BrEeZaH. DuH LoL h1h1quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is mijn lievelingsdrankje? (+ alc.)
Stiekem ben ik wel een wijf, vandaar dat gezeikquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
Wat een gezeur Duivel over dat quoten, zo gauw je post, moet je maar zorgen dat je bericht kloppend is.
Baileys! en gewoon wijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BrEeZaH. DuH LoL h1h1
Maar euh...euh..ik weet het wel..als je het zegt, zeg ik zo van: "Ooooooh, ja" .
Euh...
Ik weet in ieder geval wel dat je breezers te zoet vindt.
Ik ben eigenlijk meer een vent, scheelt dat evenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel een wijf, vandaar dat gezeik![]()
Een simpele doch prettige oplossingquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ben je één klap van dat gezeur af :-).
Ow...dat wist ik nietquote:
Dat weer wel een beetje.quote:en gewoon wijn natuurlijk!
Dan vooral witte wijn (soms rosé), rood is niet zo aan mij besteed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ow...dat wist ik niet
[..]
Dat weer wel een beetje.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan vooral witte wijn (soms rosé), rood is niet zo aan mij besteed.
Een man met witte wijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer een vent, scheelt dat even.
Niks mis met witte wijn!quote:
Rood weliswaar. Wit alleen als er echt niets anders isquote:Op woensdag 7 september 2005 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niks mis met witte wijn!![]()
En niet alleen voor homo's. Er zijn genoeg mannen die wijn drinken.
Ik beperk me tot bier en rode wijn meestal. Heel af een toe een Jack Daniels cola ofzo. Verder hoeft het niet zo van mij.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:10 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind rode wijn zelf ook lekkerder (of beter nog, sangria!) maar wit lust ik ook altijd wel.
Al moet ik zeggen dat bijna elke vorm van alcohol er bij mij wel ingaat.
Je kan natuurlijk alles proberen, wat je niet lust giet je gewoon bij MissB naar binnen.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik beperk me tot bier en rode wijn meestal. Heel af een toe een Jack Daniels cola ofzo. Verder hoeft het niet zo van mij.
Witte wijn is zeker niet vies, maar als ik kan kiezen.... een stevige cabernet sauvignon.
Ik ken het meeste al hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk alles proberen, wat je niet lust giet je gewoon bij MissB naar binnen.![]()
Ik heb wel een reputatie opgebouwd he?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk alles proberen, wat je niet lust giet je gewoon bij MissB naar binnen.![]()
Wat een deceptie, topic gelijk doodquote:Op woensdag 7 september 2005 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken het meeste al hoor.
En MB lust ook lang niet alles, die houdt het wel op witte wijn en zoete mixjes.
Allemaal dingen die ik niet drink dus hequote:Op woensdag 7 september 2005 13:45 schreef HeatWave het volgende:
even de bar open dan :
[afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |