Ik vind aan Wytske "Ik heb een IQ te delen met alle belspelletjeskijkers" Kenemans ook weinig aan.quote:Op zondag 4 september 2005 20:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Net een hert dat recht in de koplampen van een auto kijkt vlak voordat het wordt doodgereden
Ben je je grappen weer aan het recyclen, pb?quote:Op zondag 4 september 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
[..]
"Ik heb een IQ te delen met alle belspelletjeskijkers"
Ik ben groot voorstander van een goed milieu.quote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je je grappen weer aan het recyclen, pb?
Maar kóm je ook uit een goed milieu?quote:Op zondag 4 september 2005 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van een goed milieu.
Gedeeltelijk, als je de foto van mij en m'n broer in m'n fotoboek ziet.quote:Op zondag 4 september 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar kóm je ook uit een goed milieu?
Maar dat zijn nepfoto's, pb. Iedere bosjosti heeft dat door.quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, als je de foto van mij en m'n broer in m'n fotoboek ziet.
Is het zo overduidelijk dat ik Brad Pitt benquote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat zijn nepfoto's, pb. Iedere bosjosti heeft dat door.
Zou Angelina Jolie willen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Is het zo overduidelijk dat ik Brad Pitt ben?
Mijn laptop is weer hersteld van een kortstondig ziektebed.quote:Op zondag 4 september 2005 14:54 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft even puterproblemen en is dus niet aanwezig![]()
quote:
Jawel!quote:
En foto's.quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel!
Naakt!!!
Met franjes enzo.
...maar nu even niet.quote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef Copycat het volgende:
Wat ben jij eenkennig!
Van mij mag iedereen aanhaken.
Ben je Copycat aan't versieren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |