Same here.quote:Op maandag 19 september 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
waarom ging ik nou teruglezen?!
heb ik braaf het ER-topic vermeden, lees ik híer wie eruit is

Tot vandaag was het redelijk, vandaag was echter een geweldige aflevering, vol irritatie.quote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
Is ER wel leuk? Heb ik pas 1 keer gezien

Daarom heb ik het ook opgenomenquote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Over ER: Jullie hebben écht wat gemist..

erg he.... ik kreeg ineens bezoek dus heb de tweede helft maar opgenomenquote:

Volgende week toch nog maar eens kijken danquote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot vandaag was het redelijk, vandaag was echter een geweldige aflevering, vol irritatie..

Volgende week wordt het nog erger zag ik al.quote:Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgende week toch nog maar eens kijken dan![]()

LOL ik zat vorige week al helemaal lyrisch op de bank.....quote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Tot vandaag was het redelijk, vandaag was echter een geweldige aflevering, vol irritatie..
m'n zus kwam vertellen dat ze gaat trouwen, dus heb niet écht het gevoel iets gemist te hebbenquote:

Je bent weer 2 punten op me uitgelopenquote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
We waren 23e in de week Svurno, een record..

quote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef BVO het volgende:
Gefeliciteerd Babette+zus..
.
Ik wil ook.. http://www.scratchyourstyle.com/tmfsmash/dewinnaars.php
Hind komt ook namelijk.. Ik kan wel een foto als Jantje Smit doen.
.

Als wie dan?quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
Beter idee: Ik laat m'n zusje mee doen, die kan dat toch beter..

Dat weet ik eigenlijk ook nog niet.quote:

Jawelquote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook nog niet..
Maar ze is wel fotogenieker zeg maar..
En op Jan Smit lijken doe ik eigenlijk helemaal niet..

Ben vandaag begonnen met afvallen, was teveel aangekomen juist.quote:Op maandag 19 september 2005 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jawel
Maar dan moet je eerst weer wat aankomen![]()

Volgens mij heb je gewoon een eetstoornisquote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben vandaag begonnen met afvallen, was teveel aangekomen juist..
Ik moet d'r maar als Britney transformeren ofzo, kussen onder de shirt voor het effect..

190 cm en 87 kg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon een eetstoornis![]()
![]()
En dan van die sloeberkleren aan waar Britney altijd in loopt. Zo gepiept![]()

Dat is toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
190 cm en 87 kg..
Eetstoornis..
Uhuh, Britney kan je een beetje aandikken enzo..

Niet té zwaar, maar ook niet licht ofzo hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zoveel?
Niet dat ik er verstand van heb

Ben je zo snel dan 7 kilo aangekomen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet té zwaar, maar ook niet licht ofzo hoor..
Wil het gewoon weer even netjes hebben enzo, kilootje of 80..
Wat ik 5 maanden terug ofzo dus woog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |