trouwen?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Is er eigenlijk iemand die mij wél leuk vindt.?
he ik wilde op jou stemmen maar dat mocht niet!!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, ik had toch gehoopt van wel.quote:
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Jij bent tof.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
Sven en timbob niet zeuren, ik heb op jullie allebei gestemd
Jajaja inderdaad! Ik had nét op je gestemd toen je ging zeuren dus ik overwoog nog mn stem te wijzigenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent tof.. Jij mag voortaan altijd Hoi tegen mij zeggen.
.
.
Als je op mij stemt wel.quote:
dan stem ik op jouquote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je op mij stemt wel.!
Ik neem alle nare dingen terug, die ik ooit tegen je gezegd heb.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jajaja inderdaad! Ik had nét op je gestemd toen je ging zeuren dus ik overwoog nog mn stem te wijzigen
Eigenlijk moet je nu wel die hele lijst invullen.quote:
En je zegt nooit meer wat naars tegen me neem ik aanquote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem alle nare dingen terug, die ik ooit tegen je gezegd heb.![]()
![]()
![]()
nou, laat dan maar zitten!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je nu wel die hele lijst invullen..
nou, laat dan maar zitten!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je nu wel die hele lijst invullen..
Dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En je zegt nooit meer wat naars tegen me neem ik aan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
laat jij je zo makkelijk omkopen
nou, zeg maar wat je hebben wil dan
quote:
Ik heb de stem uiteraard al verwerkt.quote:
Ze zijn in beroep gegaan, waardoor 'ie vorig weekend spelen kon, maar volgens mij is de tweede uitspraak nog niet geweest?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Zeg, Beev, weet jij hoe dat met die schorsing van Landzaat zit?
Als ie geschorst wordt, ruil ik em namelijk voor Sneijder. Maar ik wacht nog wel ff.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zijn in beroep gegaan, waardoor 'ie vorig weekend spelen kon, maar volgens mij is de tweede uitspraak nog niet geweest?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |