Vind jij het wel boeiend danquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
Ja doei
Dat JIJ 'Hoi' niet boeiend genoeg vind, is jouw probleem.
En hoeveel flesjes Heineken had ze al op toen ze dat postte??quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Na steeds slechter wordende argumenten van andere Admins, postte Tante Heineken dit:
[..]
Yvonne is nooit nuchter joh, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En hoeveel flesjes Heineken had ze al op toen ze dat postte??![]()
Nieuw topic, ik zag zo snel even niks waar ik op wou reageren..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind jij het wel boeiend dan
En je was er net nog.. Helemaal overbodig dus.
.
Vince Vaughn met dat roodharige gestoorde mokkelquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Heb ik ook gezien afgelopen vrijdag. Geweldige film![]()
Dat kun je vinden, maar de laatste tijd heb ik echt een schurfthekel aan "Hoi"quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Maar jouw reacties op het woord 'Hoi' zijn een beetje overdreven vind ik![]()
Hoi Svennienenniequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
Dat kun je vinden, maar de laatste tijd heb ik echt een schurfthekel aan "Hoi". Dan vind ik zelfs "tvp" nog beter.
.
Ik kreeg de slappe lach toen Owen Wilson op de bank lag met dat boek 'Don't Jump!'quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Vince Vaughn met dat roodharige gestoorde mokkel"Cause I’d find youuuu"
![]()
![]()
Hoi Dadaquote:
Owen Wilson en Vince Vaughn in 1 film is altijd goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kreeg de slappe lach toen Owen Wilson op de bank lag met dat boek 'Don't Jump!'
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
Ik kreeg de slappe lach toen Owen Wilson op de bank lag met dat boek 'Don't Jump!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
O ja, die wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Dodgeball vond ik ook geweldig..
Met dat schilderijquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
En dat homofiele broertje was ook geweldig
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef Dada het volgende:
[..]ja die was leuk.
Of toen....JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had niet verwacht dat ie zo leuk zou zijn van tevoren![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer eens slapen..
.
Starsky & Hutch vond ik ook geweldig jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Owen Wilson en Vince Vaughn in 1 film is altijd goed.
Die moet ik nog zien. Maar ’s een keertje hurenquote:Dodgeball vond ik ook geweldig..
Ik had de trailer gezien en ging er wel heen met het idee dat deze film flink lachen zou zijn maar had ook gelezen dat de eerste helft van de film leuk was en de tweede helft veel minder. Na afloop snapte ik daar niets vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Tania18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat ie zo leuk zou zijn van tevoren![]()
TVP's mogen nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar de laatste tijd heb ik echt een schurfthekel aan "Hoi". Dan vind ik zelfs "tvp" nog beter.
.
ooohohohohohoohhh!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef timbob het volgende:
toet
he wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, potverdrie, heb ik de hele IDO-rel gemist.
Ja, over of er wel of niet een forum komt.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:55 schreef Duiveltja het volgende:
he wat?
Je moet straat zijn als je naar me kijkt, weet je wel?quote:If yah status ain't hood
I ain't checkin' for them
Betta be street if he lookin' at me
I need a soldier
That ain't scared to stand up for me
Known to carry big things if yah know what I mean
If yah status ain't hood
I ain't checkin' for them
Betta be street if he lookin' at me
I need a soldier
That ain't scared to stand up for me
Got to know to get dough and he betta be street
Nou Tom, dan kan jij het al schudden.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Soldier van Destiny's Child echt een van de slechtste songteksten ooit hebben. Zeker als je bedenkt dat de dames zo christelijk en braaf zijn.
[..]
Je moet straat zijn als je naar me kijkt, weet je wel?
Je moet wel grote dingen dragen, begrijp je?
Als je status niet from da hood is dan vind ik je stom!
Brr.
Sorry.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Waar is verdomme de citruspers als je hem nodig hebt?
't is niet altijd feest he.quote:
\quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
't is niet altijd feest he..
Jij!quote:
Dan ga je effe langs de buren.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij!
Zit ik hier met mn perssinaasappels zonder pers....![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan ga je effe langs de buren.
Hebben jullie ook een pers voor mijn sinaasappels![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Bupaaaaaaaaa!
Kan je mij m'n zusje even helpen?!?.
Niet zo.quote:
Het gaat om het haar he bij deze wedstrijd.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef Tania18 het volgende:
Je zusje lijkt echt helemaal niet op Chantal Janzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |