Ik vind aan Wytske "Ik heb een IQ te delen met alle belspelletjeskijkers" Kenemans ook weinig aan.quote:Op zondag 4 september 2005 20:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Net een hert dat recht in de koplampen van een auto kijkt vlak voordat het wordt doodgereden
Ben je je grappen weer aan het recyclen, pb?quote:Op zondag 4 september 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
[..]
"Ik heb een IQ te delen met alle belspelletjeskijkers"
Ik ben groot voorstander van een goed milieu.quote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je je grappen weer aan het recyclen, pb?
Maar kóm je ook uit een goed milieu?quote:Op zondag 4 september 2005 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van een goed milieu.
Gedeeltelijk, als je de foto van mij en m'n broer in m'n fotoboek ziet.quote:Op zondag 4 september 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar kóm je ook uit een goed milieu?
Maar dat zijn nepfoto's, pb. Iedere bosjosti heeft dat door.quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, als je de foto van mij en m'n broer in m'n fotoboek ziet.
Is het zo overduidelijk dat ik Brad Pitt benquote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat zijn nepfoto's, pb. Iedere bosjosti heeft dat door.
Zou Angelina Jolie willen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Is het zo overduidelijk dat ik Brad Pitt ben?
Mijn laptop is weer hersteld van een kortstondig ziektebed.quote:Op zondag 4 september 2005 14:54 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft even puterproblemen en is dus niet aanwezig![]()
quote:
Jawel!quote:
En foto's.quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel!
Naakt!!!
Met franjes enzo.
...maar nu even niet.quote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef Copycat het volgende:
Wat ben jij eenkennig!
Van mij mag iedereen aanhaken.
Ben je Copycat aan't versieren?quote:
De Negerhut van Oom Tom voor Michiel Smit.quote:Op zondag 4 september 2005 22:02 schreef pberends het volgende:
Welke boeken raad jij aan voor politici?
Post het dan in dat topic man!quote:Op zondag 4 september 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Negerhut van Oom Tom voor Michiel Smit.
Ik post niet in dat verderfelijke subforum.quote:
Ach, lik toch m'n lul!quote:Op zondag 4 september 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik post niet in dat verderfelijke subforum.
Ik leg ze hier wel voor, als jij ze daar dan inkopt.
Misschien dat Sven wil?quote:
ONZ-topics in POL zijn oké.quote:Tis meer een ONZ-topic.
Wat is dat saai zegquote:Op zondag 4 september 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik Koefnoen kijken. En daarna naar bed.
Koefnoen ja slaat idd nergens op kan je nog beter BB volgenquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:41 schreef timbob het volgende:
Hoi!
ik ga morgen semi-verhuizen naar den-bosch
ik ga er iig slapen. maar neem m'n bed en pc nog niet mee.
dus geen fok voor timbob
maar dat komt daarna wel weer
dus tot over een week
(niet dat ik de laatste tijd al zoveel fokte)
Als je het ven niet meer ziet. Gewoon indenken dat iedereen naakt is......... en jij ookquote:Op maandag 5 september 2005 07:33 schreef Svensational het volgende:
Ik moet vandaag voor het eerst sinds twee jaar weer naar school.
he?? sinds 2 jaar??? je hebt toch maar 1 jaar geskipped????quote:Op maandag 5 september 2005 07:33 schreef Svensational het volgende:
Ik moet vandaag voor het eerst sinds twee jaar weer naar school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |