quote:
Wat ben je nou kinderachtig aan het doen, het is maar een tournament hoor, even stemmen is toch niet zoveel werkquote:Op maandag 19 september 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
2004...2005...2006 dus..
Precies, die awards komen binnen een maand ofzo, dan moet het tournament pas daarna weer.. Maar goed, doe maar wat je wil, ik doe alleen niet mee.
.
Als ik niet mee wil stemmen stem ik niet mee, klaar.quote:Op maandag 19 september 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben je nou kinderachtig aan het doen, het is maar een tournament hoor, even stemmen is toch niet zoveel werk
I knew it.quote:
Mooi, kon ik makkeljk een keuze maken dan. Was toch wel moeilijk.. jij of pberendsquote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik niet mee wil stemmen stem ik niet mee, klaar..
Heb er nu gewoon geen zin in, wat jij of jullie wil/willen moet jij/moeten jullie zelf weten..
Jij of Zhenar was ook moeilijk.quote:Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, kon ik makkeljk een keuze maken dan. Was toch wel moeilijk.. jij of pberends
LOL. Ik heb nog nooit gedacht "Wat heeft zij een lekkere tiet! (alleen de linker dan hè)"quote:Op maandag 19 september 2005 18:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee ik val niet op je kont je buik of je tiet.
Bar-rel is best een aardige kerelquote:
Bedoel je daar iets mee?quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij of Zhenar was ook moeilijk.
Ach het moet rijmen hequote:Op maandag 19 september 2005 18:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LOL. Ik heb nog nooit gedacht "Wat heeft zij een lekkere tiet! (alleen de linker dan hè)"
Alhoewel de setjes onderling verschillen, is het toch het geheel dat bepalend is.
True. True...quote:
trauma's?quote:Op maandag 19 september 2005 schreef Zhenar het volgende:
Kijken is één ding.
Maar zo te horen participeerde jij aan al die kermisellende!!!
Beschaafde mensen mogen in een paar attracties, een keer grijpautomaatje spelen en dan moeten ze, uitermate geërgerd door het aanwezige plebs, als de wiedeweerga naar huis!
Maar jij hebt wel voor mij gekozenquote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij of Zhenar was ook moeilijk.
Neuh.quote:
Jij hebt niet eens voor mij gekozen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel voor mij gekozenEn ik heb jou gekozen boven de moeder van mijn kind
achquote:
Je kunt tegenwoordig quoten uit gesloten topics.quote:
Ofquote:Op maandag 19 september 2005 19:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weetje wat trouwens mooi is bij vrouwen ?
Als ze een dun laagje eye liner onder de ogen hebben![]()
als dat bij jou het schoonheidsideaal is, moet zelfs jij toch wel makkelijk aan een knappe vrouw komen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weetje wat trouwens mooi is bij vrouwen ?
Als ze een dun laagje eye liner onder de ogen hebben![]()
ohquote:Op maandag 19 september 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig quoten uit gesloten topics.
OK, dan zal ik het maar oogluikend toezien.quote:Op maandag 19 september 2005 19:03 schreef timbob het volgende:
[..]
ach
het is niet iets wat ik leuk vind om meerdere keren per jaar te doen
maar 1 keer mag wel vind ik, kan ik voor de rest van het jaar weer lekker cultureel en verantwoord doen. [afbeelding]
Wat zelfs ikquote:Op maandag 19 september 2005 19:04 schreef timbob het volgende:
[..]
als dat bij jou het schoonheidsideaal is, moet zelfs jij toch wel makkelijk aan een knappe vrouw komen.
* gaat snel naar een museum om daarna een wijntje te drinken bij een pianoconcert met werken van tsaiskofskie (of een andere dooie rus.)quote:Op maandag 19 september 2005 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dan zal ik het maar oogluikend toezien.
Maar ik houd je in de gaten!![]()
![]()
alternatieve meisjes?quote:Op maandag 19 september 2005 19:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat zelfs ik![]()
Ik ben er trouwens achtergekomen dat alternative meisjes best leuk zijn trouwens![]()
Denk aan meisjes in van die skaters kledingquote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef timbob het volgende:
[..]
alternatieve meisjes?
hoe vat ik dat op?
net zoals een vegetarische vleesvervanger?
oeh ik had graag meegegaan zeg!!quote:Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef timbob het volgende:
* gaat snel naar een museum om daarna een wijntje te drinken bij een pianoconcert met werken van tsaiskofskie (of een andere dooie rus.)
achquote:Op maandag 19 september 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Denk aan meisjes in van die skaters kleding![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef timbob het volgende:
[..]
alternatieve meisjes?
hoe vat ik dat op?
quote:Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef timbob het volgende:
[..]
* gaat snel naar een museum om daarna een wijntje te drinken bij een pianoconcert met werken van tsaiskofskie (of een andere dooie rus.)
da's dus niet alto maar skatequote:Op maandag 19 september 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Denk aan meisjes in van die skaters kleding![]()
Soja-meisjesquote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef timbob het volgende:
[..]
alternatieve meisjes?
hoe vat ik dat op?
Ach het verschill weet ik niet maar die meisjes hebben vaak wel prachtige ogenquote:
Tja, daar ben je toch wel een dikke avond mee bezig. En als je de onvertaalde edities leest (wat je vanzelfsprekend doet), komt daar al gauw een extra anderhalf uur bij.quote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh ik had graag meegegaan zeg!!
maar ik wil ook voor morgenochtend het verzamelwerk van Kafka uithebben, dus dat gaat niet lukken
Jij ook niet voor mijquote:Op maandag 19 september 2005 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens voor mij gekozen.![]()
Misschien wel... de puntjes die ik heb geplaatst kunnen van alles betekenen!!!quote:
hm en stiekem wil ik er ook nog wat illustraties bij makenquote:Op maandag 19 september 2005 19:14 schreef Zhenar het volgende:
Tja, daar ben je toch wel een dikke avond mee bezig. En als je de onvertaalde edities leest (wat je vanzelfsprekend doet), komt daar al gauw een extra anderhalf uur bij.
Dat ik mijn naam nog heb gelaten voor jou naam wil ook wat betekenen... jij staat voor, ik achter...quote:Op maandag 19 september 2005 19:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien wel... de puntjes die ik heb geplaatst kunnen van alles betekenen!!!![]()
![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 19 september 2005 19:19 schreef mark_03 het volgende:
Dus het gaat nu officieel door het tournament?
Dan moet ik ook maar ff stemmen (zie bovenquote:
Oh Babette, wat weet je het voor de hand liggende toch heerlijk laconiek te brengen!quote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm en stiekem wil ik er ook nog wat illustraties bij maken
in aquarel, maar dat spreekt natuurlijk voor zich
Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ik mijn naam nog heb gelaten voor jou naam wil ook wat betekenen... jij staat voor, ik achter...![]()
En Orginial?quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef mark_03 het volgende:
Waarom zit Karoltje niet in het tournament en niksan wel.
Fliefd?quote:
Ze is wel mooi tochquote:
Ze lijkt op Marilyn Manson.quote:
Echt niet !quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef Zhenar het volgende:
Oh Babette, wat weet je het voor de hand liggende toch heerlijk laconiek te brengen!
Wellus!quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
MissBliss vs. Christine
Dizer vs. Zhenar Moeilijke keuze
LeBeau vs. mark_03 Moeilijke keuze
Dada vs. Duiveltja
_ElMaikel_ vs. Copycat
BVO vs. pberends Omdat BVO er zo graag uitwil...
Airelle vs. niksan Sorry Airellemaar niemand wint van niksan
Svensational vs. babette21 Moeilijk.![]()
bar_rel vs. Skaai
timbob vs. Tania18
beaverhausen vs. Bupatih
Tom_Tom- vs. PeRi
wat koop ik daarvoor?!?!?quote:Op maandag 19 september 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Svensational vs. babette21 Moeilijk.
Ey ik sta bij je favo fokkers en copycat nietquote:
Maak dan niet de verkeerde!quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat koop ik daarvoor?!?!? [afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey ik sta bij je favo fokkers en copycat niet![]()
Ja, maar...ja, maar....JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZO LIEFquote:
Omdat niksan de laatste twee maanden 3 posts heeft gehad in SC, en karoltje 2.quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef mark_03 het volgende:
Waarom zit Karoltje niet in het tournament en niksan wel.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar...ja, maar....JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZO LIEFBEGRIJP DAT DAN!!!!!!111
![]()
O +O +!!!
Het leven is al zo moeilijk (), laat me dan ook niet van die moeilijke keuzes maken...
IK WIL JULLIE ALLEMAAL![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat koop ik daarvoor?!?!? [afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey ik sta bij je favo fokkers en copycat niet![]()
En daarom is zo'n tournament nou zo leuk.quote:
Die heb je al. Van mijquote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef timbob het volgende:
het zal mij verbazen als ik 1 stem krijg!
Moet je maar niet tegenover Tania staanquote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef timbob het volgende:
het zal mij verbazen als ik 1 stem krijg!
En dat verwarmt mijn hartje.quote:
mja de zomer nadert zijn eind hequote:Op maandag 19 september 2005 20:19 schreef Svensational het volgende:
Wat is het ineens vroeg donker.!
Ja, ik weet het, maar het was me nog niet eerder opgevallen, wat gaat dat snel zeg.quote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja de zomer nadert zijn eind he![]()
Nu!quote:Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wanneer gaan we het hier weer eens over muziek hebben?
Nauw zegquote:
Good Charlottequote:Op maandag 19 september 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
Welke muziek wil je 't over hebben dan?
Sorry, dan haak ik afquote:Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Good Charlotte
Simple plan
Greenday en Nickelback![]()
Nickelbackquote:Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Good Charlotte
Simple plan
Greenday en Nickelback![]()
Metallica dan ?quote:
Racoon vind ik dan wel weer erg okquote:Op maandag 19 september 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Metallica dan ?
Within Temptation?
Intwine
Racoon !
Linkin park ?
Wees blij dat ie van dat verschrikkelijke Rap en R&B af isquote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nickelback
Wacht even... DUDE.. jij was toch altijd van Rap en R&B en zo... wtf is er met jou opeens? En nu ook met gothic music en zo. Waarom ga je opeens richting het juiste muziekpad lopen???
Hehe vind jequote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nickelback
Wacht even... DUDE.. jij was toch altijd van Rap en R&B en zo... wtf is er met jou opeens? En nu ook met gothic music en zo. Waarom ga je opeens richting het juiste muziekpad lopen???
Dude.quote:Op maandag 19 september 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Racoon vind ik dan wel weer erg ok.
Doe mij maar:
- Jack Johnson
- John Mayer
- Acda en de Munnik
- Jason Mraz
- Ramses Shaffy
- Robbie Williams
... en ik vergeet er nu ook nog een heeeeeeele boel.
Mooi lijstje ofniet...quote:
Fuck....quote:Op maandag 19 september 2005 21:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mooi lijstje ofniet...
Ik moet Coldplay ook nog toevoegen en een heel lijstje Sixties tracks (eigenlijk alles wat op de TOUR OF DUTY cd's stond).
quote:Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja Coldplay die had ik bijna live gezien .
Helaas was het uitverkocht
Dan al.quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef mark_03 het volgende:
3 maart weer naar Acda & De Munnik
In de Oosterpoort.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mooi lijstje ofniet...
Ik moet Coldplay ook nog toevoegen en een heel lijstje Sixties tracks (eigenlijk alles wat op de TOUR OF DUTY cd's stond).
quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef Zhenar het volgende:
Mijn favo muziek:
* De Jeugd van Tegenwoordig
Ik hou van jequote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef Zhenar het volgende:
Mijn favo muziek:
* Frank Sinatra
* Van Dik Hout
* Howard Shore
* Maroon 5
* Hans Zimmer
Ookal spreekt dat vanzelf, ik ben toch geroerd.quote:
Een kleine waarschuwing voortaan.quote:
Johnquote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Een kleine waarschuwing voortaan..
Wat heb ik me net trouwens doodgeërgerd zeg.
Abnormaal gewoon.quote:
Tja, Nicole... Wel jammer, maar voor de conflictfactor is het leuker als John (en Karl) erin blijvenquote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Abnormaal gewoon..
En nicole eruit.!!!
Nicole was juist eerlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, Nicole... Wel jammer, maar voor de conflictfactor is het leuker als John (en Karl) erin blijven
Nicole had van mij ook wel wat mogen zeggen, ipv alleen tegen de camera.quote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nicole was juist eerlijk.. Nicole had het liefst haar bek opengetrokken.
.
Die makke Belgen liepen er als schapen achteraan.!!!
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef pberends het volgende:
"Sexual slang" en politiek.
Politieke dingetjes.
tvp.
Wordt je daar niet opgewonden vanquote:
De TT gelezenquote:
Nicole zat tussen twee kampen in.quote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nicole had van mij ook wel wat mogen zeggen, ipv alleen tegen de camera.
Maar die Belgen waren idd blech.
Tja, da's waar.quote:
Wis en waarachtigquote:
Het gaat bij jou in ieder geval een stuk sneller dan bij Beev. Die moet eerst lootjes maken en alles uittellen etcquote:
Dat was binnen 10 minuten gebeurd hoor muts.quote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het gaat bij jou in ieder geval een stuk sneller dan bij Beev. Die moet eerst lootjes maken en alles uittellen etc![]()
Oh, was jij er ookquote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was binnen 10 minuten gebeurd hoor muts..
Jaja, achter m'n rug om zitten lullen he.quote:
Ja, maar Beev is dan weer sneller met de uitslag enzoquote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het gaat bij jou in ieder geval een stuk sneller dan bij Beev. Die moet eerst lootjes maken en alles uittellen etc![]()
Ik vond het verschrikkelijkquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaja, achter m'n rug om zitten lullen he..
Paradise Hotel was best okay.
Lijkt me toch eens leuk om mee te doen aan zo'n programma..
quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen..
Ik vond PH maar matig.quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaja, achter m'n rug om zitten lullen he..
Paradise Hotel was best okay.
Lijkt me toch eens leuk om mee te doen aan zo'n programma..
Dat was veel leuker ja, maar ik vind het al lang leuk dat het er weer is.quote:Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond het verschrikkelijk![]()
Ik wil Charla, Tara, Keith en Dave![]()
Niet, ze hebben alles verpest.quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was veel leuker ja, maar ik vind het al lang leuk dat het er weer is..
. Charla
.
Dat figuur met die bril.quote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet, ze hebben alles verpest.![]()
Zelfs het leuke beginliedje was er niet meer![]()
En dan dat stelletje sukkels bij elkaar. Ik ga die bewoners van BB nog waarderen zo
Truste Zhenar![]()
Sneuquote:
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op maandag 19 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
Maar het concept en Tanja Jess blijven leuk..
Same here.quote:Op maandag 19 september 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
waarom ging ik nou teruglezen?!
heb ik braaf het ER-topic vermeden, lees ik híer wie eruit is
Tot vandaag was het redelijk, vandaag was echter een geweldige aflevering, vol irritatie.quote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
Is ER wel leuk? Heb ik pas 1 keer gezien
Daarom heb ik het ook opgenomenquote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Over ER: Jullie hebben écht wat gemist..
erg he.... ik kreeg ineens bezoek dus heb de tweede helft maar opgenomenquote:
Volgende week toch nog maar eens kijken danquote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot vandaag was het redelijk, vandaag was echter een geweldige aflevering, vol irritatie..
Volgende week wordt het nog erger zag ik al.quote:Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgende week toch nog maar eens kijken dan![]()
LOL ik zat vorige week al helemaal lyrisch op de bank.....quote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Tot vandaag was het redelijk, vandaag was echter een geweldige aflevering, vol irritatie..
m'n zus kwam vertellen dat ze gaat trouwen, dus heb niet écht het gevoel iets gemist te hebbenquote:
Je bent weer 2 punten op me uitgelopenquote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
We waren 23e in de week Svurno, een record..
quote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef BVO het volgende:
Gefeliciteerd Babette+zus..
.
Ik wil ook.. http://www.scratchyourstyle.com/tmfsmash/dewinnaars.php
Hind komt ook namelijk.. Ik kan wel een foto als Jantje Smit doen.
.
Als wie dan?quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
Beter idee: Ik laat m'n zusje mee doen, die kan dat toch beter..
Dat weet ik eigenlijk ook nog niet.quote:
Jawelquote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook nog niet..
Maar ze is wel fotogenieker zeg maar..
En op Jan Smit lijken doe ik eigenlijk helemaal niet..
Ben vandaag begonnen met afvallen, was teveel aangekomen juist.quote:Op maandag 19 september 2005 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jawel
Maar dan moet je eerst weer wat aankomen![]()
Volgens mij heb je gewoon een eetstoornisquote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben vandaag begonnen met afvallen, was teveel aangekomen juist..
Ik moet d'r maar als Britney transformeren ofzo, kussen onder de shirt voor het effect..
190 cm en 87 kg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon een eetstoornis![]()
![]()
En dan van die sloeberkleren aan waar Britney altijd in loopt. Zo gepiept![]()
Dat is toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
190 cm en 87 kg..
Eetstoornis..
Uhuh, Britney kan je een beetje aandikken enzo..
Niet té zwaar, maar ook niet licht ofzo hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zoveel?
Niet dat ik er verstand van heb
Ben je zo snel dan 7 kilo aangekomen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet té zwaar, maar ook niet licht ofzo hoor..
Wil het gewoon weer even netjes hebben enzo, kilootje of 80..
Wat ik 5 maanden terug ofzo dus woog..
In maandje of 6 toch wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je zo snel dan 7 kilo aangekomen?![]()
Nou, ik ben echt weg![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:
Luister jij naar Alter Bridge?????quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:58 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, een nieuw tournament! Ik lees morgen bij! Als ik nuchter ben
Ondertussen: komt allen: Rock Meeting 9 Oktober Black&White Amsterdam.
Ik heb de komende 5 weken alleen les op vrijdag. Maar ik heb afgesproken met mijn projectteam om half 11 op school. Dus ik ga over een kwartier wegquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:37 schreef Dizer het volgende:
Heb ik ook note(s)?
Dan heb jij er nog veel meerquote:
seksuele intimidatie ja, heling, diefstal, drugssmokkel, moord, verkrachting, oude-omaatjes-roof, knikkers jatten van een klein kind, inbraak, belediging van de admins, FA's en moderators, postopkrikken en topics omhoog schoppen.quote:
echt waar??? dat ook???quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef Bupatih het volgende:
seksuele intimidatie ja, heling, diefstal, drugssmokkel, moord, verkrachting, oude-omaatjes-roof, knikkers jatten van een klein kind, inbraak, belediging van de admins, FA's en moderators, postopkrikken en topics omhoog schoppen.
Dat eerste wisten we al.. niks nieuws.. maar dat laatste zou nog eens kunnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
seksuele intimidatie ja, heling, diefstal, drugssmokkel, moord, verkrachting, oude-omaatjes-roof, knikkers jatten van een klein kind, inbraak, belediging van de admins, FA's en moderators, postopkrikken en topics omhoog schoppen.
Voor Lamon: evaluatie subfora.quote:
Idols 3 is toch nog helemaal niet geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
De conclusie was dat de populariteit van Idols steeds minder wordt en dat daarom een apart forum niet nodig is.
Eerste aflevering Idols1: 1.4 miljoen mensen
Eerste aflevering Idols2: 3.1 miljoen mensen
Eerste aflevering Idols3: 1.2 miljoen mensen
Idols is duidelijk op z'n retour.
Ja, hallo...we moeten het toch met één dingetje oneens zijn, anders lijkt het ook zo perfect.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niks meneer-Treble![]()
O ja, dat is waarquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hallo...we moeten het toch met één dingetje oneens zijn, anders lijkt het ook zo perfect..
quote:
Sorry, maar ik weet niet wanneer/of Idols 3 op TV was.quote:Maar lees die redenering van Lucille eens. Die klopt toch niet, of ligt het aan mij?
Idols 3 begint 22 oktober. Hoe kan zij dan de kijkcijfers weten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
[..]
Sorry, maar ik weet niet wanneer/of Idols 3 op TV was.![]()
Vraag het haar/hemquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idols 3 begint 22 oktober. Hoe kan zij dan de kijkcijfers weten?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag het haar/hem
Je hebt een mond gekregen, Tania.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik snap die redenering niet
Idols 3 moet nog beginnen![]()
En de eerste aflevering van 2 is beter bekeken dan van 1
Had ik al gedaan, maar ik wilde het even checken bij jou. Maar ach, echt behulpzaam ben je nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag het haar/hem
Je hebt een mond gekregen, Tania.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, maar ik wilde het even checken bij jou. Maar ach, echt behulpzaam ben je niet![]()
Wel knap dat je z'n achternaam weet, dat wist ik tot voor kort niet eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Ik zou jou altijd willen helpen.
Maar...maar...ik weet niks van Idols afIk moest nog in mijn geheugen graven om die Titulaer boven te krijgen enzo.
Eraf snijden. Direct. Dat werkt het beste.quote:
Ik onthoud altijd nutteloze informatiequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel knap dat je z'n achternaam weet, dat wist ik tot voor kort niet eens.
Nee,quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eraf snijden. Direct. Dat werkt het beste.
Ik blijf om je lachen, ELM.quote:
Ja, ik had het al door.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
plaats hier je prinsjesdag ondertitels!
voor pb..
verander je tvp eens héél snel in een leuke post.quote:
Ik heb last van m'n bilrand.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
verander je tvp eens héél snel in een leuke post..
Van teveel wijn krijg je een kater.quote:
Ja, wat zou ShowChat dan gezellig zijn, zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Ze zouden al die IDO-fans moeten bannen.
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wat zou ShowChat dan gezellig zijn, zeg.
Euuuuh...nééquote:
Nee, dan is het gezelligquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euuuuh...néé!
We hebben ook pberends nog.
Mister Lovehunk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef pberends het volgende:
Wie is Skaai nou weer? Mister Lovehunk?
quote:
Inderdaad. Wat een verschrikkelijk mens zeg!quote:
Je weet toch wel beterquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
Huh....ik maakte maar een grapje, hoor...
Nu snap ik het zelf ook niet meer..
Dat heb ik ook niet beweerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:15 schreef Skaai het volgende:
Nou, ik zie niemand die me roept hoor Sven
Ik wil het niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet beweerd
Maar je moet mag het tournament-lijstje even in vullen. Als je wil
En dat geldt ook voor pberends.
Dit is een strikvraag, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
Skaai, heb je ooit de irritatietest gedaan?
Hmm, had dat maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:49 schreef Skaai het volgende:
Ik tournament voor deze ene keer wel even mee Svendinges.
MissBliss ne
Dizer
mark_03
Duiveltja
Copycat
BVO
Airelle
babette21
Skaai DUH!
timbob
beaverhausen
PeRi
Nee Nano heeft met Captain Retardo ( Die grote vriend van mij die toen verandwoordelijk was voor de rikman sperma foto's van Yvonne )quote:
Wie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Nano heeft met Captain Retardo ( Die grote vriend van mij die toen verandwoordelijk was voor de rikman sperma foto's van Yvonne )
Waarom ging het uit?quote:Ze hebben trouwens wel wat gehad![]()
Van dat laatste heb ik geen idee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie?
En dat van die rikman wil ik niet eens weten, volgens mij.
[..]
Waarom ging het uit?
Mocht Nano niet meer in zijn SHO-ap spelen?
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van dat laatste heb ik geen idee.
En heb jij toen die foto's niet mee gekregen ?![]()
Nee, daarom zei ik gister ook:quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Klopt ook niks van
Nano staat in het avatar blok en doet niet mee aan het toernooi
Christine staat er niet in en doet wel mee aan het toernooi![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
Zo, de OP is weer helemaal aangepast en up-to-date!
Ach, zo interessant was dat niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ook die naakte-ijsmeis-hype niet meegekregen!
Je bent er wel heel vol van he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Van dat laatste heb ik geen idee.
En heb jij toen die foto's niet mee gekregen ?![]()
Ja, dan weet ik dus niet over wie je het hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:Nu ik hier toch ben:
Dat meisje uit de kaas-reclame
Ik weet niet welk merk, maar dat boeit me ook niet
Hihihihihihihihi
WAAR IS NIKSAN, SVENTJE?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik gister ook:
[..]
Ik heb hem er anders nog nooit over gehoord.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent er wel heel vol van he..
Hoe vaak je er al niet over begonnen bent..
Ja, gewoon...lief meisjequote:Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik dus niet over wie je het hebt.
Ja, dat vroeg ik me idd ook af. Dus heb ik haar maar uit de OP geflikkerd...quote:
Ze gaan nog wel overstag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef BVO het volgende:
Kunnen we de IDO-knokploeg niet op FOK! afsturen?.
Hoe gaaf en actueel is het?!quote:
Moet toch wel.quote:
niksan is druk met vanalles.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me idd ook af. Dus heb ik haar maar uit de OP geflikkerd...
Wanneer ga jij de IDO-rejection verdedigen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan is druk met vanalles.
En vindt Fok! niet meer zo interessant.
Maar da's géén reden om haar er zomaar uit te donderen![]()
!!!!
Iets met IDO.quote:
Dat zou zo geil zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat MB zometeen hier komt posten..
Damn right.quote:
Waarom zou ik dat moeten doen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij de IDO-rejection verdedigen?
Dat is dus wél een reden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan is druk met vanalles.
En vindt Fok! niet meer zo interessant.
Maar da's géén reden om haar er zomaar uit te donderen![]()
!!!!
Que?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:46 schreef Svensational het volgende:
Bedankt voor mijn icon trouwens, Buup.
Jij bent het grote brein achter de schermen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Wat heb ik nou weer gedaan?
Ik zal jou eens van de trap af laten donderen, zodat je snel beneden bent.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat MB zometeen hier komt posten..
Nou niet echt..quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je zag me gewoon online komen he?
Oké dan.quote:Oh en ik wil wel een note van je ja![]()
Toffe note heb ik nu he?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent het grote brein achter de schermen..
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je zag me gewoon online komen he?
Oh en ik wil wel een note van je ja![]()
Toffe note heb ik nu he?
@Dizer: Ja, ik luister Alter Bridge![]()
Oh en ik zal zo stemmen
Ohja, mijn spuit 11-postquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou niet echt..Ik zag je in dat FB-topic posten....dus je komt vanzelf hier terecht
[..]
Oké dan.![]()
Uhuh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |