I knowquote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig aan he? Als het niet gaat moet je maar even wachten tot ik weer thuis ben.

quote:

Als je er maar niks over verklaptquote:

Het jaar voordat ik naar Australie zat heb ik gewoon een jaar in Nederland gewerkt.quote:Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
he?? sinds 2 jaar??? je hebt toch maar 1 jaar geskipped????
anyway: veel succes (en plezier in je meidenklas)![]()

Warmquote:

quote:Op maandag 5 september 2005 11:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alles komt goed
Trouwens:
[..]
Goeie studie heb je gekozen![]()

Ja, ik had een lange broek aangetrokken, dus ik zweette me echt de pleuris daarquote:Op maandag 5 september 2005 16:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat kun jij je ervaringen toch altijd mooi verwoorden![]()
![]()

quote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef pberends het volgende:
Succes van BB is totaal te danken aan dat er een paar lekkere wijven inzitten. Niet meer niet minder. Anders keek er geen hond naar.

quote:Op maandag 5 september 2005 17:35 schreef niksan het volgende:
Leuk zo'n eerste dag naar school: [afbeelding]
Ik was mijn bus nog niet uitgestapt en ik hoorde van een klasgenoot dat mijn enige lesuur verviel [afbeelding]
Kon ik dat roteind weer terug in die hitte en dat helemaal voor niets.

Nu snap ik waarom iedereen haar zo leuk vindquote:

Same herequote:Op maandag 5 september 2005 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb morgen mn eerste lesdag en dan heb ik half 11 een voorlichting en half 3 1 uur les![]()
![]()
Sowieso is het rooster kut, want vorige week kreeg ik het rooster: 2 dagen les![]()
Vrijdag kreeg ik de verbeterde versie: ze hebben die 2 dagen uitgerekt naar 4 dagen met al die dagen 1 of 2 uur les![]()
Dus dan zit ik hoogstens 1,5 uur op school per dag, maar daar reis ik dan wel dik 2 uur voor![]()

O.a. dit dus: http://bigbrother.fok.nl/blog/209quote:Op maandag 5 september 2005 17:45 schreef BVO het volgende:Dat geroddel van haar. . Nu is roddelen niet zo erg, maar wel als het hypocriete onzin is.

Ja idd hoor... om nou elkke dag zo lang te reizen voor 2 miezerige uurtjes lesquote:Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef niksan het volgende:
[..]
Same here
En het erge is dat ik het rooster van een andere klas gezien (jaja dezelfde opleiding) en zij hebben geen enkel tussenuur en altijd op tijd uit
! boehoee!. Ik heb een dag waar ik moet wachten van tien to drie wachten op twee uur les
School is oneerlijk
Maar ja, ik spijbel wel een paar uurtjes![]()

Mja, je wéét toch niet of het allemaal hypocriete onzin is?? Ik moet zeggen dat ik Lieske ook wel heel erg flirterig over vind komen dus misschien ís het wel een slet 1e klas.. (had ze zoiets niet zelf gezegd?) Mja Tanja is vast ook geen onbeschreven blad, maar ik vind haar wel leukquote:Op maandag 5 september 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
Tanja..
Dat rokengedoe is al triest. .
Dat geroddel van haar. . Nu is roddelen niet zo erg, maar wel als het hypocriete onzin is.
Nee, dat mens mag er van mij snel uit.

Ik zat net even naar de streams te kijken en volgens mij is die Lieske juist een onzeker onervaren meisje dat met een grote bek en wat geklef zich beter wil voelen...quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, je wéét toch niet of het allemaal hypocriete onzin is?? Ik moet zeggen dat ik Lieske ook wel heel erg flirterig over vind komen dus misschien ís het wel een slet 1e klas.. (had ze zoiets niet zelf gezegd?) Mja Tanja is vast ook geen onbeschreven blad, maar ik vind haar wel leuk
Nu vind IK het irritante persoon eens leuk Beev, meestal is het andersom (ik noem een Elsje)

Ze zei toch dat ze nog nooit een vriendje had gehad??quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef MissBliss het volgende:
(had ze zoiets niet zelf gezegd?) )

Dat weet jij al na één uitzendingquote:Op maandag 5 september 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Maar Elsje is wel eerlijk en zegt het recht in d'r gezicht

Ik DACHT net iets te lezen in het Lieske-topic dat haar ouders op tv zouden moeten zien dat ze zei dat ze een sletje was ofzo.. Maar ik volg het niet zo goed dat ik het precies weet.quote:Op maandag 5 september 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze nog nooit een vriendje had gehad??

Dat zag ik toch in die eerste uitzending.quote:Op maandag 5 september 2005 18:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet jij al na één uitzending?

Nou, hup, naar de winkel en kopen dat ding.quote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef Airelle het volgende:
Ik vind Give me a sign leuk!.
Het duurde even... maar betrapte me erzelf op dat ik 'um steeds repeatte.

Ik koop geen singles.quote:Op maandag 5 september 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, hup, naar de winkel en kopen dat ding.

Ik ook nooit, alleen van haar.quote:Op maandag 5 september 2005 19:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik koop geen singles.
Koop ik nog net ze lief het hele album.

Ik welquote:

Je avatar.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |