Nicole had van mij ook wel wat mogen zeggen, ipv alleen tegen de camera.quote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nicole was juist eerlijk.. Nicole had het liefst haar bek opengetrokken.
.
Die makke Belgen liepen er als schapen achteraan.!!!
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef pberends het volgende:
"Sexual slang" en politiek.
Politieke dingetjes.
tvp.
Wordt je daar niet opgewonden vanquote:
De TT gelezenquote:
Nicole zat tussen twee kampen in.quote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nicole had van mij ook wel wat mogen zeggen, ipv alleen tegen de camera.
Maar die Belgen waren idd blech.
Tja, da's waar.quote:
Wis en waarachtigquote:
Het gaat bij jou in ieder geval een stuk sneller dan bij Beev. Die moet eerst lootjes maken en alles uittellen etcquote:
Dat was binnen 10 minuten gebeurd hoor muts.quote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het gaat bij jou in ieder geval een stuk sneller dan bij Beev. Die moet eerst lootjes maken en alles uittellen etc![]()
Oh, was jij er ookquote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was binnen 10 minuten gebeurd hoor muts..
Jaja, achter m'n rug om zitten lullen he.quote:
Ja, maar Beev is dan weer sneller met de uitslag enzoquote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het gaat bij jou in ieder geval een stuk sneller dan bij Beev. Die moet eerst lootjes maken en alles uittellen etc![]()
Ik vond het verschrikkelijkquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaja, achter m'n rug om zitten lullen he..
Paradise Hotel was best okay.
Lijkt me toch eens leuk om mee te doen aan zo'n programma..
quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen..
Ik vond PH maar matig.quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaja, achter m'n rug om zitten lullen he..
Paradise Hotel was best okay.
Lijkt me toch eens leuk om mee te doen aan zo'n programma..
Dat was veel leuker ja, maar ik vind het al lang leuk dat het er weer is.quote:Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond het verschrikkelijk![]()
Ik wil Charla, Tara, Keith en Dave![]()
Niet, ze hebben alles verpest.quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was veel leuker ja, maar ik vind het al lang leuk dat het er weer is..
. Charla
.
Dat figuur met die bril.quote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet, ze hebben alles verpest.![]()
Zelfs het leuke beginliedje was er niet meer![]()
En dan dat stelletje sukkels bij elkaar. Ik ga die bewoners van BB nog waarderen zo
Truste Zhenar![]()
Sneuquote:
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op maandag 19 september 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
Maar het concept en Tanja Jess blijven leuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |