KPN Experia box (internetplusbellen)
Ik heb nu al bijna 2 uur zitten zoeken naar een oplossing op internet maar kom er niet meer uit. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
alvast bedankt iig
Een verwarde gamer....
Heb ik heel erg vaak last van. Je hoort em het wel proberen, maar open gaan ho maar. Gewoon even met je vinger een tik tegen de lade geven als je op eject drukt (in dashboard, op ab, of naast dvd-lade zelf) Springt ie zo openquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn xbox disc-ding (het laadje?) ging laatst trouwens niet meer open.
Eindelijkquote:
d'r staat ook iets anders op van 2400 punten :>quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:09 schreef Tumble het volgende:
Jet Pack !!! staat erop ben weer 400 punten armer
Wat inmiddels voor 10% binnen isquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:49 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
d'r staat ook iets anders op van 2400 punten :>
Nee niet mei, er zijn al teveel goede spellen aangekondigt voor mei.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoop dat ze in de gta trailer aankondigen dat gtaiv al in mei komt.
maarja, valse hoop
Waarom nu pas?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef TwyLight het volgende:
Morgen waarschijnlijk Crackdown binnen, anders vrijdag
Don't believe the hype. De PS3 is niks meer en kan zeker niks meer. En kijk eens naar de lineup van 2007, geen enkele topgame die je niet op de Xbox 360 kunt spelen. Haal gewoon een PS3 in 2008, voor 400 euro. MotorStorm en Resistance uit de budgetbak en dan komen ook de eerste games die de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:21 schreef bigore het volgende:
nu ik de verhalen heb gelezen en gehoord, denk ik dat de PS3 ook daadwerkelijk meer in z'n mars heeft als de 360, of ik nu 60gig heb of 120 maakt me geen ruk uit. Snap ut gewoon echt niet, nu is de keus nog meer geneigd naar de PS3.
bedankt voor je hulpquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:03 schreef CittaR het volgende:
[..]
bedankt voor je hulp![]()
blijkbaar heeft een nachtje rust goed gedaan want nu doet ie het weer, misschien had het ook wel wat met de downtime te maken...
Dat heb ik ook ja, maar bij mij doet ie het alleen wanneer er geen DVD inzit...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:03 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Heb ik heel erg vaak last van. Je hoort em het wel proberen, maar open gaan ho maar. Gewoon even met je vinger een tik tegen de lade geven als je op eject drukt (in dashboard, op ab, of naast dvd-lade zelf) Springt ie zo open
1UP is ook niet echt positief over de nieuwe 360: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3158284quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:21 schreef bigore het volgende:
PS3 599 euro + Bluray + 60 Gig + wireless + gratis gamen ()
360 479 euro + Dvdspeler + 120 Gig
Ratchet & Clank komt toch dit jaar nog?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Don't believe the hype. De PS3 is niks meer en kan zeker niks meer. En kijk eens naar de lineup van 2007, geen enkele topgame die je niet op de Xbox 360 kunt spelen. Haal gewoon een PS3 in 2008, voor 400 euro. MotorStorm en Resistance uit de budgetbak en dan komen ook de eerste games die de moeite waard zijn.
Zo bijzonder is het toch ook niet? Je hebt een hdmi aansluiting(waar het merendeel van de mensen niets aan heeft) en een grotere harde schijf (waar ook enorm veel mensen weinig mee zullen doen, als je een paar demo's erop hebt en 50 filmpjes hebje nog zat ruimte over van de 13gb van de originele harde schijf) 2 redelijk overbodige dingen naar mijn idee voor een veel hogere prijs dan de premium.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
1UP is ook niet echt positief over de nieuwe 360: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3158284
Dunno of die dit jaar nog komt. Zag er wel leuk uit, al vond ik Jak & Daxter altijd leuker. Maar om voor zulke games nou een console (van 600 euro) te kopen... de goede PS3 titels komen gewoon pas in 2008, terwijl de Xbox 360 een superlineup heeft voor 2007. Ik snap er dan ook niks van dat er mensen zijn die nú hun Xbox 360 verkopen voor een PS3. Die zijn gewoon in de Sony-hype getraptquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ratchet & Clank komt toch dit jaar nog?
Als ik hem zou kopen is dat vanwege die zwarte kleur, past toch beter bij mijn faceplate. En die hardeschijf is dan een handig extratje. Die HDMI hoeft van mij niet echt. Component vind ik goed genoeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het toch ook niet? Je hebt een hdmi aansluiting(waar het merendeel van de mensen niets aan heeft) en een grotere harde schijf (waar ook enorm veel mensen weinig mee zullen doen, als je een paar demo's erop hebt en 50 filmpjes hebje nog zat ruimte over van de 13gb van de originele harde schijf) 2 redelijk overbodige dingen naar mijn idee voor een veel hogere prijs dan de premium.
Als hij nou ingebouwde wireless had, een meegeleverde play and charge kit en draadloze headset werd het wat anders, nu heb je een hdmi, meer opslagruimte en een zwarte console, is mij echt niet het extra geld waard.
400 euro uitgeven voor een kleurtjequote:Op woensdag 28 maart 2007 15:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik hem zou kopen is dat vanwege die zwarte kleur, past toch beter bij mijn faceplate. En die hardeschijf is dan een handig extratje. Die HDMI hoeft van mij niet echt. Component vind ik goed genoeg.
http://www.consoleshop.nl(...)se-black-knight.html voor 37euro heb je een zwarte 360, het kan nog goedkoper door hem zelf te spuiten/verven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik hem zou kopen is dat vanwege die zwarte kleur, past toch beter bij mijn faceplate. En die hardeschijf is dan een handig extratje. Die HDMI hoeft van mij niet echt. Component vind ik goed genoeg.
quote:
Nou ja, ik de gene die ik nou heb weg zou doen dan zou die zwarte er wel komen. Of als deze kapot gaat ga ik het mooi met MS proberen te regelen dat ik dan een nieuwe krijg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:26 schreef Niek. het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl(...)se-black-knight.html voor 37euro heb je een zwarte 360, het kan nog goedkoper door hem zelf te spuiten/verven.
Bij google zoeken op het volgende (zonder de aanhalingstekens) "Football Manager 2007 360 review" geeft meer dan 1miljoen resultaten, moet toch wel wat bruikbaars bijzitten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Leonos het volgende:
Ik zit nu al een uurtje te zoeken naar een review van Football Manager 2007 voor op de 360.
Ik kan alleen reviews vinden van de PC versie.
Kan iemand mij helpen hiermee? Liefst in het nederlands
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70649quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Leonos het volgende:
Ik zit nu al een uurtje te zoeken naar een review van Football Manager 2007 voor op de 360.
Ik kan alleen reviews vinden van de PC versie.
Kan iemand mij helpen hiermee? Liefst in het nederlands
www,gamerankings.comquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:51 schreef Leonos het volgende:
Ik zei het liefs nederlands
But anyway, bedankt snelle zoekerts.
Het is mooi dat in een nieuwe versie er een bug uit is?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
IN UEFA CL 06-07 valt de RB bug en Supersprint bug niet meer te gebruiken aldus de fifa wereldkampioen 2006, dat is mooi. als dat er ook in 2008 uit is![]()
Wat je sale noemt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
Play.com heeft een sale.
http://www.play.com/Games/Xbox360/3-/2418/2-/MicroSite.html?site=eastersale07&page=promo
En natuurlijk zullen ze dat doen. Als ik m'n auto zonder accessoires even bij de garage neer moet zetten dan verwacht ik ook dat ze gratis en voor niets climatecontrol, lederen bekleding en een grotere motor erin zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, ik de gene die ik nou heb weg zou doen dan zou die zwarte er wel komen. Of als deze kapot gaat ga ik het mooi met MS proberen te regelen dat ik dan een nieuwe krijg.
hoezo dat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja er zit meer in bij die nieuwe versie, redelijk normaal dat die duurder is dan...
En bovendien zou ik me genaait voelen als ze deze gelijk in de winkel gooien voor 400 en de premium op 300 zetten..dat zou pas vervelende situaties opleveren
voor iemand die al een 360 heeft is het zeker niet het geld waard. Zit je nu te twijfelen om een 360 te halen en heb je toch een ubergeile HD-TV met HDMI dan is die zwarte Xbox 360 zeker geen slechte keuzequote:Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als hij nou ingebouwde wireless had, een meegeleverde play and charge kit en draadloze headset werd het wat anders, nu heb je een hdmi, meer opslagruimte en een zwarte console, is mij echt niet het extra geld waard.
Zag bij de MM sommige goedkoper..quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat je sale noemt.
De meeste games kan je in NL voor dezelfde prijs krijgen.
King Kong is daar integen wel goedkoop maar de rest.
Jeweetsquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
JA MENSEN!!! NOG EEN FUCKING DAG!!!!!![]()
![]()
![]()
Maar we houden het rustig hé! [afbeelding]
Extra buurten er bij downloadenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nu al zin in de downloadable content voor gta op de 360.
En in wat precies heeft de PS3 meer in zijn mars?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:21 schreef bigore het volgende:
Echt waar, PS3 komt uit, 599, wat denk MS, kom we zetten een nieuwe xbox360 op de markt, en die maken we duurder! Ik bedoel, keuze wordt nu wel stuk makkelijker gemaakt.
PS3 599 euro + Bluray + 60 Gig
nu ik de verhalen heb gelezen en gehoord, denk ik dat de PS3 ook daadwerkelijk meer in z'n mars heeft als de 360, of ik nu 60gig heb of 120 maakt me geen ruk uit. Snap ut gewoon echt niet, nu is de keus nog meer geneigd naar de PS3.
Nog iets langer dan een dag, hij komt vrijdag om 00:00 volgens die klok dan hequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
JA MENSEN!!! NOG EEN FUCKING DAG!!!!!![]()
![]()
![]()
Maar we houden het rustig hé! [afbeelding]
Rustigquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nog iets langer dan een dag, hij komt vrijdag om 00:00 volgens die klok dan he
Jeweets die patta's zijn nep, je moet die van Fubu hebben, bezem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jo Wessiej, hoe gaat het brada?! Check je me morgen nog die sneakers van G-unit!?
Rustig [afbeelding]
Voor 15 euro is die leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
The Outfit een aanrader ? kost nog maar 14,99 tegenwoordig
de pc versie zal wel later komen ja , maar gaat wel de kont van de ps3 en xbox kickenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef koentje.k het volgende:
Morgen eindelijk het nieuws dat GTA IV EXCLUSIEF voor de 360 komt... Dan weet de wereld en de stervelingen het ook eindelijk.
Mij ook niet, maar mensen die em vorige maand kochten wel brotahquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:45 schreef twi het volgende:
Het zou me geen biet schelen als de Premium nu 300 zou gaan kosten. Ik heb hem simpelweg al anderhalf jaar. Ik had gewoon graag gezien dat ze voor die 399 om hun positie te verbeteren inderdaad wat nuttigere upgrades hadden gedaan. Een HD-DVD speler was niet realistisch, maar een wireless netwerkchip had wel zo leuk geweest, naast een HDMI poort.
op die manier kan je dus nooit een nieuwe versie uitbrengen. Hetzelfde gaat op voor telefoons, pc's, en allerlei andere electronicaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar mensen die em vorige maand kochten wel brotah
die trailer... fap fapquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef koentje.k het volgende:
Morgen eindelijk het nieuws dat GTA IV EXCLUSIEF voor de 360 komt... Dan weet de wereld en de stervelingen het ook eindelijk.
Ach, we hebben hier in huis zo'n Samsung 32" HDTV gekocht bij de BCC het weekend voordat er 19% korting was. Dikke pech, 150 euro weg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar mensen die em vorige maand kochten wel brotah
Dat weet niemand, maar de PS3 is qua hardware minstens 10x krachtiger dan de Xbox 360, dus net als op de PS2 zullen games weer veeeel mooier worden dan op de Xbox!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
En in wat precies heeft de PS3 meer in zijn mars?
Dat is onzin.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:21 schreef bigore het volgende:
Echt waar, PS3 komt uit, 599, wat denk MS, kom we zetten een nieuwe xbox360 op de markt, en die maken we duurder! Ik bedoel, keuze wordt nu wel stuk makkelijker gemaakt.
PS3 599 euro + Bluray + 60 Gig
Dan moet MS Take Two eerst kopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef koentje.k het volgende:
Kijk nog liever naar feyenoord.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Niks mis mee..
Ik vind dat Bigore wel gelijk heeft. Deze Elite versie heeft nix boven op de PS3 alleen een grotere HDDquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:15 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Niets op de ps3 is mooier qua gameplaybeelden dan wat Mass Effect tot nu toe heeft laten zien..
Oh dan ga ik het ook maar eens kopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
eindelijk een spel waar ik online wel kan winnen![]()
Daar krijg je geen spijt vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen Oblivion kopen, ik geef het een 2e kans. :![]()
ik las net ergens ook een mooie theorie. MS gaat expres vlak onder de prijs van de PS3 zitten, zodat de Sony de prijs niet zal laten zakken. En dan vlak voor Halo 3/GTA IV zakt de prijs in 1 keer naar bv 350/300 euro (voor die 'Elite'). Daar staat Sony dan met een console die bijna 2 keer zo duur is... (Sony zal nooit zoveel in prijs kunnen zakken denk ik)quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat Bigore wel gelijk heeft. Deze Elite versie heeft nix boven op de PS3 alleen een grotere HDD
Ze hadden beter de premium gewoon als beste kunnen houden die scheelt 200 euro en dan heb je component wat toch wel ongeveer gelijk is aan HDMI. en een HDD die voor de demo's en trailers ruim voldoende is. Nu maken ze en nog betere versie die nog nog steeds zwakker is als de ps3 maar kwa prijs wel weer meer tegen de PS3 aankruipt!
Zwakker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat Bigore wel gelijk heeft. Deze Elite versie heeft nix boven op de PS3 alleen een grotere HDD
Ze hadden beter de premium gewoon als beste kunnen houden die scheelt 200 euro en dan heb je component wat toch wel ongeveer gelijk is aan HDMI. en een HDD die voor de demo's en trailers ruim voldoende is. Nu maken ze en nog betere versie die nog nog steeds zwakker is als de ps3 maar kwa prijs wel weer meer tegen de PS3 aankruipt!
quote:Ok don’t panic just yet, it’s just a small rumor and it’s far from a confirmation but if you headover to Rockstar’s support pages and check out the list of available to get support from you’ll notice that GTA IV only has support available for the Xbox 360, with no mention of the Playstation 3 and PC versions. The official GTA IV site has no logos for any consoles listed and still shows to countdown to the trailer that’s coming tomorrow. Now normally this wouldn’t be any reason to panic but with the rumors of Microsoft buying Take Two an exclusive wouldn’t be too surprising.
Something’s missing…
Take Two has recently been in financial trouble and has been looking to be bought up by another publisher. They postponed a shareholder meeting, this meeting was scheduled 5 days ago but has been postponed until tomorrow. Tomorrow is not only the day that the GTA IV trailer hits but also the day that Microsoft is making a big announcement, according to the grapevine that is. Now the grapevine wasn’t very specific, it could’ve been talking about the Elite announcement, and MGS vice president Shane Kim already said that they “could never launch an acquisition bid at a third party publisher” but it’s all becoming a bit too coincidental for us.
Again, before you go running around, screaming that Sony’s doomed; this could still be a screwup by Rockstar’s webmasters and it’s far from a confirmation, especially since the game’s entry in Rockstar’s list of games still lists the game as multi-platform.
Don’t panic.
Check back on Xboxic again tomorrow around 11PM GMT tomorrow for the promised GTA IV trailer, which is most likely to provide some hard evidence as to which platforms the game is going to be on.
De titels die je ook gewoon op de premium en core kunt spelen. Nee ik vind het een domme move van microsoft. Maar ze moeten het zelf weten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef Panick het volgende:
[..]
Zwakker?
Ik ben een gamer.. Ik heb niets aan dat Bluray.
Het gaat mij om de games en die zijn op de X360 imo een stuk beter. De titels spreken mij meer aan iig.
Klikquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:25 schreef Wessiej het volgende:
Vuilakken, vandaag kwam MS met de melding dat de Elite uitkwam, en morgen komen ze met nog een grote melding, en iedereen heeft al 1 idee:
Morgen is ook nog eens de 2K (oa gta) en de trailer van gta4, en dan ook nog die geruchten dat MS take -two wou kopen.
En check deze screen + info:
[..]
Dit zijn niets meer dan geruchten. Dat die tsjappie Fardo een rijke fantasie heeft weten we inmiddels welquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:35 schreef Wessiej het volgende:
Ok, maar morgen gebeurt er wel wat met MS en 2K
quote:Take Two zal voorlopig niet verkocht worden
Nieuws | 28 maart 2007 - Toen Take Two een tijd geleden haar aandeelhouders vergadering uitstelde naar 29 maart, gingen er geruchten dat Take Two overgenomen zou worden. Dat was ook een optie die Take Two open hield, maar nu heeft het bedrijf bekend gemaakt dat die mogelijkheid niet tijdens de aandeelhouders vergadering zal worden besproken.
Dit betekent dat Take Two voorlopig nog niet zal worden verkocht.
Oke, over het publiek is hij dan niet over te spreken. Een HD TV verricht toch wonderen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef Wessiej het volgende:
Ik denk dat hij de gameplay nu veel beter vind
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef kepler het volgende:
[..]het logo van de PS3 is een kruisje
quote:
Van mij krijg je zeker geen felicitatiequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA HET IS 29 MAART!!! Ben vandaag jarig jongens![]()
![]()
[afbeelding]
*Cyberia wacht op de felicitaties van de crewleden
Een felicitatie van een Feyenoorder aannemen is wel het laatste wat ik doequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Van mij krijg je zeker geen felicitatie![]()
Care dat je jarig ben,quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een felicitatie van een Feyenoorder aannemen is wel het laatste wat ik doe![]()
hij is al onlinequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Care dat je jarig ben,
Nog tot 12 uur wachten voor gta trailer![]()
Daar krijg jij wel spijt van.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:21 schreef Heintje het volgende:
Toen heb ik het andere deel maar met plakband aan mijn bril gehangen maar dat was ook niet echt fijn.
Het was geen ducktape, ik moest hem er natuurlijk wel weer van af kunnen krijgen.quote:
niemand vraagt het je.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:34 schreef bigore het volgende:
duurt nog 15 uur, althans geeft ie op de site aan, maar mij boeit het geen ruk, GTA sux als je het mij vraagt.
Omdat Amerika achter loopt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:59 schreef kepler het volgende:
die GTA trailer zou toch komen op 29 maart? Waarom loopt die teller dan af op 30 maart?
Sex? Eh? Wat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat Amerika achter loopt.
Iets van 6 tot 9 uur in tijd, wat beteft sex enkele tientallen jaren. (op zijn minst)
goed punt, het is nog vroegquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat Amerika achter loopt.
Iets van 6 tot 9 uur in tijd, wat beteft sex enkele tientallen jaren. (op zijn minst)
Sony draait geen verlies, Sony Home Entertainment Division, die draaien verlies, maar puur en alleen op de PS3. Sony zelf blijft voorlopig nog wel even bestaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Vassili_Z het volgende:
Sony is zoooooooooo de lul als de PS3 niet naar hun verwachtingen verkoopt - Sony zit al in de rode cijfers. Het financieël gezonde en schatrijke MS zit genoeglijk in zijn klauwen te wrijven![]()
als die maar niet op 1 april aflooptquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:59 schreef kepler het volgende:
die GTA trailer zou toch komen op 29 maart? Waarom loopt die teller dan af op 30 maart?
nee, dat ging helemaal niet over de 360. Het gaat om een nieuwe browser voor mobile devicesquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik dacht dat MS vanancht een 'zOMG teh Megaton annoncemnt!!11' zou doen.
Zal wel weer een mooie bak hype zijn geweest dan. Zoals gewoonlijk wanneer het over games gaat.
Je moet het omdraaien.. Heel Sony draait verlies en de reden dat ze niet failliet gaan is de Entertainment divisie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sony draait geen verlies, Sony Home Entertainment Division, die draaien verlies, maar puur en alleen op de PS3. Sony zelf blijft voorlopig nog wel even bestaan.
Ze zullen het vast goed geregeld hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
En dan zul je zien dat de servers plat liggen van het vele downloaden.
MIdnight?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
hoelaat is het in de usa om 0.00 ?
Ligt er aan waar je in de USA zit...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor Jorien: dat is dus tussen 4 en 6 's middags aldaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:50 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je in de USA zit...
Maar zal zo'n 6 tot 8 uur vroeger zijn.
12 amquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Zullen in no-time over het hele web mirrors te vinden zijn lijkt me.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
Trailer komt van zelf wel.
Als je nou gewoon maandag na je werk naar de Media markt was gereden he.......quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef linebear het volgende:
Is iets mis gegaan met de levering van mijn Xboxkrijg hem nu morgen pas waarschijnlijk...
Kan niet wachten tot ik Gears of war kan spelen...
Dat gaat automatisch als het goed is. Dat laatste wat je zegt snap ik overigens nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:30 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kan je saven in crackdown? of kan dat alleen met een hidden orb
je moet naar zo huis van je gaan. en dan saven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch als het goed is. Dat laatste wat je zegt snap ik overigens niet![]()
.
Ow, nouja, als je het spel afsluit op de juiste manier (dus niet je Xbox even uitzetten midden in het spel) gaat ie hem ook opslaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:32 schreef TwyLight het volgende:
Nou als je zo'n blauwe orb vind gaat die ook saven
Dat is onzin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je moet naar zo huis van je gaan. en dan saven.
had ik moeten doen... ach ja heb het toch te druk momenteel...quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je nou gewoon maandag na je werk naar de Media markt was gereden he.......
fap fapquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:14 schreef Wessiej het volgende:
http://xboxyde.com/stream_3662_en.html
Ingame Colin Mcrea filmpje, dus niet die van gister, fap fap fap
Is die al uit?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:17 schreef Bananenman het volgende:
Kreeg vandaag een enorm pakket. Is het Guitar Hero 2 ofzo met een gigantische gitaar voor de 360. Wtf![]()
He lekker!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:14 schreef Wessiej het volgende:
http://xboxyde.com/stream_3662_en.html
Ingame Colin Mcrea filmpje, dus niet die van gister, fap fap fap
Geen idee of ie al uit is. Ik ken iemand die bij zo'n bedrijf werkt dus die stuurt me weleens wat leuks. Maar geen idee wat ik hier nou van moet denken. Zie mezelf niet op een gitaar jengelen voor de tvquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is die al uit?
Of moet jij hem reviewen?
stuur je hem even doorquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geen idee of ie al uit is. Ik ken iemand die bij zo'n bedrijf werkt dus die stuurt me weleens wat leuks. Maar geen idee wat ik hier nou van moet denken. Zie mezelf niet op een gitaar jengelen voor de tv![]()
Kom jij weer met je lenen, maar vond het opzich wel geestig toen je VT3 wou lenen terwijl mijn box kapot isquote:
gaat dat nog doorquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kom jij weer met je lenen, maar vond het opzich wel geestig toen je VT3 wou lenen terwijl mijn box kapot is
Ziet er lekker strak uit inderdaad... ik denk als je er met 180 overheen rijdt dat je echt bij dit punt al moet gaan remmen om de volgende bocht netjes te halenquote:
Nee deze is te makkelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hersenloze spellen echt niet leuk![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hersenloze spellen echt niet leuk![]()
ook goed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
VF5 is voor puristen, niet voor hersenlozen.
Je begrijpt mij niet helemaal denk ikquote:
De VF series is dus misschien wel de moeilijkste fighter-serie ooit, een game die je echt moet leren spelen ipv button-bashers als DOA.quote:
dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je begrijpt mij niet helemaal denk ik
Japanse commercial voor Gears of War, slechste reclame ooit denk ik
Hier
Zoek het GTAIV topic maar eens op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:26 schreef amsterdam19 het volgende:
Ik zie de laatste 2 pagina's eens door te lezen. Zijn jullie nu helemaal opgewonden van een simpel filmpje???
En dan is het een suffe teaser van 20 seconden waar echt niets nieuws/leuks in is te zienquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zoek het GTAIV topic maar eens op.
Daar zijn al twee topics vol gepost over dat filmpje.
Dat is geen tv commercial.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je begrijpt mij niet helemaal denk ik
Japanse commercial voor Gears of War, slechste reclame ooit denk ik
Hier
Waarom blijven mensen dat zeggen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
En dan is het een suffe teaser van 20 seconden waar echt niets nieuws/leuks in is te zien
bij deze bied ik alvast 40 euro.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geen idee of ie al uit is. Ik ken iemand die bij zo'n bedrijf werkt dus die stuurt me weleens wat leuks. Maar geen idee wat ik hier nou van moet denken. Zie mezelf niet op een gitaar jengelen voor de tv![]()
Vast wel, maar dat is al zo lang geleden dat ik me er echt niets van kan herinnerenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dat zeggen?
Jezus, hebben jullie nog nooit eerder een eerste GTA trailer gezien?
De Xbox 360 Elite lijkt nu al veel voordelen met zich mee te brengen zoals je zietquote:Data overdracht naar 120 GB HDD blijkt erg lastig
Het is ons waarschijnlijk niet ontgaan dat er grotere HDD’s aan zit te komen. Enkele screenshots van de zogenoemde ‘Elite’ Xbox 360’s tonen aan dat deze zwarte juweeltjes een 120 GB grote harde schijf met zich mee zullen dragen. De schijven zullen ook los te koop zijn en zullen voornamelijk gebruikt worden door de Video Marketplace gebruikers. Een Japanse perssite heeft deze schijf eens flink onder handen genomen en kwam met enkele interessante, maar toch minder positieve details.
- Het zal alleen mogelijk zijn om data van de 20 GB harde schijf naar de 120 GB harde schijf te verzenden. Het verzenden van de data in een andere volgorde zal helaas niet mogelijk zijn.
- Alle data op de 120 GB harde schijf zal verwijderd worden wanneer er een overdracht plaatsvindt.
- Alle opgeslagen data op de 20GB harde schijf zal na de overdracht volledig worden verwijderd.
- Het zal niet mogelijk zijn om data van meerdere 20 GB harde schijven naar één 120 GB harde schijf over te zetten. Als je dit toch probeert, zal alleen de laatste overdracht bewaard blijven.
- Eenmaal overgezet naar de andere schijf is er helaas geen weg terug.
Het is nog begrijpelijk dat na de overdracht alle data op de 20 GB harde schijf verwijderd zal worden en dat er geen weg meer terug is, maar waarom heeft Microsoft het zo gedaan dat, wanneer je iets op je 120 GB harde schijf wilt zetten, alles op die schijf verwijderd zal worden? Een medewerker van Microsoft adviseert dan ook om twee harde schijven aan te schaffen. Één voor de binnengehaalde content van Video Marketplace en de andere voor alle save games en dergelijke. Dit zou natuurlijk een erg vreemde oplossing zijn, voor een zeer nieuwe ontwikkeling. Wellicht dat Microsoft dit probleem binnenkort zal ophelderen.
quote:Trailers
* Forza 2 customization and damage videos
* Halo Wars
* Fable 2
* Halo 3 TV Ad
* Halo 3 Trailer
* Halo 3 et tu brute video
* Accessories TV Spot
* Wireless World Video
* Holiday ’06 Accessories Video
Full Games
* Hexic HD
Playable demos
* Assault Heroes
* Cloning Clyde
* Geometry Wars
* Marble Blast Ultra
* Small Arms
* Feeding Frenzy
* Uno
* Pac-Man
* Street Fighter II
* Lumines Live!
* Zuma
* Heavy Weapon
* Lego Star Wars II
* Lost Planet (multiplayer Live)
* Madden '07
* Fusion Frenzy 2
* Call of Duty 3
Plus several themes and gamer pics
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Als je de 120 gig hdd lost koopt krijg je dit erbij:
[..]
En dan zet je je content van de 20GB hdd over en is alles wegquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Als je de 120 gig hdd lost koopt krijg je dit erbij:
[..]
ik zie het probleem niet hoor?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Xbox 360 Elite lijkt nu al veel voordelen met zich mee te brengen zoals je ziet
Lezen mijn vriend:quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:53 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet hoor?
Als je die nieuwe HDD koopt zet je alle data van die 20GB over, en je bent klaar. Wat wil je nog meer doen dan?
Nee ik zie het probleem ook niet neequote:Het is nog begrijpelijk dat na de overdracht alle data op de 20 GB harde schijf verwijderd zal worden en dat er geen weg meer terug is, maar waarom heeft Microsoft het zo gedaan dat, wanneer je iets op je 120 GB harde schijf wilt zetten, alles op die schijf verwijderd zal worden? Een medewerker van Microsoft adviseert dan ook om twee harde schijven aan te schaffen. Één voor de binnengehaalde content van Video Marketplace en de andere voor alle save games en dergelijke. Dit zou natuurlijk een erg vreemde oplossing zijn, voor een zeer nieuwe ontwikkeling. Wellicht dat Microsoft dit probleem binnenkort zal ophelderen.
hij formatteert je 120 GB ook gelijk,waardoor je je goodies ook kwijt bent wellicht?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:53 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet hoor?
Als je die nieuwe HDD koopt zet je alle data van die 20GB over, en je bent klaar. Wat wil je nog meer doen dan?
Rustigquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
stop aub met dat gifje.
Welke gifje bedoel je nou in godsnaam Jorien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
stop aub met dat gifje.
nog snap ik het niet hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lezen mijn vriend:
[..]
Nee ik zie het probleem ook niet nee![]()
De eerste keer dat ik het met je eens ben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
stop aub met dat gifje.
uiteindelijk is dat geen kopieren natuurlijk, want voor die spellen is nog steeds betaaldquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef Heintje het volgende:
Het is gedaan om msbruik tegen te gaan, maar volgens mij kan het nog steeds.
Jij en ik kopen allebij een nieuwe HDD. Jouw oude kopieer je naar mijn nieuwe en andersom.
Dan hebben we dus de arcade spellen die de ander had. Vervolgens kunnen we de dingen die we zelf gekocht hebben opnieuw downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |