Wat een foute opmerkingquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Mja, je ziet de botten er doorheen, schijnt in te zijn he.
Voor mij hoeft dat niet, je moet wel wat hebben om vast te pakken..
Is toch zo.quote:
Push-up bhquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah.:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar inderdaad, zonder een breed figuurtje ziet het er toch.....anders uit![]()
Ik WIST dat we op Hind zouden uitkomen ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Is toch zo..
Zo'n skelet op je, naast je, onder je, waar dan ookis niks.
.
Niet dat ik een dikke moet, maar gewoon een normaal figuur. Zoals H. dus..
Nou, dat bedoel ik. De meesten vinden haar te dik, terwijl ik haar een ideaal figuur vind hebben. Daarom haal ik haar er maar weer eens als voorbeeld bij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik WIST dat we op Hind zouden uitkomen ja.
De meesten vinden Hind trouwens te dik geloof ik.
Tuurlijk, dat zal ook wel het nodige helpen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Push-up bh
Sowieso zie je wel verschil in cupmaat tussen foto 1 en 2 & 3. Ik vond haar altijd een beetje een 'recht' figuur hebben zonder veel vorm maar wel een beetje breed dus. Tja, das altijd nog veel beter dan nu
Hahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. De meesten vinden haar te dik, terwijl ik haar een ideaal figuur vind hebben. Daarom haal ik haar er maar weer eens als voorbeeld bij..
Doe es niet zo triestig zeg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal ook wel het nodige helpen., maar je ziet wel degelijk een verschil toen toen (die goede, oude tijd
) en nu.
BEN IK NOU DE ENIGE OF WAT?!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat nieuwe Sugababes-nummer wel leuk geloof ik..
Treurig, ja..
HALLO ALLEMAAL hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Deed ik ook niet.
WELKOM ALLEMAAL OP HIND.NL
* evelien schrikt zich dood!
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef PeRi het volgende:
Duif! Ik kan niet zelf kopen, want ik ben geldoos. Tenzij jij voor mij betaalt![]()
Maar ik wil wel een keer met je mee gewoon, Amsterdam doen? Doordeweeks ben ik vanaf half2 beschikbaar, behalve 's maandags.
Dat doen Moslima's he. Omdat ze maagd moeten blijven voor het huwelijk laten ze zich anaal nemen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
dit wil ik helemaal niet weten van Hind.
En dát wil ik al helemaal niet weten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doen Moslima's he. Omdat ze maagd moeten blijven voor het huwelijk laten ze zich anaal nemen.
Ik zeg niet dat zij het doetquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dát wil ik al helemaal niet weten.[afbeelding]
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |