Jij hebt tenminste maar één lesuur.quote:Op maandag 5 september 2005 17:35 schreef niksan het volgende:
Leuk zo'n eerste dag naar school: [afbeelding]
Ik was mijn bus nog niet uitgestapt en ik hoorde van een klasgenoot dat mijn enige lesuur verviel [afbeelding]
Kon ik dat roteind weer terug in die hitte en dat helemaal voor niets.
Ja, dat zal wel weer saai zijnquote:
Wat dan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb eindelijk iets leuks gezien op Talpa..
Oh, "hier"quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Sven, hier kan je Bert en Svernie () helemaal terug zien.
.
Morgen vrij.quote:Op maandag 5 september 2005 20:58 schreef Airelle het volgende:
Morgen alleen maar Gym, AK en FA1,2.
Hoe tof.
Ken ik al.quote:Op maandag 5 september 2005 21:05 schreef Svensational het volgende:
De Lama's op Lowlands.
Hoe tof..
Als je van politiek houdt: Arjen Erkel wordt hilarisch!quote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel weer saai zijn!
Met je topicspam.quote:Op maandag 5 september 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
Hoe geloofwaardig en daadkrachtig is D66 nog?
Vond ik welquote:Op maandag 5 september 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken ik al..
En niet zo tof als normaal.
Zou een interessant topic kunnen zijn. "Hoeveel topics open jij gemiddeld per dag".quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met je topicspam..
Dude, hoeveel topics open jij per dag?.
Ja, dat is best irritant jaquote:
Derde fragment: De Vliegende Panters - De grote drie - Scrotumquote:
Ik ben ook geinteresseerd in andersmans topics. Waarom posten jullie je topics niet hier?quote:Op maandag 5 september 2005 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is best irritant ja.
Kijk hierboven naar mijn posts/links.quote:Op maandag 5 september 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben ook geinteresseerd in andersmans topics. Waarom posten jullie je topics niet hier?
Daar is ShowChat niet voorquote:Op maandag 5 september 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben ook geinteresseerd in andersmans topics. Waarom posten jullie je topics niet hier?
Ik kwam in de krant :D Wie wil me aanraken?quote:Op maandag 5 september 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Wilde ik iets posten in: BN'-ers overleden !quote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kwam in de krant :D Wie wil me aanraken?
Aanslag op 11 september!!!
Bij dat Keirin he...
Weerleggen voor Dummies
[TK] Pausmobiel
-----------------------------------------
BN'-ers overleden !
Duo's die het net niet haalden
Gerecyclede Slogans.
Meer Menno op TV !!
Bifi-mysterie ontrafeld!!!
Klokhuis-humor
"TTT-eerbetoon op CD uitgelekt"
Laten we Alfred van den Heuvel duwen...
Echtquote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Studeren is tof.
Duh. Wat wil je met zo'n succevol topic.quote:Op maandag 5 september 2005 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wilde ik iets posten in: BN'-ers overleden !
Zit ie vol.
Nee joh.quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef mark_03 het volgende:
Is er nog geen vervolg op dat topic Bupa
Ik ben vandaag begonnen.quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Na een dag valt het me niet tegen..
Wanneer begin jij, Buup? Of ben je al bezig?
Ace Venturaquote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
En ik ben net als Jim Carrey: Ik doe niet aan sequels.
Het was bij mij alleen nog maar een introductiedag, dus of ik studeren leuk vind weet ik nog niet.quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Na een dag valt het me niet tegen..
Wanneer begin jij, Buup? Of ben je al bezig?
Dat was de eerste en laatste keer voor hem.quote:
Was je weg danquote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, ik ben er weer.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
Morgen op introductiekamp naarEpe
Kom je nog ff langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |