Ja, ik was weg, ik moest van Amsterdam naar huis maar ik moest door heel Nederland reizen omdat er een seinstoring was. ER ook gemist dus en BBquote:Op maandag 5 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was je weg dan [afbeelding]?
Zoveel indruk heeft het dus gemaaktquote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Epe.. Daar was ik afgelopen jaar ook geloof ik.
. Met introductie.
Ff opzoeken..
Hoe heette hetquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
Weet je ook hoe het heet waar je heen gaat?! Of slaap je in een tent?.
Je bent dus ook langs Hoogeveen geweestquote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik was weg, ik moest van Amsterdam naar huis maar ik moest door heel Nederland reizen omdat er een seinstoring was. ER ook gemist dus en BB
Vast wel.quote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent dus ook langs Hoogeveen geweest????
Nou, zoek op.quote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik heb het wel ergens staan ja
En niet eens even uitstappenquote:
Het begint met een B.quote:
En het eindgt op een E. Toch?!quote:
Die reis duurde al 2 keer zolang als geplandquote:Op maandag 5 september 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
En niet eens even uitstappen![]()
.
Ja, zij en Johnny zijn vrijwillig opgestapt.quote:
Terwijl ze vandaag juist niet irritant, maar hartstikke leuk was.quote:
Ja had hier ook kunnen slapenquote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die reis duurde al 2 keer zolang als gepland
Vrijwillig kon je dat van haar niet noemen he.quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zij en Johnny zijn vrijwillig opgestapt..
Wat voor toernooi?!quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Beev, een toernooi van 165 deelnemers, hoe doe ik dat?
Ik heb het maar half gezien vandaagquote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Vrijwillig kon je dat van haar niet noemen he.!
Hee, die site kende ik noh nietquote:
Neequote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja had hier ook kunnen slapen.
Huh, is dr been gebroken?? Mja dan zou ik ook naar huis gaanquote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl ze vandaag juist niet irritant, maar hartstikke leuk was..
Ze vond het "supertof" dat ze in het gevecht ondergeduwd werd..
Ze brak d'r been..
Dat doet natuurlijk eventjes niet terzakequote:
Ze brak d'r been en moet 1.5 maand in het gips.quote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het maar half gezien vandaag.
[..]
Hee, die site kende ik noh niet. Maar daar ga ik naar toe ja
.
Thema: Disco
Dat klinkt goedquote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
Nee, heb teveel gedronken om me veel te herinneren..
Je zou groepen kunnen doen (15x11 of 11x15 of een andere indeling... 15x8 en 5x9.... enz...).quote:Op maandag 5 september 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doet natuurlijk eventjes niet terzake.
Oooow, ik dacht dat ze gewoon net als die sukkel wegging omdat ze het niet aankon ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze brak d'r been en moet 1.5 maand in het gips..
Ligt eraan, die introductieweekendorganisatie van die uni zorgde ervoor.. moest je wel betalen... maar das overal anders dan natuurlijk... stond het er niet bij?quote:Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Kun je daar drank kopen of moet ik zelf meenemen
?
Ik moet ook wel eens naar huisquote:
Dat klinkt wel goed jaquote:Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zou groepen kunnen doen (15x11 of 11x15 of een andere indeling)
Daar stem ik altijd bij mee.quote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed ja.
Oh, en het wordt een ONM Tournament, niks voor jou dus.
Neuh, ik heb niks over drank gehoord....maar lijkt me dat er wel wat geregeld isquote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ligt eraan, die introductieweekendorganisatie van die uni zorgde ervoor.. moest je wel betalen... maar das overal anders dan natuurlijk... stond het er niet bij?.
Het slapen was een hel, die matjes waren 20 cm. breed ofzo.. Nou ja, 50.
Ik denk niet dat je op Julia gaat stemmen dit tournamentquote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar stem ik altijd bij mee..
Aďscha, Julia.....!
Mammie mist mequote:
De vervelendste is het dan?!?quote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je op Julia gaat stemmen dit tournament.
De weersvoorspellingen zijn goedquote:Op maandag 5 september 2005 23:45 schreef BVO het volgende:
Bij ons zeikte het van de regen, dus na die spellen in het bos kwam je helemaal verzopen en onder de modder terug.. wat een drama was dat zeg...
Maargoed, 't was wel aardig..
Ja, mensen afzeiken is natuurlijk ook veel leuker dan ze complimenten te gevenquote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
De vervelendste is het dan?!?.
Het blijkt bij de mijne maar weer dat dat het altijd beter doet dan "Favoriete....."-tournaments..
Trustequote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nu m'n tas maar eens inpakken, dan Sterrenslag kijken en dan slapen.
Ik wacht nog wel even op het volgende topic, die kun jij dan mooi openen.quote:
Doe maarquote:Op maandag 5 september 2005 23:51 schreef BVO het volgende:
Ik wilde er een openen.. Ben alleen vergeten waarover.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |