Klote-Ajax.quote:
Goed zoquote:
Maar dat is oneerlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de stem uiteraard al verwerkt..
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Maar dat is oneerlijk
Als er maar op 1 duel gestemd is kan je dat niet meetellen vind ik... Als het niet op mij was dan![]()
* eens isquote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Maar dat is oneerlijk
Als er maar op 1 duel gestemd is kan je dat niet meetellen vind ik... Als het niet op mij was dan![]()
Van mij jaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
* eens is
moest ook die hele lijst invullen omdat het anders niet telde....
ofwel: alles of niets, en niets er tussenin
Springlevendquote:Op woensdag 21 september 2005 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
Tis hier ook best wel een beetje dood he?.
Ben jij wel eens in de stad eigenlijk?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zwaai je wel als je me tegenkomt?
Jazeker ben ik wel eens in de stad.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Ben jij wel eens in de stad eigenlijk?
Ik ben zó vaak in Amsterdam en ik ben je nog helemaal niet tegengekomen...
Zaterdagen en zondagen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jazeker ben ik wel eens in de stad.. Morgen weer bijvoorbeeld. En vrijdag. En maandag. En dinsdag. En donderdag. Woensdagen en vrijdagen kan ik niet beloven.
Ah vandaarquote:
Done.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef BVO het volgende:
Ze staat er nu opnieuw op, willen jullie even opnieuw stemmen?!.
http://www.scratchyourstyle.com/tmfsmash/index.php
en dan "Beoordeel de deelnemers" (onderaan) en dan als keuze "da bomb".
Zou fijn zijn..
Ik moet om 12:20 op school zijnquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Springlevend.
Morgen dagje amsterdam.
Mietjequote:Op donderdag 22 september 2005 08:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik moet om 12:20 op school zijn![]()
Mag ik mee?quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik hebBeaverhousen
aan mijn (SHO-Tournament-)kant!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |