quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer?
En waar zie jij niksan staan?
Valt nu nog mee. 's morgens is het echt 30 graden onder nul, en 's middags is het precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
koud he?!
quote:
En uhh...wie is niksan?quote:Post van Dada voor het vorige topic:
Ik ben tegen Idols
Ik trek morgen mijn nieuwe trui aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valt nu nog mee. 's morgens is het echt 30 graden onder nul, en 's middags is het precies omgekeerd.
Freakquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik trek morgen mijn nieuwe trui aan
+ mijn nieuwe spijkerbroek en mijn nieuwe riem
Niet gelezenquote:
quote:
Mooie kleding weer gekocht. Ik ben weer van top tot teen Jack&Jonesquote:
Zelfs mijn onderbroekquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
Mooie kleding weer gekocht. Ik ben weer van top tot teen Jack&Jones![]()
Oh my godquote:
aha. maar nú is 't ook onder 't vriespunt....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
Valt nu nog mee. 's morgens is het echt 30 graden onder nul, en 's middags is het precies omgekeerd.
ik maak wel 'n kruikjequote:
Nee... alleen als ik de avond van te voren nieuwe kleding heb gekocht, dan zet ik dat klaar voor de volgende dag!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh my god!
Dus jij hebt van te voren de dag al aan het bespreken welke kledign je de volgende dag aan doet ?!
Hehe!quote:
Dat denk je, of dat weet jequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha. maar nú is 't ook onder 't vriespunt....
Wat?quote:
Dat jij zei dat je Idols niks vondquote:
Hoi D.quote:
Je doet niet meer leuk als toenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan wens ik jou daar veel plezier mee
toedeloe![]()
![]()
Ja, door IDO komen alle frustraties naar boven.quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Dat jij zei dat je Idols niks vond??
Goedenavond mevrouwquote:
Oh, vandaar. Maar het stond er zo raar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat kanIk drukte op "plaats bericht" en toen was het topic al vol en had ik geen rechten om te posten in dat topic. Dus zei ik het hier nog maar even
quote:
Heb ik ook gezien afgelopen vrijdag. Geweldige filmquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Dada het volgende:
The Wedding Crashers is echt zoEcht een aanrader
Niet gezien nog. Schnitzelparadijs is ook een aanrader.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef Dada het volgende:
The Wedding Crashers is echt zoEcht een aanrader
Maar het komt er wel mooi nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, door IDO komen alle frustraties naar boven.
Dag meneerquote:
Ja doeiquote:
Na steeds slechter wordende argumenten van andere Admins, postte Tante Heineken dit:quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap de consternatie niet zo, IDO heeft jaarlijks en eigen publiek we wilden het niet meer in FTVR, niet in SHO,
eigen forum, loopt het niet, loopt het niet ruimen we het weer op, en anders ie er gewoon weer een tijdfelijk forum.
Staat het nu werkelijk iemand in de weg???
Vind jij het wel boeiend danquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
Ja doei
Dat JIJ 'Hoi' niet boeiend genoeg vind, is jouw probleem.
En hoeveel flesjes Heineken had ze al op toen ze dat postte??quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Na steeds slechter wordende argumenten van andere Admins, postte Tante Heineken dit:
[..]
Yvonne is nooit nuchter joh, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En hoeveel flesjes Heineken had ze al op toen ze dat postte??![]()
Nieuw topic, ik zag zo snel even niks waar ik op wou reageren..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind jij het wel boeiend dan
En je was er net nog.. Helemaal overbodig dus.
.
Vince Vaughn met dat roodharige gestoorde mokkelquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Heb ik ook gezien afgelopen vrijdag. Geweldige film![]()
Dat kun je vinden, maar de laatste tijd heb ik echt een schurfthekel aan "Hoi"quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Maar jouw reacties op het woord 'Hoi' zijn een beetje overdreven vind ik![]()
Hoi Svennienenniequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
Dat kun je vinden, maar de laatste tijd heb ik echt een schurfthekel aan "Hoi". Dan vind ik zelfs "tvp" nog beter.
.
Ik kreeg de slappe lach toen Owen Wilson op de bank lag met dat boek 'Don't Jump!'quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Vince Vaughn met dat roodharige gestoorde mokkel"Cause I’d find youuuu"
![]()
![]()
Hoi Dadaquote:
Owen Wilson en Vince Vaughn in 1 film is altijd goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kreeg de slappe lach toen Owen Wilson op de bank lag met dat boek 'Don't Jump!'
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
Ik kreeg de slappe lach toen Owen Wilson op de bank lag met dat boek 'Don't Jump!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
O ja, die wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Dodgeball vond ik ook geweldig..
Met dat schilderijquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
En dat homofiele broertje was ook geweldig
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef Dada het volgende:
[..]ja die was leuk.
Of toen....JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had niet verwacht dat ie zo leuk zou zijn van tevoren![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer eens slapen..
.
Starsky & Hutch vond ik ook geweldig jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Owen Wilson en Vince Vaughn in 1 film is altijd goed.
Die moet ik nog zien. Maar ’s een keertje hurenquote:Dodgeball vond ik ook geweldig..
Ik had de trailer gezien en ging er wel heen met het idee dat deze film flink lachen zou zijn maar had ook gelezen dat de eerste helft van de film leuk was en de tweede helft veel minder. Na afloop snapte ik daar niets vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Tania18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat ie zo leuk zou zijn van tevoren![]()
TVP's mogen nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar de laatste tijd heb ik echt een schurfthekel aan "Hoi". Dan vind ik zelfs "tvp" nog beter.
.
ooohohohohohoohhh!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef timbob het volgende:
toet
he wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, potverdrie, heb ik de hele IDO-rel gemist.
Ja, over of er wel of niet een forum komt.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:55 schreef Duiveltja het volgende:
he wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |