Laar me dan ook niet schrikkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Tanjia, je hebt geknoeid.
Weet je wat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Speculaasje![]()
Maar m'n thee is onderhand al weer op, dus graag een nieuwe![]()
Die thee ziet er niet echt gezond uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je wat?
Je krijgt dit kopje thee:
[afbeelding]Vergeet het zakje er niet uit te halen.
waar al een lekker koekje bij zit
én
[afbeelding]
een speculaasje.
Sorry hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die thee ziet er niet echt gezond uit![]()
Oke oke, je hebt je best gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry hoorMevrouwtje-nooit-tevree.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:53 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik ff eten.
Al had ik allang een ontbijt op bed van Tania verwacht
Whehequote:
2 eitjes, 2 kopjes koffie, 2 glaasjes jus d'orange, 2 glazen champagne...oké.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Maar da's een beetje teveel van het goede...of eet je mee? [afbeelding]
Is het bij jullie ook zo dat je niet het hele jaar hoeft te gymmen? Dat was bij ons in ieder geval wel.quote:
oooooooooh bijna klaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Alleen dit jaar
da's ook zo lekker vaag volgens mij, wat kun je daar nou mee?!quote:en ik doe Commerciële economie
Op mijn pc'tje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:00 schreef babette21 het volgende:
waar?
Milfje van 16.quote:
"Je liet je zomaar door een ander stelen. En mijn geluk ging zomaar voor de bijl. Maar mijn verdriet kon jou niet zoveel schelen en dat was toch wel beneden alle peil..."quote:
Ah, oke. Maar volgens mij hou je dat toch altijd wel, dat je je kennis uit de praktijk haalt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef babette21 het volgende:
ik vond het een beetje een trieste bedoeling. komt ook wel omdat ik vooral voor een "muzische" versie had gekozen, want na 6 jaar had ik geen zin meer in theorie, maar achteraf had ik liever extra psychologie e.d. gehad dan steeds te moeten kleien, toneelspelen en bomenknuffelen...
heb altijd het idee dat ik mijn vakkennis vooral uit de praktijk heb (heb ook op de groep gewerkt, vandaar)
Lekker belangrijk, waarschijnlijk is ze heel intelligent en intellectueel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er met haar borsten gebeurd?
Maar ik ken haar innerlijk niet, dus kan ik alleen maar afgaan op het uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, waarschijnlijk is ze heel intelligent en intellectueel.
Je kan het wel inschatten. Of denk je dat KD een superbitch in het echt is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik ken haar innerlijk niet, dus kan ik alleen maar afgaan op het uiterlijk.
Maar bij KD wéét je gewoon dat ze superlief en -slim is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan het wel inschatten. Of denk je dat KD een superbitch in het echt is?
Damn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef Tania18 het volgende:
Klaar![]()
http://www.sperwer.be/img/visuals/klei-14.jpg
Tis inderdaad waar dat anorexia-patientjes minder hersencellen aanmaken door voedseltekort.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar bij KD wéét je gewoon dat ze superlief en -slim is..
Bij een blondje als HD is dat nog maar afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |