Ik zit bij allemaal van die lelijke horken in de klasquote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
Dat is toch zo'n vrouwenopleiding? Sla je slag, Svurno..
quote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef Tania18 het volgende:
Shit, net te laat
Die pech heb ik nou altijd
Jij blijft de hele nacht wakkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef BVO het volgende:
Oprah, herhaling Jensen, darts, tennis, Thuis, eten.....
Allemaal tegelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij blijft de hele nacht wakker??????
Wie?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lala lekker iemand moet het doen [afbeelding]
Die van Kusquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:22 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen
Ik moet vandaag voor het eerst beginnen met de Universiteit! Ik vind het eng
Hij is tof hequote:
Ken ik nietquote:
Beev, je zusjequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lala lekker iemand moet het doen [afbeelding]
Wacht maar tot ze met open mond lacht, dan zie je dat (nieuwe) paardengebit van haar en dan komt haar nieuwe lelijkheid pas écht goed tot uitingquote:
quote:
Of fan van mij, ik ben 3 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik word gewoon fan van Roseanne Barr ofzo! Hoef je dit soort taferelen ook niet te verwachten!
Ha! [afbeelding]
You go, girl.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of fan van mij, ik ben 3 kilo aangekomen![]()
Toen ik 4 kilo was afgevallen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
You go, girl.
Maar ik was ook al fan van jou voordat je 3 kilo was aangekomen.![]()
Houd gewoon een pak suiker in je hand. Ben je weer op je normale gewicht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen ik 4 kilo was afgevallen?
Bijna weer normaal dus![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Thee graag. Met kaneelsmaak. Zoethout mag ook.![]()
Klontje suiker graagquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] >>> [afbeelding]
Alsjeblieft.
Nou ja, zeg !quote:
Wel vaag, Want normaal heb je wel smaak.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel vaag, Want normaal heb je wel smaak.
Snap je hem?![]()
![]()
"Smaak" <-> "Proeven"
Whihihihi
Ik mis het koekje ook nogquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, zeg !
Ik zet een lief kopje kaneelthee mét suiker voor mevrouw..en ze begint te klagen
Hmm,. daar heb je wel een punt.quote:
Speculaasjequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm,. daar heb je wel een punt.
Maar vooruit, ik ben ook de beroerdste niet.
En jij ook niet.![]()
Wat voor koekje blieft madam?
Laar me dan ook niet schrikkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Tanjia, je hebt geknoeid.
Weet je wat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Speculaasje![]()
Maar m'n thee is onderhand al weer op, dus graag een nieuwe![]()
Die thee ziet er niet echt gezond uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je wat?
Je krijgt dit kopje thee:
[afbeelding]Vergeet het zakje er niet uit te halen.
waar al een lekker koekje bij zit
én
[afbeelding]
een speculaasje.
Sorry hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die thee ziet er niet echt gezond uit![]()
Oke oke, je hebt je best gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry hoorMevrouwtje-nooit-tevree.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:53 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik ff eten.
Al had ik allang een ontbijt op bed van Tania verwacht
Whehequote:
2 eitjes, 2 kopjes koffie, 2 glaasjes jus d'orange, 2 glazen champagne...oké.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Maar da's een beetje teveel van het goede...of eet je mee? [afbeelding]
Is het bij jullie ook zo dat je niet het hele jaar hoeft te gymmen? Dat was bij ons in ieder geval wel.quote:
oooooooooh bijna klaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Alleen dit jaar
da's ook zo lekker vaag volgens mij, wat kun je daar nou mee?!quote:en ik doe Commerciële economie
Op mijn pc'tje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:00 schreef babette21 het volgende:
waar?
Milfje van 16.quote:
"Je liet je zomaar door een ander stelen. En mijn geluk ging zomaar voor de bijl. Maar mijn verdriet kon jou niet zoveel schelen en dat was toch wel beneden alle peil..."quote:
Ah, oke. Maar volgens mij hou je dat toch altijd wel, dat je je kennis uit de praktijk haalt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef babette21 het volgende:
ik vond het een beetje een trieste bedoeling. komt ook wel omdat ik vooral voor een "muzische" versie had gekozen, want na 6 jaar had ik geen zin meer in theorie, maar achteraf had ik liever extra psychologie e.d. gehad dan steeds te moeten kleien, toneelspelen en bomenknuffelen...
heb altijd het idee dat ik mijn vakkennis vooral uit de praktijk heb (heb ook op de groep gewerkt, vandaar)
Lekker belangrijk, waarschijnlijk is ze heel intelligent en intellectueel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er met haar borsten gebeurd?
Maar ik ken haar innerlijk niet, dus kan ik alleen maar afgaan op het uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, waarschijnlijk is ze heel intelligent en intellectueel.
Je kan het wel inschatten. Of denk je dat KD een superbitch in het echt is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik ken haar innerlijk niet, dus kan ik alleen maar afgaan op het uiterlijk.
Maar bij KD wéét je gewoon dat ze superlief en -slim is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan het wel inschatten. Of denk je dat KD een superbitch in het echt is?
Damn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef Tania18 het volgende:
Klaar![]()
http://www.sperwer.be/img/visuals/klei-14.jpg
Tis inderdaad waar dat anorexia-patientjes minder hersencellen aanmaken door voedseltekort.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar bij KD wéét je gewoon dat ze superlief en -slim is..
Bij een blondje als HD is dat nog maar afwachten.
Ik krijg geen eens een complimentje over mijn kunstwerkquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn.Geen wonder dat jij Miss ShowChat 2004 bent.
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef Tania18 het volgende:
Klaar![]()
http://www.sperwer.be/img/visuals/klei-14.jpg
wanneer komen de herkansingen daarvan trouwens?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
Damn.Geen wonder dat jij Miss ShowChat 2004 bent.
Nou...prachtig, hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik krijg geen eens een complimentje over mijn kunstwerk![]()
Hoezo? Houd je van rellen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
wanneer komen de herkansingen daarvan trouwens?!
in ieder geval origineler, dat ben ik met je eensquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:33 schreef Bupatih het volgende:
Hier krijg je een stickertje van mij op je hand geplakt.
Ik had er toch echt een van deze opgeplaktquote:
Ah, nu niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Mijn internet doet weer stom tegen mij.
Ik verdien dat niet.
Hij herkent alleen Gmail, Fok! en Google.![]()
Dat zijn wel de meest essentiële sites natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Mijn internet doet weer stom tegen mij.
Ik verdien dat niet.
Dit:quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er met haar borsten gebeurd?
What else do you need?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Nu heeft ze erwtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit:
[afbeelding]
Nou had ze al niet veel tiet volgens mij hoor, maar wel een aardig breed figuur waardoor dat niet opviel... nu zitten die rare rondjes daar maar op zo'n stok-achtig iets
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zijn wel de meest essentiële sites natuurlijk
Da's ook weer waar.quote:
Mwah.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit:
[afbeelding]
Nou had ze al niet veel tiet volgens mij hoor, maar wel een aardig breed figuur waardoor dat niet opviel...
Ach ik snap het ook wel van der.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik vond dat juist het leuke aan Hilary Duff. Dat ze er wat "molliger", gezonder uitzag dan al die andere (tiener)idolen, zoals de Olsen Twins, Linsday Lohan, Paris Hilton en Nicole Richie..
Wat een foute opmerkingquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Mja, je ziet de botten er doorheen, schijnt in te zijn he.
Voor mij hoeft dat niet, je moet wel wat hebben om vast te pakken..
Is toch zo.quote:
Push-up bhquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah.:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar inderdaad, zonder een breed figuurtje ziet het er toch.....anders uit![]()
Ik WIST dat we op Hind zouden uitkomen ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Is toch zo..
Zo'n skelet op je, naast je, onder je, waar dan ookis niks.
.
Niet dat ik een dikke moet, maar gewoon een normaal figuur. Zoals H. dus..
Nou, dat bedoel ik. De meesten vinden haar te dik, terwijl ik haar een ideaal figuur vind hebben. Daarom haal ik haar er maar weer eens als voorbeeld bij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik WIST dat we op Hind zouden uitkomen ja.
De meesten vinden Hind trouwens te dik geloof ik.
Tuurlijk, dat zal ook wel het nodige helpen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Push-up bh
Sowieso zie je wel verschil in cupmaat tussen foto 1 en 2 & 3. Ik vond haar altijd een beetje een 'recht' figuur hebben zonder veel vorm maar wel een beetje breed dus. Tja, das altijd nog veel beter dan nu
Hahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. De meesten vinden haar te dik, terwijl ik haar een ideaal figuur vind hebben. Daarom haal ik haar er maar weer eens als voorbeeld bij..
Doe es niet zo triestig zeg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal ook wel het nodige helpen., maar je ziet wel degelijk een verschil toen toen (die goede, oude tijd
) en nu.
BEN IK NOU DE ENIGE OF WAT?!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat nieuwe Sugababes-nummer wel leuk geloof ik..
Treurig, ja..
HALLO ALLEMAAL hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Deed ik ook niet.
WELKOM ALLEMAAL OP HIND.NL
* evelien schrikt zich dood!
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef PeRi het volgende:
Duif! Ik kan niet zelf kopen, want ik ben geldoos. Tenzij jij voor mij betaalt![]()
Maar ik wil wel een keer met je mee gewoon, Amsterdam doen? Doordeweeks ben ik vanaf half2 beschikbaar, behalve 's maandags.
Dat doen Moslima's he. Omdat ze maagd moeten blijven voor het huwelijk laten ze zich anaal nemen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
dit wil ik helemaal niet weten van Hind.
En dát wil ik al helemaal niet weten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doen Moslima's he. Omdat ze maagd moeten blijven voor het huwelijk laten ze zich anaal nemen.
Ik zeg niet dat zij het doetquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dát wil ik al helemaal niet weten.[afbeelding]
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:
Waarom? Het zijn er meerdere en op andere foto's is ook te zien dat ze ineens zo'n ingevallen hoofd met enorm paardengebit heeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:59 schreef BVO het volgende:
Die foto's van Hillary Duff moeten trouwens wel gephotoshopt zijn..
Daarvoor heb je een vriendquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef PeRi het volgende:
Duif! Ik kan niet zelf kopen, want ik ben geldoos. Tenzij jij voor mij betaalt![]()
Ok is goed!quote:Maar ik wil wel een keer met je mee gewoon, Amsterdam doen? Doordeweeks ben ik vanaf half2 beschikbaar, behalve 's maandags.
Ga dan ook niet fokken onder het eten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Copycat het volgende:
Condooms?
Anale seks?
Ik ben aan het eten!![]()
Ik heb een verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:57 schreef Airelle het volgende:
Ga dan ook niet fokken onder het eten.
Zozo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een verantwoordelijkheid.
Gelukkig maar dan.quote:Maar al die vuige seks ten spijt smaakte m'n stoommaaltijd me heerlijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:07 schreef Copycat het volgende:
Nee, AH Koken en Stomen spaghetti voor in de magnetron.
Ik zweer bij ready made meals. Behalve mijn zelfgemaakte pasta caprese: daar kan geen ready made aan tipen.
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef Airelle het volgende:
Mag ik nog even klagen over de VJ's van tegenwoordig?
Fijnquote:
Renate vind ik nog niet het ergste, die kan tenminste nog presenteren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Renate is alleen leuk als de tv op 'mute' staat.
En voor de rest boeien die VJ's mij niet.
Verwachtingen én TMF?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Fijn
Oké! Vanmiddag ging het bij TMF Play (met Miljuschka en Renate) over duetten, nou ze zaten alleen maar te geinen met elkaar en ONVERSTAANBAAR te praten. Niets geen leuke duetten gezien..
Ach misschien heb ik gewoon verkeerde verwachtingen.
Ze praat alleen zo ...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Renate vind ik nog niet het ergste, die kan tenminste nog presenteren.
Maar die Miljuschka (ofzoiets).
Terwijl Renate nooit enige opleiding heeft afgemaakt en die Mildlkjflksdjflsdk heeft Gym. gedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze praat alleen zo ...
Volgens mij is Renate (als enige bij TMF) ook best wel slim.
Wát?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Terwijl Renate nooit enige opleiding heeft afgemaakt en die Mildlkjflksdjflsdk heeft Gym. gedaan.
Zo zie je maar weer... het maakt geen bal uit..
Ja echt, maar er is weinig van terug te zien.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja echt, maar er is weinig van terug te zien.
Ze heeft zeg maar weinig kennis van uitdrukkingen en spreekwoorden.
Is 03-jason_mraz-geek_in_the_pink niet beter?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
* Bupa 's aanrader van vandaag
[afbeelding] Jason Mraz - Life is Wonderful. [afbeelding]
Ah, een kenner.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Is 03-jason_mraz-geek_in_the_pink niet beter?
Ga zelf eens kijken en de proef onder de som nemenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals?
Voorbeelden willen we horen..
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ga zelf eens kijken en de proef onder de som nemen.
En dan is ze meteen dom?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja echt, maar er is weinig van terug te zien.
Ze heeft zeg maar weinig kennis van uitdrukkingen en spreekwoorden.
Dat heeft Airelle toch nergens beweerd?quote:
Nee dat klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heeft Airelle toch nergens beweerd?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu wel, ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze dan meteen dom.
ga eerst zelf maar eens kijken
Wat wou ze dan zeggen met dequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee dat klopt..
Maar ach, laat duiveltja toch....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat wou ze dan zeggen met de
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Renate is alleen leuk als de tv op 'mute' staat.
En voor de rest boeien die VJ's mij niet.
Wat ze daarmee wilt zeggen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met deze 'quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dank voor alle tekst en uitlegquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ze daarmee wilt zeggen?
Dat Miljuschka haar niks kan boeien (verwijzend naar mijn post)
óf
dat ze Miljuschka, in tegenstelling tot Renate, erg vindt (verwijzend naar haar eigen post).
En ik denk het laatste.
Althans, zo heb ik het geleerd met Begrijpend Lezen op de basisschool.
Ach jaquote:
Ik ken je te goed, Airelle.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Airelle het volgende:
En ik bedoelde inderdaad het tweede punt.
Ik krijg het nu pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach jaKort en bondig samenvatten kregen we pas een klas later.
Iets anders interpreteren. Heb je geleerd wat dat is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken alleen z'n eerste cd ... Waiting for my rocket to come.quote:
Duh, bolognese natuurlijk.quote:
Jep, dat kregen we na het hoofdstuk "Voorbarige conclusies trekken".quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iets anders interpreteren. Heb je geleerd wat dat is?
Juistem!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh, bolognese natuurlijk.
(Van de 3 traditionele smaken, hè)
Please, zeg dat het zo is.
Kijk, soms ben je wel grappigquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep, dat kregen we na het hoofdstuk "Voorbarige conclusies trekken".
Damn, ik ben té goed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Juistem!
1 Bolognese
2 Paprika
3 Naturel.
Ga je door voor de koelkast?.
Wat is mijn lievelingsdrankje? (+ alc.)quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, ik ben té goed..
Ach ja, waarom ook niet?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BVO, voortaan mag jij het woord voor me voerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Miljuschka is een eng wijf en Renate is leuk.
EM-ES-EN is handiger in deze.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Duiveltja het volgende:
Doe per mail niet hier
BrEeZaH. DuH LoL h1h1quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is mijn lievelingsdrankje? (+ alc.)
Stiekem ben ik wel een wijf, vandaar dat gezeikquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
Wat een gezeur Duivel over dat quoten, zo gauw je post, moet je maar zorgen dat je bericht kloppend is.
Baileys! en gewoon wijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BrEeZaH. DuH LoL h1h1
Maar euh...euh..ik weet het wel..als je het zegt, zeg ik zo van: "Ooooooh, ja" .
Euh...
Ik weet in ieder geval wel dat je breezers te zoet vindt.
Ik ben eigenlijk meer een vent, scheelt dat evenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel een wijf, vandaar dat gezeik![]()
Een simpele doch prettige oplossingquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ben je één klap van dat gezeur af :-).
Ow...dat wist ik nietquote:
Dat weer wel een beetje.quote:en gewoon wijn natuurlijk!
Dan vooral witte wijn (soms rosé), rood is niet zo aan mij besteed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ow...dat wist ik niet
[..]
Dat weer wel een beetje.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan vooral witte wijn (soms rosé), rood is niet zo aan mij besteed.
Een man met witte wijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer een vent, scheelt dat even.
Niks mis met witte wijn!quote:
Rood weliswaar. Wit alleen als er echt niets anders isquote:Op woensdag 7 september 2005 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niks mis met witte wijn!![]()
En niet alleen voor homo's. Er zijn genoeg mannen die wijn drinken.
Ik beperk me tot bier en rode wijn meestal. Heel af een toe een Jack Daniels cola ofzo. Verder hoeft het niet zo van mij.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:10 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind rode wijn zelf ook lekkerder (of beter nog, sangria!) maar wit lust ik ook altijd wel.
Al moet ik zeggen dat bijna elke vorm van alcohol er bij mij wel ingaat.
Je kan natuurlijk alles proberen, wat je niet lust giet je gewoon bij MissB naar binnen.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik beperk me tot bier en rode wijn meestal. Heel af een toe een Jack Daniels cola ofzo. Verder hoeft het niet zo van mij.
Witte wijn is zeker niet vies, maar als ik kan kiezen.... een stevige cabernet sauvignon.
Ik ken het meeste al hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk alles proberen, wat je niet lust giet je gewoon bij MissB naar binnen.![]()
Ik heb wel een reputatie opgebouwd he?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk alles proberen, wat je niet lust giet je gewoon bij MissB naar binnen.![]()
Wat een deceptie, topic gelijk doodquote:Op woensdag 7 september 2005 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken het meeste al hoor.
En MB lust ook lang niet alles, die houdt het wel op witte wijn en zoete mixjes.
Allemaal dingen die ik niet drink dus hequote:Op woensdag 7 september 2005 13:45 schreef HeatWave het volgende:
even de bar open dan :
[afbeelding].
met jus vast welquote:Op woensdag 7 september 2005 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik niet drink dus he
Mja okequote:
Die moet je er dan maar even bij denkenquote:
Qua alcoholinname is het wel goed dat ik weer naar school moet.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die moet je er dan maar even bij denken.
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Qua alcoholinname is het wel goed dat ik weer naar school moet.
Ik wou net vragen "Zit er water in die flessen dan?", maar toen gaf je toe dat je het (net als ik) met jus wel zou drinken en toen kende ik je weer.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik niet drink dus he
Ik drink ook water hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wou net vragen "Zit er water in die flessen dan?", maar toen gaf je toe dat je het (net als ik) met jus wel zou drinken en toen kende ik je weer.
Meestal tropicana of fruitontbijt hoorquote:
MissB is een jokkebrok!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal tropicana of fruitontbijt hoor.
Water zie ik je nooit drinken eigenlijk.
Water drink ik op school veel en als ik ga slapen een glas naast mn bedquote:Op woensdag 7 september 2005 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal tropicana of fruitontbijt hoor.
Water zie ik je nooit drinken eigenlijk.
Oh, op school zie ik je nooitquote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Water drink ik op school veel en als ik ga slapen een glas naast mn bed![]()
Ik lieg nooitquote:
Ik let wel op andere dingen op dat momentquote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
HeatWave is gewoon blind
De binnenkant van je ogen?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik let wel op andere dingen op dat moment.
quote:
Kijk, dat geloof ik dan weer meteen.quote:HeatWave is gewoon blind
Die ban in PUB of die ban van een vrijwel identieke kloon?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hahaha, Svurno gebanned..
Of loop ik weer achter?
Beide.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
Die ban in PUB of die ban van een vrijwel identieke kloon?.
Kristin Davisquote:
Het topic staat in MyAT, dus ik zat er al te kijken.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het topic staat in MyAT, dus ik zat er al te kijken.
Maarre....mooie foto's..
Ze is 20.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die broek. Ze denkt zeker dat ze 20 is.
Ow ja, das waar.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze is 20.
Nou ja, als je zou afgaan op haar uiterlijk.
Nu zie je ineens dat de omtrek 'beweegt' bij het ronddraaienquote:
Andijvie, MB. Andijvie.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu zie je ineens dat de omtrek 'beweegt' bij het ronddraaienLeuke smiley Buup!
![]()
Moet je mijn quote ook editten natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit!
Snel, edit je bericht! Niemand mag dat weten
Neuh.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Moet je mijn quote ook editten natuurlijk
Zeur niet zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |