quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer?
En waar zie jij niksan staan?
Valt nu nog mee. 's morgens is het echt 30 graden onder nul, en 's middags is het precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
koud he?!
quote:
En uhh...wie is niksan?quote:Post van Dada voor het vorige topic:
Ik ben tegen Idols
Ik trek morgen mijn nieuwe trui aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valt nu nog mee. 's morgens is het echt 30 graden onder nul, en 's middags is het precies omgekeerd.
Freakquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik trek morgen mijn nieuwe trui aan
+ mijn nieuwe spijkerbroek en mijn nieuwe riem
Niet gelezenquote:
quote:
Mooie kleding weer gekocht. Ik ben weer van top tot teen Jack&Jonesquote:
Zelfs mijn onderbroekquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
Mooie kleding weer gekocht. Ik ben weer van top tot teen Jack&Jones![]()
Oh my godquote:
aha. maar nú is 't ook onder 't vriespunt....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
Valt nu nog mee. 's morgens is het echt 30 graden onder nul, en 's middags is het precies omgekeerd.
ik maak wel 'n kruikjequote:
Nee... alleen als ik de avond van te voren nieuwe kleding heb gekocht, dan zet ik dat klaar voor de volgende dag!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh my god!
Dus jij hebt van te voren de dag al aan het bespreken welke kledign je de volgende dag aan doet ?!
Hehe!quote:
Dat denk je, of dat weet jequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha. maar nú is 't ook onder 't vriespunt....
Wat?quote:
Dat jij zei dat je Idols niks vondquote:
Hoi D.quote:
Je doet niet meer leuk als toenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan wens ik jou daar veel plezier mee
toedeloe![]()
![]()
Ja, door IDO komen alle frustraties naar boven.quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Dat jij zei dat je Idols niks vond??
Goedenavond mevrouwquote:
Oh, vandaar. Maar het stond er zo raar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat kanIk drukte op "plaats bericht" en toen was het topic al vol en had ik geen rechten om te posten in dat topic. Dus zei ik het hier nog maar even
quote:
Heb ik ook gezien afgelopen vrijdag. Geweldige filmquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Dada het volgende:
The Wedding Crashers is echt zoEcht een aanrader
Niet gezien nog. Schnitzelparadijs is ook een aanrader.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Dada het volgende:
The Wedding Crashers is echt zoEcht een aanrader
Maar het komt er wel mooi nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, door IDO komen alle frustraties naar boven.
Dag meneerquote:
Ja doeiquote:
Na steeds slechter wordende argumenten van andere Admins, postte Tante Heineken dit:quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap de consternatie niet zo, IDO heeft jaarlijks en eigen publiek we wilden het niet meer in FTVR, niet in SHO,
eigen forum, loopt het niet, loopt het niet ruimen we het weer op, en anders ie er gewoon weer een tijdfelijk forum.
Staat het nu werkelijk iemand in de weg???
Vind jij het wel boeiend danquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
Ja doei
Dat JIJ 'Hoi' niet boeiend genoeg vind, is jouw probleem.
En hoeveel flesjes Heineken had ze al op toen ze dat postte??quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Na steeds slechter wordende argumenten van andere Admins, postte Tante Heineken dit:
[..]
Yvonne is nooit nuchter joh, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En hoeveel flesjes Heineken had ze al op toen ze dat postte??![]()
Nieuw topic, ik zag zo snel even niks waar ik op wou reageren..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind jij het wel boeiend dan
En je was er net nog.. Helemaal overbodig dus.
.
Vince Vaughn met dat roodharige gestoorde mokkelquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Heb ik ook gezien afgelopen vrijdag. Geweldige film![]()
Dat kun je vinden, maar de laatste tijd heb ik echt een schurfthekel aan "Hoi"quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Maar jouw reacties op het woord 'Hoi' zijn een beetje overdreven vind ik![]()
Hoi Svennienenniequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
Dat kun je vinden, maar de laatste tijd heb ik echt een schurfthekel aan "Hoi". Dan vind ik zelfs "tvp" nog beter.
.
Ik kreeg de slappe lach toen Owen Wilson op de bank lag met dat boek 'Don't Jump!'quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Vince Vaughn met dat roodharige gestoorde mokkel"Cause I’d find youuuu"
![]()
![]()
Hoi Dadaquote:
Owen Wilson en Vince Vaughn in 1 film is altijd goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kreeg de slappe lach toen Owen Wilson op de bank lag met dat boek 'Don't Jump!'
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
Ik kreeg de slappe lach toen Owen Wilson op de bank lag met dat boek 'Don't Jump!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
O ja, die wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Dodgeball vond ik ook geweldig..
Met dat schilderijquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
En dat homofiele broertje was ook geweldig
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef Dada het volgende:
[..]ja die was leuk.
Of toen....JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had niet verwacht dat ie zo leuk zou zijn van tevoren![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer eens slapen..
.
Starsky & Hutch vond ik ook geweldig jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Owen Wilson en Vince Vaughn in 1 film is altijd goed.
Die moet ik nog zien. Maar ’s een keertje hurenquote:Dodgeball vond ik ook geweldig..
Ik had de trailer gezien en ging er wel heen met het idee dat deze film flink lachen zou zijn maar had ook gelezen dat de eerste helft van de film leuk was en de tweede helft veel minder. Na afloop snapte ik daar niets vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Tania18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat ie zo leuk zou zijn van tevoren![]()
TVP's mogen nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar de laatste tijd heb ik echt een schurfthekel aan "Hoi". Dan vind ik zelfs "tvp" nog beter.
.
ooohohohohohoohhh!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef timbob het volgende:
toet
he wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, potverdrie, heb ik de hele IDO-rel gemist.
Ja, over of er wel of niet een forum komt.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:55 schreef Duiveltja het volgende:
he wat?
Je moet straat zijn als je naar me kijkt, weet je wel?quote:If yah status ain't hood
I ain't checkin' for them
Betta be street if he lookin' at me
I need a soldier
That ain't scared to stand up for me
Known to carry big things if yah know what I mean
If yah status ain't hood
I ain't checkin' for them
Betta be street if he lookin' at me
I need a soldier
That ain't scared to stand up for me
Got to know to get dough and he betta be street
Nou Tom, dan kan jij het al schudden.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Soldier van Destiny's Child echt een van de slechtste songteksten ooit hebben. Zeker als je bedenkt dat de dames zo christelijk en braaf zijn.
[..]
Je moet straat zijn als je naar me kijkt, weet je wel?
Je moet wel grote dingen dragen, begrijp je?
Als je status niet from da hood is dan vind ik je stom!
Brr.
Sorry.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Waar is verdomme de citruspers als je hem nodig hebt?
't is niet altijd feest he.quote:
\quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
't is niet altijd feest he..
Jij!quote:
Dan ga je effe langs de buren.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij!
Zit ik hier met mn perssinaasappels zonder pers....![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan ga je effe langs de buren.
Hebben jullie ook een pers voor mijn sinaasappels![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Bupaaaaaaaaa!
Kan je mij m'n zusje even helpen?!?.
Niet zo.quote:
Het gaat om het haar he bij deze wedstrijd.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef Tania18 het volgende:
Je zusje lijkt echt helemaal niet op Chantal Janzen![]()
Dat deed ie eerst ook niet mutsquote:Op woensdag 21 september 2005 17:49 schreef BVO het volgende:
In een ander venster plakken he muts..
Nou dan.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:49 schreef Tania18 het volgende:
Oh nu wel
Ja, d'r haar lijkt wel, ook blond enzo
Ja, tuurlijk, maar dat hoeven zij toch niet te weten.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:51 schreef Tania18 het volgende:
Maar is het niet de bedoeling dat je die zooi voor je haar ook echt koopt ipv dat je het er gewoon bij plakt?
Dus je wilt dat die bus gewoon zweeft in de lucht??quote:Op woensdag 21 september 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar dat hoeven zij toch niet te weten..
.
Sowieso hebben er meerdere helemaal geen bus bij, die wonnen ook..
Wat zij zegt, Beev.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dus je wilt dat die bus gewoon zweeft in de lucht??![]()
En dan denk je ook nog dat ze daar intrappen?
Neeeheeeee.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dus je wilt dat die bus gewoon zweeft in de lucht??![]()
En dan denk je ook nog dat ze daar intrappen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:55 schreef Tania18 het volgende:
Oh Buup, je moet dus een arm erbij tekenen ofzo
Dan gaat ze dus echt wel winnen, hè.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:57 schreef BVO het volgende:
Anders stuur ik hem gewoon zo in hoor..
Nee.quote:
Als jullie massaal op d'r stemmen wel ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan gaat ze dus echt wel winnen, hè.
Wat ben jij erg zegquote:Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
Als ik die kaartjes wint vindt ze het wel best..
Kan dat dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jullie massaal op d'r stemmen wel ja.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef mark_03 het volgende:
Wie is dat meisje op die foto Beev?
Dan moet ze wel heel ernstig lichamelijk gehandicapt zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 18:02 schreef BVO het volgende:
Nou, ik bedoel dus zoiets: http://img40.imageshack.us/img40/6347/veerbewerkt218fh.jpg
Nou.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan moet ze wel heel ernstig lichamelijk gehandicapt zijn
Eindelijk ... Beev's zusjequote:
BVO's oudste zusquote:Op woensdag 21 september 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
Ik schrik me rot man
[afbeelding]
Cameron Diaz..
Yeah sure
Nou ja zegquote:
Maar ze heeft wel mooi gewonnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik ga mezelf toch ook niet insturen en dan even zeggen dat ik opKristin Davis
lijk ofzo
![]()
Een beetje zelfkennis is nooit weg
Je zit wel in dezelfde categorie als KDquote:Op woensdag 21 september 2005 18:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik ga mezelf toch ook niet insturen en dan even zeggen dat ik opKristin Davis
lijk ofzo
![]()
Een beetje zelfkennis is nooit weg
Ja door die pluk haar, niet omdat ze er op lijktquote:
En je hebt ook het andere uiterste. Namelijk dat de deelnemers er een stuk beter uitzien dan degene die ze nadoenquote:
http://img255.imageshack.us/img255/982/beevszusjeo3mq.jpgquote:Op woensdag 21 september 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Nou, ik ga eten, als het toch een beetje lukt hoor ik het wel he..
hihiquote:Op woensdag 21 september 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://img255.imageshack.us/img255/982/beevszusjeo3mq.jpg
Geen DVD'squote:Op woensdag 21 september 2005 18:11 schreef babette21 het volgende:lekker wezen shoppen
allemaal nieuwe kleren gekocht
en hele mooie dure nieuwelaarzen
[/dizer]
Ik heb ook al van die leuke dure gezienquote:Op woensdag 21 september 2005 18:11 schreef babette21 het volgende:
en hele mooie dure nieuwelaarzen
ah joh elke vrouw heeft recht op minstens één paar dure laarzen per jaar:quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb ook al van die leuke dure gezien
Ben nog aan het twijfelen![]()
Doe nou niet .quote:Op woensdag 21 september 2005 18:22 schreef BVO het volgende:
Mooi..
Ok, het ziet er wat vreemd uit ja... maarja kan mij het schelen... ik rpobeer het gewoon..
quote:
nee natuurlijk niet, da's superfoutquote:Op woensdag 21 september 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
En al helemaal niet je broek in je laars stoppen. :R![]()
![]()
:RRr1!!1111!11
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, da's superfout
quote:en dat zijn van die gelaarsde-kat-laarzen
stijlvolquote:mijne zijn uiteraard classy en stijlvol
Eet smakelijk.quote:en nu ga ik eten
Bupa-wannabequote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Zhenar het volgende:
Klopt het dat ik hier moet zijn voor hete TL-buis foto's???!![]()
![]()
![]()
![]()
Die bewerkte fotoquote:
Hóe vaak moet ik nog zeggen dat ik geen camera heb?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Zhenar het volgende:
Klopt het dat ik hier moet zijn voor hete TL-buis foto's???!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Als ik op 'beoordeel de deelnemers' klik, zie ik geen foto'squote:Op woensdag 21 september 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
Nou, doe d'r en plezier en stem even..
Dan wel als "da bomb" he..
http://www.scratchyourstyle.com/tmfsmash/beoordeel.php
Veroniquequote:Op woensdag 21 september 2005 18:36 schreef BVO het volgende:
Veronique, maar dat had ik weleens gezegd toch?.
Je bent gelukkig niet de enige, Zhenar.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik kan het niet langer ontkennen!
![]()
Vorige week was ik ongesteld! Nou dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:![]()
Er zijn te weinig vrouwen hier in SC en ik mis een beetje het gekakel over typische vrouwendingetjes enzo.
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
Nou, doe d'r en plezier en stem even..
Dan wel als "da bomb" he..
http://www.scratchyourstyle.com/tmfsmash/beoordeel.php
Maar die staan al aan.quote:Je hebt je cookies uitstaan. Zet deze aan in de instellingen van je browser om te kunnen stemmen.
Vertel.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vorige week was ik ongesteld! Nou dat wil je niet weten
Kramp, chagrijnig, bloed, de hele mikmak![]()
Eet smakelijk, MBabequote:En nu ga ik eten
Bij mij deed 'ie het wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
Dat betwijfel ik..
Hij zou het toch moeten doen.. Doet 'ie het bij niemand niet??
Da's waar. Ik verkeer in goed gezelschap.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent gelukkig niet de enige, Zhenar.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:40 schreef BVO het volgende:
Dat had ik eerst ook.. Druk eens op die fles dan en dán beoordeel de deelnemers??
Ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Beev, ik heb bij de rest op "Fake" gestemd.
Nu maakt je zusje nog meer kans.
http://www.scratchyourstyle.com/tmfsmash/index.php dus en onderaan "Beoordeel de deelnemers"quote:
Bonken en sliertjesquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vorige week was ik ongesteld! Nou dat wil je niet weten
Kramp, chagrijnig, bloed, de hele mikmak![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens, Beev.Zorg er eens heel snel voor dat je zusje ook op Fok! komt.
quote:
Dat dus jaquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Veronique
Dus we kunnen dadelijk een VVO verwachten?
quote:
Betwijfelen, betwijfelen, ga het vragen, man.quote:
*meldt*quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Er zijn te weinig vrouwen hier in SC
Je vroeg eromquote:
Eerst even dit:quote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 21 september 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
En al helemaal niet je broek in je laars stoppen. :R![]()
![]()
:RRr1!!1111!11
lees: heb ik al gewonnen Sven??quote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef mark_03 het volgende:
Wie moeten er nog stemmen Sven...
Me dunkt van niet. En gardequote:Op woensdag 21 september 2005 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
die kat heeft mijn ogen gejat
MissBliss vs. Christinequote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef mark_03 het volgende:
Wie moeten er nog stemmen Sven...
zoveel nog??quote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi
Nee joh,... ik win toch niet ... kom niet eens de eerste ronde doorquote:Op woensdag 21 september 2005 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
lees: heb ik al gewonnen Sven??
Dat je BVO moest quoten in die post, omdat ik anders dacht dat je het tegen mij had.quote:
Oh ja, dat zeg ik ook altijd ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je BVO moest quoten in die post, omdat ik anders dacht dat je het tegen mij had.
Dat heb ik ook pas sinds vanmiddag.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:41 schreef mark_03 het volgende:
Ik zie nu pas dat Svernie beweegt.
Eigenlijk moet je nog wat subtiels doen met dat rubber eendjequote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heb ik ook pas sinds vanmiddag..
Ik heb in dat avatar-topic gevraagd om een banaan in z'n oor.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je nog wat subtiels doen met dat rubber eendje.
lolquote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb in dat avatar-topic gevraagd om een banaan in z'n oor.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb in dat avatar-topic gevraagd om een banaan in z'n oor.
Airelle heeft op je gestemd.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef timbob het volgende:
[..]
verdomme!
je was m'n enige kans op een stem
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Airelle heeft op je gestemd..
quote:En ga jij nog stemmen?
calvinquote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ik ga mezelf snel weer 's een boek kado doen
Tof hequote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef beaverhausen het volgende:
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar
LeBeau vs. mark_03
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends
Airelle vs. niksan
Svensational vs. babette21
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi.
Wát denk je nou zelf?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Is er eigenlijk iemand die mij wél leuk vindt.?
trouwen?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
he ik wilde op jou stemmen maar dat mocht niet!!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, ik had toch gehoopt van wel.quote:
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Jij bent tof.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
Sven en timbob niet zeuren, ik heb op jullie allebei gestemd
Jajaja inderdaad! Ik had nét op je gestemd toen je ging zeuren dus ik overwoog nog mn stem te wijzigenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent tof.. Jij mag voortaan altijd Hoi tegen mij zeggen.
.
.
Als je op mij stemt wel.quote:
dan stem ik op jouquote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je op mij stemt wel.!
Ik neem alle nare dingen terug, die ik ooit tegen je gezegd heb.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jajaja inderdaad! Ik had nét op je gestemd toen je ging zeuren dus ik overwoog nog mn stem te wijzigen
Eigenlijk moet je nu wel die hele lijst invullen.quote:
En je zegt nooit meer wat naars tegen me neem ik aanquote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem alle nare dingen terug, die ik ooit tegen je gezegd heb.![]()
![]()
![]()
nou, laat dan maar zitten!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je nu wel die hele lijst invullen..
nou, laat dan maar zitten!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je nu wel die hele lijst invullen..
Dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En je zegt nooit meer wat naars tegen me neem ik aan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
laat jij je zo makkelijk omkopen
nou, zeg maar wat je hebben wil dan
quote:
Ik heb de stem uiteraard al verwerkt.quote:
Ze zijn in beroep gegaan, waardoor 'ie vorig weekend spelen kon, maar volgens mij is de tweede uitspraak nog niet geweest?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Zeg, Beev, weet jij hoe dat met die schorsing van Landzaat zit?
Als ie geschorst wordt, ruil ik em namelijk voor Sneijder. Maar ik wacht nog wel ff.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zijn in beroep gegaan, waardoor 'ie vorig weekend spelen kon, maar volgens mij is de tweede uitspraak nog niet geweest?.
Klote-Ajax.quote:
Goed zoquote:
Maar dat is oneerlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de stem uiteraard al verwerkt..
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Maar dat is oneerlijk
Als er maar op 1 duel gestemd is kan je dat niet meetellen vind ik... Als het niet op mij was dan![]()
* eens isquote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Maar dat is oneerlijk
Als er maar op 1 duel gestemd is kan je dat niet meetellen vind ik... Als het niet op mij was dan![]()
Van mij jaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
* eens is
moest ook die hele lijst invullen omdat het anders niet telde....
ofwel: alles of niets, en niets er tussenin
Springlevendquote:Op woensdag 21 september 2005 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
Tis hier ook best wel een beetje dood he?.
Ben jij wel eens in de stad eigenlijk?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zwaai je wel als je me tegenkomt?
Jazeker ben ik wel eens in de stad.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Ben jij wel eens in de stad eigenlijk?
Ik ben zó vaak in Amsterdam en ik ben je nog helemaal niet tegengekomen...
Zaterdagen en zondagen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jazeker ben ik wel eens in de stad.. Morgen weer bijvoorbeeld. En vrijdag. En maandag. En dinsdag. En donderdag. Woensdagen en vrijdagen kan ik niet beloven.
Ah vandaarquote:
Done.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef BVO het volgende:
Ze staat er nu opnieuw op, willen jullie even opnieuw stemmen?!.
http://www.scratchyourstyle.com/tmfsmash/index.php
en dan "Beoordeel de deelnemers" (onderaan) en dan als keuze "da bomb".
Zou fijn zijn..
Ik moet om 12:20 op school zijnquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Springlevend.
Morgen dagje amsterdam.
Mietjequote:Op donderdag 22 september 2005 08:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik moet om 12:20 op school zijn![]()
Mag ik mee?quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik hebBeaverhousen
aan mijn (SHO-Tournament-)kant!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |