nee is niet moeilijk, ik heb het ook zelf gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef Zhenar het volgende:
Woehoe!!! Ik zie net dat mijn internetverbinding begin volgende week wordt opgeleverd! Nu maar hopen dat het geen superdomme beslissing was om de installatie zelf te verzorgen. Weet iemand of dat moeilijk is? Gewoon wat knoeien met wat kabeltjes, toch? Toch...?
M'n PC kan ik wel handelen; het zijn de kabeltjes waar ik eventuele moeilijkheden verwacht… (Of roep ik nu problemen over mij af?)quote:Op maandag 5 september 2005 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee is niet moeilijk, ik heb het ook zelf gedaan
alleen je pc moet wel meewerken, dat oude kreng van mij heeft moeite met de installatie
heb ik alsnog twee uur aan te telefoon gehangen met de helpdesk
Jeee!quote:Op maandag 5 september 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
met die kabeltjes stelt echt geen kont voor
niks om je zorgen om te maken
En dat ik dan opeens kleurenblind word en er een bom in mijn computer verborgen zit!!!quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef babette21 het volgende:
het wordt pas interessant als je er één door moet knippen
maar welke was het ook alweer: rood of blauw??
Hey mijn redder in noodquote:
stom is dat he, dan is er ineens niks meer aan.....quote:Op maandag 5 september 2005 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het ook wel eens ja, tot je echt ziek bent want ja... das natuurlijk toch geen pretje
quote:Op maandag 5 september 2005 14:09 schreef Zhenar het volgende:
En dat ik dan opeens kleurenblind word en er een bom in mijn computer verborgen zit!!!![]()
Tot nu toe heb ik mezelf net uit bed gesleept en zit ik nu suf op de bank.. Tv aanzetten nog niet gelukt neequote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
stom is dat he, dan is er ineens niks meer aan.....
ben je te suf om zelfs maar naar de Smurfen te kijken, dus genieten van je vrije tijd: ho maar!
en als je dan ook nog eens zelf je sinaasappels moet gaan uitpersen......
als ik voor de derde dag op rij ziek ben ga ik altijd naar m'n ouders, mogen ze voor me zorgen haha
Rustig aan he? Als het niet gaat moet je maar even wachten tot ik weer thuis benquote:Op maandag 5 september 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik mezelf net uit bed gesleept en zit ik nu suf op de bank.. Tv aanzetten nog niet gelukt nee
Mja, ik moet eigenlijk zo naar huis dus even kijken hoe het gaat
waarom kunnen we van de zondag niet direct door naar de dinsdagquote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
Waarom volgt er na een leuk, goedgevuld weekend toch altijd een zware, tot de nok toe volgeplempte maandag?
Dat gaat veel overwerken worden, deze week.
Dat zou een hele goede zijn... Maar dan krijg je ipv Manic Monday Terror Tuesday of zoquote:Op maandag 5 september 2005 14:23 schreef babette21 het volgende:
waarom kunnen we van de zondag niet direct door naar de dinsdag
ik moet nog tig rapportage's doen, maar heb steeds de neiging om over toverstokjes, spreuken en dooie wizzards te schrijven.... en m'n afspraak is ook al niet op komen dagen......
en waarom plan ik nou altijd op ma. om 16.00 uur nog een afspraak.... nu kan ik niet naar huis!!
* Babette is er meer één van copy & pastequote:Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef Copycat het volgende:
* Snel weer verder copy en concepten gat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |