Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Was ooit achter de schermen van Shok!, maar is niet op FOK! gebeurd, dus niet noemenswaardig voor dat topic. ;').
Oh ja, en in haar begintijd was ze een echte FOK!nymfomane, dat ook.
quote:
Riannquote:
Die drie foto's die je in het nostalgie-topic postte.quote:
Ik had het meer over de OP die nog moest volgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk. Alsof het een bestand is
Oh, dan mag ie wel eens wat duidelijker zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die drie foto's die je in het nostalgie-topic postte.
Duiveltja dacht dat daar het achterwerk van Tom bij zat.
(Hij haalde dus een paar verhalen door elkaar)
Fijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Op marktplaats kan je mooiere voor minder vinden![]()
Was een grapje van mij.quote:
Riannquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
Van wie zijn die drie foto's?
Niet van dezelfde neem ik aan..
Ja, ik kan er ook niks aan doen, die werden mij een keer toegemaild.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Was een grapje van mij.
Dit is wel heel er gay van je: Melancholietopipc 6 Jaar FOK! Deeltje 2
heb jij ook die ijsmeis fotos?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen, die werden mij een keer toegemaild..
Uhuh.quote:
Yvonne.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:57 schreef BVO het volgende:. Hoorde ik nou een bom afgaan ofzo?? Een pistool???
Iemand?.
hier niks hoor...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:57 schreef BVO het volgende:. Hoorde ik nou een bom afgaan ofzo?? Een pistool???
Iemand?.
Alsof wij bij je in de buurt wonen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:57 schreef BVO het volgende:. Hoorde ik nou een bom afgaan ofzo?? Een pistool???
Iemand?.
Ieeeuw...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde zo'n doffe klap, die ik dus ook ooit in Egypte hoorde (van die twee bommen in de verte, niet die vlakbij uiteraard, die was iets harder.).
Schrik me helemaal de tyfus hier..
Zo snel zal dat toch ook niet gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Nou, ik zie niks in de AT of op het nieuws, dus het zal niet..
Maar toch schrik ik nu veel vaker van zulke dingen..
quote:
Jawel hoor, zeiden Yvonne en Cynix zelf.quote:
Ok. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel hoor, zeiden Yvonne en Cynix zelf.
Waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel hoor, zeiden Yvonne en Cynix zelf.
quote:
eerst mijn vraag beantwoorden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]Hoe kom je daar nou weer bij
?
Ja.quote:
Ja, maar van Cynix geloof ik niet. Hij zei alleen dat ze het gingen bespreken..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Niet dat het vandaag kwam, maar dát het kwam. Dat van Yvonne heb je zelf gelezen toch?
Ah ok, maar volgens Duifje zou het vandaag komen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Voor Lamon: evaluatie subfora.
Dat bedoelde ik.
Uhuh, nou ja, we wachten af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah ok, maar volgens Duifje zou het vandaag komen...
En jij zei vandaagquote:
M'n ogen, wat doe je?!quote:
Je zegt het ene, maar doet dan een regel later toch het andere.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
En jij zei vandaag
Geen punt![]()
.
Hoezo?quote:
Purist.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je zegt het ene, maar doet dan een regel later toch het andere.![]()
Ik haat je.quote:
Moet je dat echt vragen?quote:
Ik had ook niet meer foto's.quote:
Van wie?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een kut nummer is '' het land van ''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |