Dat eerste wisten we al.. niks nieuws.. maar dat laatste zou nog eens kunnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
seksuele intimidatie ja, heling, diefstal, drugssmokkel, moord, verkrachting, oude-omaatjes-roof, knikkers jatten van een klein kind, inbraak, belediging van de admins, FA's en moderators, postopkrikken en topics omhoog schoppen.
Voor Lamon: evaluatie subfora.quote:
Idols 3 is toch nog helemaal niet geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
De conclusie was dat de populariteit van Idols steeds minder wordt en dat daarom een apart forum niet nodig is.
Eerste aflevering Idols1: 1.4 miljoen mensen
Eerste aflevering Idols2: 3.1 miljoen mensen
Eerste aflevering Idols3: 1.2 miljoen mensen
Idols is duidelijk op z'n retour.
Ja, hallo...we moeten het toch met één dingetje oneens zijn, anders lijkt het ook zo perfect.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niks meneer-Treble![]()
O ja, dat is waarquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hallo...we moeten het toch met één dingetje oneens zijn, anders lijkt het ook zo perfect..
quote:
Sorry, maar ik weet niet wanneer/of Idols 3 op TV was.quote:Maar lees die redenering van Lucille eens. Die klopt toch niet, of ligt het aan mij?
Idols 3 begint 22 oktober. Hoe kan zij dan de kijkcijfers weten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
[..]
Sorry, maar ik weet niet wanneer/of Idols 3 op TV was.![]()
Vraag het haar/hemquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idols 3 begint 22 oktober. Hoe kan zij dan de kijkcijfers weten?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag het haar/hem
Je hebt een mond gekregen, Tania.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik snap die redenering niet
Idols 3 moet nog beginnen![]()
En de eerste aflevering van 2 is beter bekeken dan van 1
Had ik al gedaan, maar ik wilde het even checken bij jou. Maar ach, echt behulpzaam ben je nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag het haar/hem
Je hebt een mond gekregen, Tania.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, maar ik wilde het even checken bij jou. Maar ach, echt behulpzaam ben je niet![]()
Wel knap dat je z'n achternaam weet, dat wist ik tot voor kort niet eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Ik zou jou altijd willen helpen.
Maar...maar...ik weet niks van Idols afIk moest nog in mijn geheugen graven om die Titulaer boven te krijgen enzo.
Eraf snijden. Direct. Dat werkt het beste.quote:
Ik onthoud altijd nutteloze informatiequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel knap dat je z'n achternaam weet, dat wist ik tot voor kort niet eens.
Nee,quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eraf snijden. Direct. Dat werkt het beste.
Ik blijf om je lachen, ELM.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |