I knowquote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig aan he? Als het niet gaat moet je maar even wachten tot ik weer thuis ben.
quote:
Als je er maar niks over verklaptquote:
Het jaar voordat ik naar Australie zat heb ik gewoon een jaar in Nederland gewerkt.quote:Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
he?? sinds 2 jaar??? je hebt toch maar 1 jaar geskipped????
anyway: veel succes (en plezier in je meidenklas)![]()
Warmquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 11:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alles komt goed
Trouwens:
[..]
Goeie studie heb je gekozen![]()
Ja, ik had een lange broek aangetrokken, dus ik zweette me echt de pleuris daarquote:Op maandag 5 september 2005 16:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat kun jij je ervaringen toch altijd mooi verwoorden![]()
![]()

quote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef pberends het volgende:
Succes van BB is totaal te danken aan dat er een paar lekkere wijven inzitten. Niet meer niet minder. Anders keek er geen hond naar.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:35 schreef niksan het volgende:
Leuk zo'n eerste dag naar school: [afbeelding]
Ik was mijn bus nog niet uitgestapt en ik hoorde van een klasgenoot dat mijn enige lesuur verviel [afbeelding]
Kon ik dat roteind weer terug in die hitte en dat helemaal voor niets.
Nu snap ik waarom iedereen haar zo leuk vindquote:
Same herequote:Op maandag 5 september 2005 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb morgen mn eerste lesdag en dan heb ik half 11 een voorlichting en half 3 1 uur les![]()
![]()
Sowieso is het rooster kut, want vorige week kreeg ik het rooster: 2 dagen les![]()
Vrijdag kreeg ik de verbeterde versie: ze hebben die 2 dagen uitgerekt naar 4 dagen met al die dagen 1 of 2 uur les![]()
Dus dan zit ik hoogstens 1,5 uur op school per dag, maar daar reis ik dan wel dik 2 uur voor![]()
O.a. dit dus: http://bigbrother.fok.nl/blog/209quote:Op maandag 5 september 2005 17:45 schreef BVO het volgende:Dat geroddel van haar. . Nu is roddelen niet zo erg, maar wel als het hypocriete onzin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |