quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer?
En waar zie jij niksan staan?
Valt nu nog mee. 's morgens is het echt 30 graden onder nul, en 's middags is het precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
koud he?!
quote:
En uhh...wie is niksan?quote:Post van Dada voor het vorige topic:
Ik ben tegen Idols
Ik trek morgen mijn nieuwe trui aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valt nu nog mee. 's morgens is het echt 30 graden onder nul, en 's middags is het precies omgekeerd.
Freakquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik trek morgen mijn nieuwe trui aan
+ mijn nieuwe spijkerbroek en mijn nieuwe riem
Niet gelezenquote:
quote:
Mooie kleding weer gekocht. Ik ben weer van top tot teen Jack&Jonesquote:
Zelfs mijn onderbroekquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
Mooie kleding weer gekocht. Ik ben weer van top tot teen Jack&Jones![]()
Oh my godquote:
aha. maar nú is 't ook onder 't vriespunt....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
Valt nu nog mee. 's morgens is het echt 30 graden onder nul, en 's middags is het precies omgekeerd.
ik maak wel 'n kruikjequote:
Nee... alleen als ik de avond van te voren nieuwe kleding heb gekocht, dan zet ik dat klaar voor de volgende dag!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh my god!
Dus jij hebt van te voren de dag al aan het bespreken welke kledign je de volgende dag aan doet ?!
Hehe!quote:
Dat denk je, of dat weet jequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha. maar nú is 't ook onder 't vriespunt....
Wat?quote:
Dat jij zei dat je Idols niks vondquote:
Hoi D.quote:
Je doet niet meer leuk als toenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan wens ik jou daar veel plezier mee
toedeloe![]()
![]()
Ja, door IDO komen alle frustraties naar boven.quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Dat jij zei dat je Idols niks vond??
Goedenavond mevrouwquote:
Oh, vandaar. Maar het stond er zo raar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat kanIk drukte op "plaats bericht" en toen was het topic al vol en had ik geen rechten om te posten in dat topic. Dus zei ik het hier nog maar even
quote:
Heb ik ook gezien afgelopen vrijdag. Geweldige filmquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Dada het volgende:
The Wedding Crashers is echt zoEcht een aanrader
Niet gezien nog. Schnitzelparadijs is ook een aanrader.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Dada het volgende:
The Wedding Crashers is echt zoEcht een aanrader
Maar het komt er wel mooi nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, door IDO komen alle frustraties naar boven.
Dag meneerquote:
Ja doeiquote:
Na steeds slechter wordende argumenten van andere Admins, postte Tante Heineken dit:quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap de consternatie niet zo, IDO heeft jaarlijks en eigen publiek we wilden het niet meer in FTVR, niet in SHO,
eigen forum, loopt het niet, loopt het niet ruimen we het weer op, en anders ie er gewoon weer een tijdfelijk forum.
Staat het nu werkelijk iemand in de weg???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |