Haal het uit je AT.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef TC03 het volgende:
Wat een kneuzen daar. Kijk dat je die blaadjes stiekem leest privé, oké, maar op daar dan met z'n allen op een forumpie over te kletsen. Triest.
klinkt een beetje raar uit de mond van een PUBrukkerquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef TC03 het volgende:
Wat een kneuzen daar. Kijk dat je die blaadjes stiekem leest privé, oké, maar op daar dan met z'n allen op een forumpie over te kletsen. Triest.
Ik kom amper in PUB.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:31 schreef Herald het volgende:
[..]
klinkt een beetje raar uit de mond van een PUBrukker
Ik bedoel maar, wat een kneus eigenlijk. Kijk dat je je ergert aan een forum als SHO en de mensen die er posten, oké, maar om daar dan een topic over te openen. Triest.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2003 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
Welkom bij de Frequently Asked Questions (F.A.Q.) van het Klaagbaak forum
In dit topic vind je informatie over en regeltjes met betrekking tot gebruik van het Klaagbaak forum. Algemene vragen met betrekking tot het gebruik van Fok! kan je vinden in de algemene FAQWaar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
Eensch.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, wat een kneus eigenlijk. Kijk dat je je ergert aan een forum als SHO en de mensen die er posten, oké, maar om daar dan een topic over te openen. Triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |