Ja, ik was weg, ik moest van Amsterdam naar huis maar ik moest door heel Nederland reizen omdat er een seinstoring was. ER ook gemist dus en BBquote:Op maandag 5 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was je weg dan [afbeelding]?
Zoveel indruk heeft het dus gemaaktquote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Epe.. Daar was ik afgelopen jaar ook geloof ik.
. Met introductie.
Ff opzoeken..
Hoe heette hetquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
Weet je ook hoe het heet waar je heen gaat?! Of slaap je in een tent?.
Je bent dus ook langs Hoogeveen geweestquote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik was weg, ik moest van Amsterdam naar huis maar ik moest door heel Nederland reizen omdat er een seinstoring was. ER ook gemist dus en BB
Vast wel.quote:Op maandag 5 september 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent dus ook langs Hoogeveen geweest????
Nou, zoek op.quote:Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik heb het wel ergens staan ja
En niet eens even uitstappenquote:
Het begint met een B.quote:
En het eindgt op een E. Toch?!quote:
Die reis duurde al 2 keer zolang als geplandquote:Op maandag 5 september 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
En niet eens even uitstappen![]()
.
Ja, zij en Johnny zijn vrijwillig opgestapt.quote:
Terwijl ze vandaag juist niet irritant, maar hartstikke leuk was.quote:
Ja had hier ook kunnen slapenquote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die reis duurde al 2 keer zolang als gepland
Vrijwillig kon je dat van haar niet noemen he.quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zij en Johnny zijn vrijwillig opgestapt..
Wat voor toernooi?!quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Beev, een toernooi van 165 deelnemers, hoe doe ik dat?
Ik heb het maar half gezien vandaagquote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Vrijwillig kon je dat van haar niet noemen he.!
Hee, die site kende ik noh nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |